Každý marketingový nástroj přináší maximální možný efekt až ve chvíli, kdy se s ním správně a účelně zachází. Nejinak je tomu u influencer marketingu,…
Přečíst článek
Každý marketingový nástroj přináší maximální možný efekt až ve chvíli, kdy se s ním správně a účelně zachází. Nejinak je tomu u influencer marketingu,…
Jsme moc rádi, že jsme pro našeho předního klienta Sephora – jednoho z největších distribučních řetězců kosmetických produktů – mohli v září…
Síla vlivu influencerů bylo stěžejní téma prostupující celou konferencí Influencering konané 16. října 2019 v pražském HubHub v paláci ARA.
Fenomén influencer marketing je v dnešní době téměř mainstreamovým pojmem, do kterého investuje velké množství firem nemalé částky.
Doby, kdy byli chatboti novinkou, jsou již dávno pryč. I přesto tento nástroj může přinést mnoho zajímavých a pro uživatele stále neokoukaných…
Každoročně se oceňují nejefektivnější marketingové kampaně v soutěži Internet Effectivness Awards. V soutěži se klade důraz na jasné výsledky kampaní a na jejich efektivitu.