Témata, která ovládnou Facebook v roce 2019

By Fragile World, Homepage, Sociální sítě

Co bude středem zájmu uživatelů v tomto roce? Facebook provedl studii témat, která zaznamenala největší nárůst mezi lednem 2017 a říjnem 2018. Víc než formátům se podíval na zoubek slovním výrazům, hlavně četnosti jejich použití v diskuzích. Nutno podotknout, že studie¹ byla vytvořena na vzorku amerických uživatelů Facebooku ve věku 18 let a více. Témata jsou rozdělena do sedmi okruhů: Krása a móda, obchod, zábava, jídlo, péče o tělo a duši, cestování a volný čas a technologie.

Přečíst článek

5 tipů jak se vyhnout nepříjemnostem s klamavou reklamou

By Fragile World, Sociální sítě

Stát se terčem internetových podvodníků není příjemné ani pro značku, ani pro její zákazníky. Nedávná zkušenost s klientem Aquapalace Praha nás přiměla sepsat několik jednoduchých tipů, jak se vyhnout nástrahám v podobě klamavé reklamy. Pro nás, kteří se pohybujeme v online marketingu, nebo těm, kterým označení URL, banner, identita značky, klamavá reklama nebo spam není cizí, mohou tyto tipy připadat až směšně jasné, možná zbytečné. Divili byste se, kolik uživatelů (vašich zákazníků) podvodníkům do dotazníku vyplní např. číslo kreditní karty.

Přečíst článek

IEA 2018: Odnášíme si zlato a stříbro

By Brand, Fragile World, Homepage, Influencer marketing, Lifestyle, PPC, Sociální sítě, Strategie

Slavíme! Letošní ročník soutěže efektivity digitálních projektů Internet Effectiveness Awards 2018  je za námi a co víc, rozhodně neodcházíme s prázdnou! 

 

IEA-2018

zleva Leoš Špachta, Dan Kafka, Klárka Stehlíková, Daniel Seman, Jirka Hejl, Michal Kapička, Peter Pleško a Lucka Ondrová Přečíst článek