V digitálním marketingu se neustále hledají efektivnější způsoby, jak oslovit relevantní publikum. Jednou z nejvýkonnějších platforem pro videoreklamu je Display...
Přečíst článekInstagram neustále upravuje své algoritmy, aby zlepšil uživatelský zážitek a přizpůsobil se aktuálním trendům. Poslední změny, které přišly během uplynulého...
Přečíst článekV květnu 2023 jsme zahájili spolupráci s e-shopem Olivie, který se specializuje na prodej stříbrných i zlatých šperků. Naším hlavním...
Přečíst článekJak vytvořit slavnostní zážitek, který spojí atmosféru Vánoc s prezentací klíčových produktových řad? Pro značku Neutrogena jsme uspořádali unikátní vánoční...
Přečíst článekReklamní platformy dnešní doby fungují již z velké části na principu strojového učení a automatizace. V obecné rovině platí přímá...
Přečíst článekZískejte plnou kontrolu nad svými daty. Napojení Google Analytics 4 (GA4) na BigQuery (BQ) vám umožní plný přístup k nezkresleným...
Přečíst článekJak oslovit širokou cílovou skupinu, podpořit prodej přes mobilní aplikaci a zároveň dosáhnout skvělé visibility kreativy? To byla výzva, které...
Přečíst článekS Českými drahami jsme v létě rozjeli influencer kampaň “Vlakem do Polska”, která měla jasný cíl – ukázat, že vlak...
Přečíst článekPředstavte si, že jste marketér před rokem 2018. Cookies třetích stran jsou vaším nejlepším přítelem. Pomáhají vám sledovat uživatele napříč...
Přečíst článekE-shop se stříbrnými šperky Olivie koncem června 2024 připravoval ikonickou akci Night Shopping. Klient si od ní sliboval zvýšený traffic...
Přečíst článekLe Petit Marseillais, přední francouzská značka tělové kosmetiky, letos na jaře uvedla na český trh 3 nové energizující vůně pro...
Přečíst článek