Souboj o pozornost. Rozhovor s Dominikou Rejzlovou o tom, jak se vyznat ve světě influencerů.

Influencer marketing patří v současnosti mezi pilíře digitálního marketingu. A stále posiluje. 

Pochopit „pravidla hry” a zorientovat se ve světě influencerů může být někdy složité. Proto do hry vstupuje náš křehký tým influencer specialistů. Jeho nedílnou součástí je Dominika Rejzlová. Podílela se na influencer marketingu pro značky Bourjois, Rimmel, Max Factor a Miss Sporty, nyní se stará například o Neutrogenu, o.b. nebo MGA. 

O své know how se podělila během rozhovoru pro agenturu eVisions, kde vysvětluje principy influencer marketingu a radí značkám a influencerům, jak navázat spolupráci. Zároveň komentuje výsledky rozsáhlého výzkumu, který jsme vypracovali ve spolupráci s týmem HypeAuditor. 

Celý rozhovor najdete níže. 

Chtěli byste začít využívat pro svou značku influencery, ale nevíte, jak na to? Ozvěte se nám. Rádi vám poradíme a případně navrhneme konkrétní řešení.

Pro seznam největších českých influencerů si stáhněte kompletní studii.

Mimo jiné se také dozvíte, jaké je tempo růstu influencerského trhu ve světě a u nás.

Stačí zadat váš e-mail a studii vám obratem pošleme.

Autorem článku je
Kristýna Šestáková
Copywriter

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru a sledujte tak pravidelně novinky ze světa Fragile.