Fragile agencyFragile agency
  • ÚVOD
  • O NÁS
  • NAŠI KLIENTI
  • SLUŽBY
  • KARIÉRA
  • BLOG
  • KONTAKT
  • |
  • ENG
  • facebook linkedin instagram

Články o PPC

Čtěte novinky a zajímavosti ze světa PPC reklamy
Všechny kategorieAnalytikaBrandCase studyCopywritingDisplay reklamaFiremní kulturaInfluencer marketingKreativaPPCSEOSociální sítěStrategie

ROAS v lead-gen kampaních: Jak měřit návratnost investic i bez okamžitých tržeb

By marketaAnalytika, PPC
ROAS (Return on Advertising Spend) je jednou z klíčových metrik efektivity v digitálním marketingu – ukazuje, kolik korun tržeb nám...
Přečíst článek
22.4.2025
Love21

Kvalitní obsah nestačí. K úspěchu potřebujete výkonnostní strategii

By marketaPPC, Strategie
V roce 2025 se social marketing stává ještě více konkurenčním prostředím než kdy dříve. Algoritmy jsou chytřejší, uživatelé očekávají personalizovaný...
Přečíst článek
26.3.2025
Love21

Jak mít více dat pro reklamní systémy a rozhodování?

By marketaAnalytika, PPC, SEO
Reklamní platformy dnešní doby fungují již z velké části na principu strojového učení a automatizace. V obecné rovině platí přímá...
Přečíst článek
18.12.2024
Love21

Proč napojit Google Analytics 4 na BigQuery?

By marketaAnalytika, PPC, SEO
Získejte plnou kontrolu nad svými daty. Napojení Google Analytics 4 (GA4) na BigQuery (BQ) vám umožní plný přístup k nezkresleným...
Přečíst článek
12.12.2024
Love21

Cookie lišta: Více než jen otravné vyskakovací okno

By marketaPPC, SEO
Představte si, že jste marketér před rokem 2018. Cookies třetích stran jsou vaším nejlepším přítelem. Pomáhají vám sledovat uživatele napříč...
Přečíst článek
21.11.2024
Love21

Night Shopping s Olivie.cz: Rekordní traffic a milionové tržby

By marketaCase study, Influencer marketing, PPC
E-shop se stříbrnými šperky Olivie koncem června 2024 připravoval ikonickou akci Night Shopping. Klient si od ní sliboval zvýšený traffic...
Přečíst článek
11.11.2024
Love21

Chcete lepší výsledky z kampaní? Využijte sílu automatizace cílení

By marketaAnalytika, PPC
Aktuální trend v digitálním marketingu nese jméno “Cookieless cílení”. Jednotlivé reklamní platformy se předhání ve způsobech, jakým nabídnou svým zákazníkům...
Přečíst článek
25.10.2024
Love21

Proč je akvizice nových zákazníků tak důležitá pro váš business?

By marketaPPC
Od roku 2020 se snížil poměr pořízeného zboží nebo služeb od obchodníka, u kterého uživatel dosud nic nepořídil, o 8...
Přečíst článek
23.10.2024
Love21

Jak nastavit účel kampaně na TikToku

By marketaHomepage, PPC, Sociální sítě
Nastavujete první reklamy na TikToku a nevíte jak začít? Přesně pro vás je tento komplexní průvodce. Krok za krokem projdeme...
Přečíst článek
19.3.2024
Love22
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • Další »

Nejnovější příspěvky

  • NAPSALI O NÁS: KNOWLIMITS, jejíž jsme součástí, je opět jednička na trhu
  • Čas Viledit domácnost: Reality show, která vyprodala e-shop
  • UGC vs. CC: Pojďme si to konečně ujasnit
  • Z nuly na osm milionů: Jak jsme pro BioLife rozjeli TikTok a vybudovali komunitu dárců

INFORMACE

Newsletter
Zásady cookies
Zásady ochrany osobních údajů
Obchodní podmínky

Jsme hrdým členem KNOWLIMITS Group

Spolupracujeme s etnetera group

JSME ČLENEM CEE DIGITAL ALLIANCE

Férový tendr

Férový tendr

Jsme členem APEK

APEK

Kontakt

Fragile media s.r.o.
Pernerova 47
186 00 Praha 8
vchod Pernerova 49 – Forum Karlín


info@fragile.cz
Close Menu
  • ÚVOD
  • O NÁS
  • NAŠI KLIENTI
  • SLUŽBY
  • KARIÉRA
  • BLOG
  • KONTAKT
  • |
  • ENG
    • facebook
    • linkedin
    • instagram
    Na této webové stránce používáme tzv. cookies

    Některé nezbytně potřebujeme používat pro zajištění fungování stránky (technické), k těm nepotřebujeme váš souhlas. Ostatní cookies používáme na základě vašeho souhlasu k personalizaci obsahu a reklam, poskytování funkcí sociálních sítí a analýze návštěvnosti. Informace o používání našeho webu můžeme sdílet s partnery v oblasti sociálních sítí, reklamy a analytiky. Tito partneři tyto údaje mohou zkombinovat s dalšími informacemi, které jste jim poskytli nebo které získali v důsledku toho, že používáte jejich služby. Díky tomu se vám například může zobrazovat obsah, který pro vás může být zajímavý.  Pro více informací se podívejte sem.

    Funkční Vždy aktivní
    Technické uložení nebo přístup je nezbytně nutný pro legitimní účel umožnění použití konkrétní služby, kterou si odběratel nebo uživatel výslovně vyžádal, nebo pouze za účelem provedení přenosu sdělení prostřednictvím sítě elektronických komunikací.
    Předvolby
    Technické uložení nebo přístup je nezbytný pro legitimní účel ukládání preferencí, které nejsou požadovány odběratelem nebo uživatelem.
    Statistiky
    Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro statistické účely. Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro anonymní statistické účely. Bez předvolání, dobrovolného plnění ze strany vašeho Poskytovatele internetových služeb nebo dalších záznamů od třetí strany nelze informace, uložené nebo získané pouze pro tento účel, obvykle použít k vaší identifikaci.
    Marketing
    Technické uložení nebo přístup je nutný k vytvoření uživatelských profilů za účelem zasílání reklamy nebo sledování uživatele na webových stránkách nebo několika webových stránkách pro podobné marketingové účely.
    Spravovat možnosti Spravovat služby Správa {vendor_count} prodejců Přečtěte si více o těchto účelech
    Zobrazit předvolby
    {title} {title} {title}