Fragile agencyFragile agency
  • ÚVOD
  • O NÁS
  • NAŠI KLIENTI
  • SLUŽBY
  • KARIÉRA
  • BLOG
  • KONTAKT
  • |
  • ENG
  • facebook linkedin instagram

Články o influencer marketingu

Čtěte novinky a zajímavosti ze světa influncer marketingu
Všechny kategorieAnalytikaBrandCase studyCopywritingDisplay reklamaFiremní kulturaInfluencer marketingKreativaPPCSEOSociální sítěStrategie

Ohlédnutí za letními eventy pro klienta Heineken

By Lukáš TisoňBrand, Homepage, Influencer marketing, Sociální sítě

Eventy nám umožňují posílit povědomí o značce, zvýšit pozitivní emoce a inspirovat k ochutnávce.

Přečíst článek
2.11.2021
Love31

Influencer marketing v ČR

By Lukáš TisoňHomepage, Influencer marketing, Sociální sítě

Souboj o pozornost. Rozhovor s Dominikou Rejzlovou o tom, jak se vyznat ve světě influencerů.

Přečíst článek
16.2.2021
Love17

Fragile Vánoce

By Lukáš TisoňBrand, Copywriting, Homepage, Influencer marketing, Kreativa, Sociální sítě, Uncategorized

Nadělujeme vánoční obsah

Přečíst článek
21.12.2020
Love26

Konference Lovebrand

By Lukáš TisoňBrand, Homepage, Influencer marketing, Kreativa, Sociální sítě, Uncategorized

Lovebrand není hned

Přečíst článek
14.12.2020
Love26

Letošní ročník konference WebTop100 ve zkratce

By Lukáš TisoňAnalytika, Brand, Fragile World, Homepage, Influencer marketing, Kreativa, PPC, SEO, Sociální sítě, Uncategorized

Pokud jste se letos nezúčastnili konference WebTop100, nezoufejte a čtěte. 🙂

Přečíst článek
7.12.2020
Love23

Český influencerský trh zmapován. Jak si vedeme?

By Lukáš TisoňHomepage, Influencer marketing, Sociální sítě

Český influencerský trh zmapován. Jak si vedeme?

Přečíst článek
19.10.2020
Love17

5 tipů, jak se zabavit na Instagramu v době karanténové!

By Lukáš TisoňFragile World, Homepage, Influencer marketing, Sociální sítě

Tak schválně, kolikrát už jste dnes viděli fotku ve feedu nebo Stories člověka, kterého sledujete?

Přečíst článek
24.3.2020
Love15

Case study: Influencer marketing s Lékárnou Hartmann

By Lukáš TisoňFragile World, Homepage, Influencer marketing, Sociální sítě

Každý marketingový nástroj přináší maximální možný efekt až ve chvíli, kdy se s ním správně a účelně zachází. Nejinak je tomu u influencer marketingu,…

Přečíst článek
13.2.2020
Love14

Case study: Sephora Good Skincare

By Lukáš TisoňFragile World, Homepage, Influencer marketing, Sociální sítě, Strategie

Jsme moc rádi, že jsme pro našeho předního klienta Sephora – jednoho z největších distribučních řetězců kosmetických produktů – mohli v září…

Přečíst článek
28.1.2020
Love13
  • « Předchozí
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • Další »

Nejnovější příspěvky

  • NAPSALI O NÁS: KNOWLIMITS, jejíž jsme součástí, je opět jednička na trhu
  • Čas Viledit domácnost: Reality show, která vyprodala e-shop
  • UGC vs. CC: Pojďme si to konečně ujasnit
  • Z nuly na osm milionů: Jak jsme pro BioLife rozjeli TikTok a vybudovali komunitu dárců

INFORMACE

Newsletter
Zásady cookies
Zásady ochrany osobních údajů
Obchodní podmínky

Jsme hrdým členem KNOWLIMITS Group

Spolupracujeme s etnetera group

JSME ČLENEM CEE DIGITAL ALLIANCE

Férový tendr

Férový tendr

Jsme členem APEK

APEK

Kontakt

Fragile media s.r.o.
Pernerova 47
186 00 Praha 8
vchod Pernerova 49 – Forum Karlín


info@fragile.cz
Close Menu
  • ÚVOD
  • O NÁS
  • NAŠI KLIENTI
  • SLUŽBY
  • KARIÉRA
  • BLOG
  • KONTAKT
  • |
  • ENG
    • facebook
    • linkedin
    • instagram
    Na této webové stránce používáme tzv. cookies

    Některé nezbytně potřebujeme používat pro zajištění fungování stránky (technické), k těm nepotřebujeme váš souhlas. Ostatní cookies používáme na základě vašeho souhlasu k personalizaci obsahu a reklam, poskytování funkcí sociálních sítí a analýze návštěvnosti. Informace o používání našeho webu můžeme sdílet s partnery v oblasti sociálních sítí, reklamy a analytiky. Tito partneři tyto údaje mohou zkombinovat s dalšími informacemi, které jste jim poskytli nebo které získali v důsledku toho, že používáte jejich služby. Díky tomu se vám například může zobrazovat obsah, který pro vás může být zajímavý.  Pro více informací se podívejte sem.

    Funkční Vždy aktivní
    Technické uložení nebo přístup je nezbytně nutný pro legitimní účel umožnění použití konkrétní služby, kterou si odběratel nebo uživatel výslovně vyžádal, nebo pouze za účelem provedení přenosu sdělení prostřednictvím sítě elektronických komunikací.
    Předvolby
    Technické uložení nebo přístup je nezbytný pro legitimní účel ukládání preferencí, které nejsou požadovány odběratelem nebo uživatelem.
    Statistiky
    Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro statistické účely. Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro anonymní statistické účely. Bez předvolání, dobrovolného plnění ze strany vašeho Poskytovatele internetových služeb nebo dalších záznamů od třetí strany nelze informace, uložené nebo získané pouze pro tento účel, obvykle použít k vaší identifikaci.
    Marketing
    Technické uložení nebo přístup je nutný k vytvoření uživatelských profilů za účelem zasílání reklamy nebo sledování uživatele na webových stránkách nebo několika webových stránkách pro podobné marketingové účely.
    Spravovat možnosti Spravovat služby Správa {vendor_count} prodejců Přečtěte si více o těchto účelech
    Zobrazit předvolby
    {title} {title} {title}