Fragile agencyFragile agency
  • ÚVOD
  • O NÁS
  • NAŠI KLIENTI
  • SLUŽBY
  • KARIÉRA
  • BLOG
  • KONTAKT
  • |
  • ENG
  • facebook linkedin instagram

Držíme vás v obraze

Přinášíme novinky i zajímavosti z digitálního prostředí
Všechny kategorieAnalytikaBrandCase studyCopywritingDisplay reklamaFiremní kulturaInfluencer marketingKreativaPPCSEOSociální sítěStrategie

Jak pomáháme značkám vyprávět jejich příběh

By marketaBrand, Kreativa, Strategie
Příběhy značek jsou zásadní pro úspěch v dnešním konkurenčním prostředí. Lidé sledují značky se skvělými příběhy, které navíc dosahují lepších...
Přečíst článek
4.10.2024
Love21

Analýza klíčových slov: základní stavební kámen každého webu

By marketaHomepage, SEO
V současné digitální době je pro úspěch jakéhokoli webového projektu nezbytné, aby byl snadno dohledatelný ve vyhledávačích jako je Google,...
Přečíst článek
4.9.2024
Love22

Vytvořili jsme historicky největší kampaň pro Hisense s Janem Kollerem

By marketaBrand, Case study, Homepage, Kreativa
V květnu jsme spustili 360° kampaň společnosti Hisense, oficiálního partnera mistrovství Evropy ve fotbale EURO2024. Tváří kampaně, která cílila na...
Přečíst článek
28.8.2024
Love22

Pinterest jako nástroj pro komunikaci značky

By marketaFragile World, Sociální sítě, Strategie
Ačkoliv to na první pohled nemusí tak působit, Pinterest je silný hráč na poli sociálních sítí. Od roku 2023 zažívá...
Přečíst článek
20.8.2024
Love21

Jak jsme s influencery zvýšili popularitu řemeslných oborů

By marketaCase study, Homepage, Influencer marketing, Sociální sítě
Influenceři v kampani pro státní správu? Ale ano! Loni v říjnu jsme pomohli Moravskoslezskému kraji odstartovat kampaň iniciativy Řemeslo má...
Přečíst článek
16.7.2024
Love22

# Hashtag ještě není dead

By marketaCopywriting, Homepage, Sociální sítě
Hashtagy vznikly jako nástroj pro kategorizaci obsahu na Twitteru, ale rychle se rozšířily na všechny sociální sítě. Používáme je na...
Přečíst článek
4.7.2024
Love22

DOOH: Jak zasáhnout zákazníky přímo v místě prodeje

By marketaCase study, Display reklama, Homepage
DOOH (digital out of home) reklama přináší interaktivní možnosti přímo do místa prodeje. Ve Fragile jsme tuto moderní technologii využili...
Přečíst článek
4.6.2024
Love22

AI ve službách copywriterů: Jak využívám ChatGPT bez ztráty vlastního hlasu

By marketaCopywriting, Homepage, Kreativa
Umělá inteligence už vyvolala nemalé množství diskuzí i analýz. Copywriteři, kteří dosud nezačlenili nástroje jako ChatGPT do svého arzenálu, by...
Přečíst článek
25.4.2024
Love22

Jak nastavit účel kampaně na TikToku

By marketaHomepage, PPC, Sociální sítě
Nastavujete první reklamy na TikToku a nevíte jak začít? Přesně pro vás je tento komplexní průvodce. Krok za krokem projdeme...
Přečíst článek
19.3.2024
Love22

Jak jednoduše přidat příspěvek influencera do reklam na TikToku?

By adelaAnalytika, Fragile World, Homepage
Spolupracujete s influencerem a chcete propagovat jeho příspěvek na TikToku? Ve správci reklam to jde velmi snadno. Bez sdílení přístupů...
Přečíst článek
6.3.2024
Love22

Nový Režim Souhlasu (Consent Mode 2.0) – nepřicházíte o data?

By Barbora BalášováAnalytika, Fragile World, Homepage
Využíváte ve svých Google Ads kampaních remarketing? A víte, že o něj můžete bez implementace určitých požadavků ze strany Google...
Přečíst článek
6.2.2024
Love23

SEO Strategie – Základy SEO pro každý web

By Barbora BalášováFragile World, Homepage, SEO
Vyhledávání na internetu je součástí nákupní cesty téměř každého zákazníka. Vhodná SEO strategie umožňuje firmám pochopení chování zákazníků v rámci...
Přečíst článek
26.1.2024
Love22
  • « Předchozí
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • …
  • 16
  • Další »

Nejnovější příspěvky

  • NAPSALI O NÁS: KNOWLIMITS, jejíž jsme součástí, je opět jednička na trhu
  • Jak community management na sociálních sítích mění vztahy se zákazníky v konkurenční výhodu
  • Jak poznat dobrý kreativní koncept: Průvodce pro značky a brand manažery
  • Čas Viledit domácnost: Reality show, která vyprodala e-shop

INFORMACE

Newsletter
Zásady cookies
Zásady ochrany osobních údajů
Obchodní podmínky

Jsme hrdým členem KNOWLIMITS Group

Spolupracujeme s etnetera group

JSME ČLENEM CEE DIGITAL ALLIANCE

Férový tendr

Férový tendr

Jsme členem APEK

APEK

Kontakt

Fragile media s.r.o.
Pernerova 47
186 00 Praha 8
vchod Pernerova 49 – Forum Karlín


info@fragile.cz
Close Menu
  • ÚVOD
  • O NÁS
  • NAŠI KLIENTI
  • SLUŽBY
  • KARIÉRA
  • BLOG
  • KONTAKT
  • |
  • ENG
    • facebook
    • linkedin
    • instagram
    Na této webové stránce používáme tzv. cookies

    Některé nezbytně potřebujeme používat pro zajištění fungování stránky (technické), k těm nepotřebujeme váš souhlas. Ostatní cookies používáme na základě vašeho souhlasu k personalizaci obsahu a reklam, poskytování funkcí sociálních sítí a analýze návštěvnosti. Informace o používání našeho webu můžeme sdílet s partnery v oblasti sociálních sítí, reklamy a analytiky. Tito partneři tyto údaje mohou zkombinovat s dalšími informacemi, které jste jim poskytli nebo které získali v důsledku toho, že používáte jejich služby. Díky tomu se vám například může zobrazovat obsah, který pro vás může být zajímavý.  Pro více informací se podívejte sem.

    Funkční Vždy aktivní
    Technické uložení nebo přístup je nezbytně nutný pro legitimní účel umožnění použití konkrétní služby, kterou si odběratel nebo uživatel výslovně vyžádal, nebo pouze za účelem provedení přenosu sdělení prostřednictvím sítě elektronických komunikací.
    Předvolby
    Technické uložení nebo přístup je nezbytný pro legitimní účel ukládání preferencí, které nejsou požadovány odběratelem nebo uživatelem.
    Statistiky
    Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro statistické účely. Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro anonymní statistické účely. Bez předvolání, dobrovolného plnění ze strany vašeho Poskytovatele internetových služeb nebo dalších záznamů od třetí strany nelze informace, uložené nebo získané pouze pro tento účel, obvykle použít k vaší identifikaci.
    Marketing
    Technické uložení nebo přístup je nutný k vytvoření uživatelských profilů za účelem zasílání reklamy nebo sledování uživatele na webových stránkách nebo několika webových stránkách pro podobné marketingové účely.
    Spravovat možnosti Spravovat služby Správa {vendor_count} prodejců Přečtěte si více o těchto účelech
    Zobrazit předvolby
    {title} {title} {title}