ROAS (Return on Advertising Spend) je jednou z klíčových metrik efektivity v digitálním marketingu – ukazuje, kolik korun tržeb nám...
Přečíst článekV roce 2025 se social marketing stává ještě více konkurenčním prostředím než kdy dříve. Algoritmy jsou chytřejší, uživatelé očekávají personalizovaný...
Přečíst článekReklamní platformy dnešní doby fungují již z velké části na principu strojového učení a automatizace. V obecné rovině platí přímá...
Přečíst článekZískejte plnou kontrolu nad svými daty. Napojení Google Analytics 4 (GA4) na BigQuery (BQ) vám umožní plný přístup k nezkresleným...
Přečíst článekPředstavte si, že jste marketér před rokem 2018. Cookies třetích stran jsou vaším nejlepším přítelem. Pomáhají vám sledovat uživatele napříč...
Přečíst článekE-shop se stříbrnými šperky Olivie koncem června 2024 připravoval ikonickou akci Night Shopping. Klient si od ní sliboval zvýšený traffic...
Přečíst článekAktuální trend v digitálním marketingu nese jméno “Cookieless cílení”. Jednotlivé reklamní platformy se předhání ve způsobech, jakým nabídnou svým zákazníkům...
Přečíst článekOd roku 2020 se snížil poměr pořízeného zboží nebo služeb od obchodníka, u kterého uživatel dosud nic nepořídil, o 8...
Přečíst článekNastavujete první reklamy na TikToku a nevíte jak začít? Přesně pro vás je tento komplexní průvodce. Krok za krokem projdeme...
Přečíst článek