Vileda čelila nové výzvě – oslovit Gen Z, která se vyhýbá tradiční reklamě a úklidu zrovna neholduje. Naším cílem bylo...
Přečíst článekPamatujete si, když UGC – User Generated Content – bylo opravdu „user“ a opravdu „generated“? Třeba když si někdo vyzvedl...
Přečíst článekSpolupráce s content creatory se stala klíčem k úspěchu komunikace BioLife na TikToku. Místo globálních videí jsme vsadili na spolupráci...
Přečíst článekJak vytvořit slavnostní zážitek, který spojí atmosféru Vánoc s prezentací klíčových produktových řad? Pro značku Neutrogena jsme uspořádali unikátní vánoční...
Přečíst článekS Českými drahami jsme v létě rozjeli influencer kampaň “Vlakem do Polska”, která měla jasný cíl – ukázat, že vlak...
Přečíst článekE-shop se stříbrnými šperky Olivie koncem června 2024 připravoval ikonickou akci Night Shopping. Klient si od ní sliboval zvýšený traffic...
Přečíst článekLe Petit Marseillais, přední francouzská značka tělové kosmetiky, letos na jaře uvedla na český trh 3 nové energizující vůně pro...
Přečíst článekInfluenceři v kampani pro státní správu? Ale ano! Loni v říjnu jsme pomohli Moravskoslezskému kraji odstartovat kampaň iniciativy Řemeslo má...
Přečíst článek