Fragile agencyFragile agency
  • ÚVOD
  • O NÁS
  • NAŠI KLIENTI
  • SLUŽBY
  • KARIÉRA
  • BLOG
  • KONTAKT
  • |
  • ENG
  • facebook linkedin instagram

Články o influencer marketingu

Čtěte novinky a zajímavosti ze světa influncer marketingu
Všechny kategorieAnalytikaBrandCase studyCopywritingDisplay reklamaFiremní kulturaInfluencer marketingKreativaPPCSEOSociální sítěStrategie

Čas Viledit domácnost: Reality show, která vyprodala e-shop

By marketaInfluencer marketing, Sociální sítě
Vileda čelila nové výzvě – oslovit Gen Z, která se vyhýbá tradiční reklamě a úklidu zrovna neholduje. Naším cílem bylo...
Přečíst článek
13.6.2025
Love21

UGC vs. CC: Pojďme si to konečně ujasnit

By marketaInfluencer marketing, Sociální sítě
Pamatujete si, když UGC – User Generated Content – bylo opravdu „user“ a opravdu „generated“? Třeba když si někdo vyzvedl...
Přečíst článek
19.5.2025
Love21

Z nuly na osm milionů: Jak jsme pro BioLife rozjeli TikTok a vybudovali komunitu dárců

By marketaBrand, Case study, Influencer marketing, Sociální sítě
Spolupráce s content creatory se stala klíčem k úspěchu komunikace BioLife na TikToku. Místo globálních videí jsme vsadili na spolupráci...
Přečíst článek
13.5.2025
Love21

Vánoční nálada pro influencery s Neutrogenou

By marketaBrand, Case study, Influencer marketing, Sociální sítě
Jak vytvořit slavnostní zážitek, který spojí atmosféru Vánoc s prezentací klíčových produktových řad? Pro značku Neutrogena jsme uspořádali unikátní vánoční...
Přečíst článek
14.1.2025
Love21

Influenceři ve vlaku: České dráhy omladily značku a inovovaly komunikaci

By marketaCase study, Influencer marketing
S Českými drahami jsme v létě rozjeli influencer kampaň “Vlakem do Polska”, která měla jasný cíl – ukázat, že vlak...
Přečíst článek
27.11.2024
Love21

Night Shopping s Olivie.cz: Rekordní traffic a milionové tržby

By marketaCase study, Influencer marketing, PPC
E-shop se stříbrnými šperky Olivie koncem června 2024 připravoval ikonickou akci Night Shopping. Klient si od ní sliboval zvýšený traffic...
Přečíst článek
11.11.2024
Love21

Francouzský šarm a udržitelnost: Influencer kampaň pro Le Petit Marseillais

By marketaCase study, Influencer marketing, Sociální sítě
Le Petit Marseillais, přední francouzská značka tělové kosmetiky, letos na jaře uvedla na český trh 3 nové energizující vůně pro...
Přečíst článek
4.11.2024
Love21

Jak jsme s influencery zvýšili popularitu řemeslných oborů

By marketaCase study, Homepage, Influencer marketing, Sociální sítě
Influenceři v kampani pro státní správu? Ale ano! Loni v říjnu jsme pomohli Moravskoslezskému kraji odstartovat kampaň iniciativy Řemeslo má...
Přečíst článek
16.7.2024
Love22

NAPSALI O NÁS: Filtry pro rozšířenou realitu (AR) šestkrát jinak

https://www.mediar.cz/filtry-pro-rozsirenou-realitu-ar-sestkrat-jinak/
8.2.2022
Love0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • Další »

Nejnovější příspěvky

  • NAPSALI O NÁS: KNOWLIMITS, jejíž jsme součástí, je opět jednička na trhu
  • Čas Viledit domácnost: Reality show, která vyprodala e-shop
  • UGC vs. CC: Pojďme si to konečně ujasnit
  • Z nuly na osm milionů: Jak jsme pro BioLife rozjeli TikTok a vybudovali komunitu dárců

INFORMACE

Newsletter
Zásady cookies
Zásady ochrany osobních údajů
Obchodní podmínky

Jsme hrdým členem KNOWLIMITS Group

Spolupracujeme s etnetera group

JSME ČLENEM CEE DIGITAL ALLIANCE

Férový tendr

Férový tendr

Jsme členem APEK

APEK

Kontakt

Fragile media s.r.o.
Pernerova 47
186 00 Praha 8
vchod Pernerova 49 – Forum Karlín


info@fragile.cz
Close Menu
  • ÚVOD
  • O NÁS
  • NAŠI KLIENTI
  • SLUŽBY
  • KARIÉRA
  • BLOG
  • KONTAKT
  • |
  • ENG
    • facebook
    • linkedin
    • instagram
    Na této webové stránce používáme tzv. cookies

    Některé nezbytně potřebujeme používat pro zajištění fungování stránky (technické), k těm nepotřebujeme váš souhlas. Ostatní cookies používáme na základě vašeho souhlasu k personalizaci obsahu a reklam, poskytování funkcí sociálních sítí a analýze návštěvnosti. Informace o používání našeho webu můžeme sdílet s partnery v oblasti sociálních sítí, reklamy a analytiky. Tito partneři tyto údaje mohou zkombinovat s dalšími informacemi, které jste jim poskytli nebo které získali v důsledku toho, že používáte jejich služby. Díky tomu se vám například může zobrazovat obsah, který pro vás může být zajímavý.  Pro více informací se podívejte sem.

    Funkční Vždy aktivní
    Technické uložení nebo přístup je nezbytně nutný pro legitimní účel umožnění použití konkrétní služby, kterou si odběratel nebo uživatel výslovně vyžádal, nebo pouze za účelem provedení přenosu sdělení prostřednictvím sítě elektronických komunikací.
    Předvolby
    Technické uložení nebo přístup je nezbytný pro legitimní účel ukládání preferencí, které nejsou požadovány odběratelem nebo uživatelem.
    Statistiky
    Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro statistické účely. Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro anonymní statistické účely. Bez předvolání, dobrovolného plnění ze strany vašeho Poskytovatele internetových služeb nebo dalších záznamů od třetí strany nelze informace, uložené nebo získané pouze pro tento účel, obvykle použít k vaší identifikaci.
    Marketing
    Technické uložení nebo přístup je nutný k vytvoření uživatelských profilů za účelem zasílání reklamy nebo sledování uživatele na webových stránkách nebo několika webových stránkách pro podobné marketingové účely.
    Spravovat možnosti Spravovat služby Správa {vendor_count} prodejců Přečtěte si více o těchto účelech
    Zobrazit předvolby
    {title} {title} {title}