Nastavujete první reklamy na TikToku a nevíte jak začít? Přesně pro vás je tento komplexní průvodce.
Krok za krokem projdeme veškerá úskalí nastavení kampaně. Začneme výběrem vhodného účelu.
Vytvoření kampaně na TikToku
Ve Správci reklam přejděte do sekce Kampaň a klikněte na tlačítko vytvořit. Pokud po vás TikTok bude chtít vybrat režim nastavení, vždy zvolte “Vlastní”. Díky tomu budete mít pod kontrolou veškerá nastavení v kampani.
Poté se dostanete do sekce Cíl reklamy. Tady je potřeba se zamyslet, jaký je váš záměr a podle toho vybrat vhodný cíl. Podobně jako na Facebooku, jsou cíle rozděleny do třech kategorií – povědomí, zvažování a konverze.
Jak zvolit správný cíl kampaně?
I když je cílů celá řada, jejich třídění je velmi jednoduché. TikTok vám sám napovídá. Je pro vás klíčové, aby vaši reklamu vidělo co nejvíce uživatelů? Zvolte Dosah. Chcete dostat co nejvíce lidí na vaše webové stránky? Zvolte Návštěvnost. Chcete zvýšit konverze na webu? Zvýšit prodeje zboží, odběr newsletteru nebo stažení ebooku? Zvolte Konverzi nebo Generování leadů.
Je velmi důležité mít na webu měřící kód TikTok Pixel, který sbírá data a pomůže lépe optimalizovat a měřit výsledky kampaně. Zároveň díky němu můžete zpětně oslovovat (remarketovat) návštěvníky na svém webu, ale o tom až někdy příště.
Při malém rozpočtu doporučujeme místo Dosahu použít Komunitní interakce. Pomůže to postupně vytvořit na TikToku komunitu a tím i organická čísla. Každý cíl má z podstaty věci své specifické vlastnosti a tím i různorodé možnosti v následujícím nastavení, které probereme v dalších článcích.
Lámete si hlavu s kampaněmi na TikToku? Nechte to na nás, rádi vám s tím pomůžeme.
Autorem článku je
Tomáš Suchý
Social Performance Specialist