Fragile agencyFragile agency
  • ÚVOD
  • O NÁS
  • NAŠI KLIENTI
  • SLUŽBY
  • KARIÉRA
  • BLOG
  • KONTAKT
  • |
  • ENG
  • facebook linkedin instagram

Články o brand marketingu

Čtěte novinky a zajímavosti ze světa brand marketingu
Všechny kategorieAnalytikaBrandCase studyCopywritingDisplay reklamaFiremní kulturaInfluencer marketingKreativaPPCSEOSociální sítěStrategie

Z nuly na osm milionů: Jak jsme pro BioLife rozjeli TikTok a vybudovali komunitu dárců

By marketaBrand, Case study, Influencer marketing, Sociální sítě
Spolupráce s content creatory se stala klíčem k úspěchu komunikace BioLife na TikToku. Místo globálních videí jsme vsadili na spolupráci...
Přečíst článek
13.5.2025
Love21

Od hardsellu k autentičnosti: Proměna vizuální komunikace BENU

By marketaBrand, Case study, Kreativa, Sociální sítě
Vizuální styl značky na sociálních sítích dokáže zásadně ovlivnit její vnímání i úspěšnost komunikace. Jak vytvořit grafiku, která nejen zaujme,...
Přečíst článek
8.4.2025
Love21

Pilot píše nový příběh na TikToku: Obsah, který roste se svou komunitou

By marketaBrand, Case study, Kreativa, Sociální sítě
Děti, které kdysi začaly psát s Pilot FriXion, už dávno nejsou dětmi. Gen Z dorostla do mladé dospělosti a na...
Přečíst článek
13.3.2025
Love21

Vánoční nálada pro influencery s Neutrogenou

By marketaBrand, Case study, Influencer marketing, Sociální sítě
Jak vytvořit slavnostní zážitek, který spojí atmosféru Vánoc s prezentací klíčových produktových řad? Pro značku Neutrogena jsme uspořádali unikátní vánoční...
Přečíst článek
14.1.2025
Love21

Jak pomáháme značkám vyprávět jejich příběh

By marketaBrand, Kreativa, Strategie
Příběhy značek jsou zásadní pro úspěch v dnešním konkurenčním prostředí. Lidé sledují značky se skvělými příběhy, které navíc dosahují lepších...
Přečíst článek
4.10.2024
Love21

Vytvořili jsme historicky největší kampaň pro Hisense s Janem Kollerem

By marketaBrand, Case study, Homepage, Kreativa
V květnu jsme spustili 360° kampaň společnosti Hisense, oficiálního partnera mistrovství Evropy ve fotbale EURO2024. Tváří kampaně, která cílila na...
Přečíst článek
28.8.2024
Love22

Náš úspěšný rok 2022 aneb na soutěžích to cinkalo!

By Lukáš TisoňBrand, Homepage, Kreativa, Sociální sítě, Strategie

Odnesli jsme si zlato z Internet Effectiveness Awards i IMC Czech Awards a bylo toho mnohem víc. Které kampaně nejvíc zabodovaly?

Přečíst článek
10.2.2023
Love20

Viva la AI revolución i v reklamním světě

By Lukáš TisoňBrand, Homepage, Kreativa, Strategie

AI: hudba, texty a kresby budoucnosti?

Přečíst článek
25.1.2023
Love34

Děsí vás 25% propad české e-commerce? Neztrácejte hlavu!

By Lukáš TisoňAnalytika, Brand, Homepage, Strategie

Od začátku roku 2022 dochází k poklesu e-commerce trhu. Co se vlastně děje?

Přečíst článek
3.5.2022
Love33
  • 1
  • 2
  • 3
  • …
  • 5
  • Další »

Nejnovější příspěvky

  • NAPSALI O NÁS: KNOWLIMITS, jejíž jsme součástí, je opět jednička na trhu
  • Čas Viledit domácnost: Reality show, která vyprodala e-shop
  • UGC vs. CC: Pojďme si to konečně ujasnit
  • Z nuly na osm milionů: Jak jsme pro BioLife rozjeli TikTok a vybudovali komunitu dárců

INFORMACE

Newsletter
Zásady cookies
Zásady ochrany osobních údajů
Obchodní podmínky

Jsme hrdým členem KNOWLIMITS Group

Spolupracujeme s etnetera group

JSME ČLENEM CEE DIGITAL ALLIANCE

Férový tendr

Férový tendr

Jsme členem APEK

APEK

Kontakt

Fragile media s.r.o.
Pernerova 47
186 00 Praha 8
vchod Pernerova 49 – Forum Karlín


info@fragile.cz
Close Menu
  • ÚVOD
  • O NÁS
  • NAŠI KLIENTI
  • SLUŽBY
  • KARIÉRA
  • BLOG
  • KONTAKT
  • |
  • ENG
    • facebook
    • linkedin
    • instagram
    Na této webové stránce používáme tzv. cookies

    Některé nezbytně potřebujeme používat pro zajištění fungování stránky (technické), k těm nepotřebujeme váš souhlas. Ostatní cookies používáme na základě vašeho souhlasu k personalizaci obsahu a reklam, poskytování funkcí sociálních sítí a analýze návštěvnosti. Informace o používání našeho webu můžeme sdílet s partnery v oblasti sociálních sítí, reklamy a analytiky. Tito partneři tyto údaje mohou zkombinovat s dalšími informacemi, které jste jim poskytli nebo které získali v důsledku toho, že používáte jejich služby. Díky tomu se vám například může zobrazovat obsah, který pro vás může být zajímavý.  Pro více informací se podívejte sem.

    Funkční Vždy aktivní
    Technické uložení nebo přístup je nezbytně nutný pro legitimní účel umožnění použití konkrétní služby, kterou si odběratel nebo uživatel výslovně vyžádal, nebo pouze za účelem provedení přenosu sdělení prostřednictvím sítě elektronických komunikací.
    Předvolby
    Technické uložení nebo přístup je nezbytný pro legitimní účel ukládání preferencí, které nejsou požadovány odběratelem nebo uživatelem.
    Statistiky
    Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro statistické účely. Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro anonymní statistické účely. Bez předvolání, dobrovolného plnění ze strany vašeho Poskytovatele internetových služeb nebo dalších záznamů od třetí strany nelze informace, uložené nebo získané pouze pro tento účel, obvykle použít k vaší identifikaci.
    Marketing
    Technické uložení nebo přístup je nutný k vytvoření uživatelských profilů za účelem zasílání reklamy nebo sledování uživatele na webových stránkách nebo několika webových stránkách pro podobné marketingové účely.
    Spravovat možnosti Spravovat služby Správa {vendor_count} prodejců Přečtěte si více o těchto účelech
    Zobrazit předvolby
    {title} {title} {title}