Eventy nám umožňují posílit povědomí o značce, zvýšit pozitivní emoce a inspirovat k ochutnávce.

Můžeme ukázat ideální příležitosti, kdy produkt využít. Pro našeho klienta Heineken, kterému pomáháme s komunikací na sociálních sítích hned pro několik značek, jsme v létě připravili eventy právě pro dvě z nich – StrongbowZlatopramen Radler. Co jsme vymysleli a jak byly eventy úspěšné?

Horké léto se Strongbow

Léto je sice za námi, ale když si na něj vzpomeneme, představíme si slunce, večerní posezení s přáteli, venkovní grilování, zapadající slunce, deky na trávě, smích a horký letní večer. Příjemnou letní atmosféru nám navozuje i cider Strongbow a chceme, aby to tak cítili i ostatní. Rozhodli jsme se proto uspořádat tři eventy pro tři cílové skupiny. Každý na jiném ikonickém místě Prahy, s jinými hosty a trochu jiným programem. Gró ale zůstalo na všechny akce stejné – užít si podvečer s přáteli, dobrým jídlem a vychlazeným ciderem Strongbow.

strongbow-event

První akce se uskutečnila na pražském Výstavišti, v nově zrekonstruovaném areálu, kde najdete veřejné griloviště a skatepark. Naše pozvání přijal reprezentant ČR ve skateboardingu David Luu, který dorazil se svými přáteli, na rampě předvedl několik triků a poté se grilovalo. 

Na další dva eventy bylo možné vyhrát účast na profilech našich influencerek. Výherkyně od Anety Krátké, Anety ChroustovéLucky Minářové se sešly ve Stromovce. Tentokrát jsme se ale přesunuli z centra dění za železniční trať. Podvečer začal jemným protažením, během kterého jsme rozpálili gril, abychom mohli všechny účastníky pohostit. Součástí byl také kvíz na téma beauty a ekologie. 

Sérii akcí jsme zakončili piknikem na Střeleckém ostrově. Sem naše pozvání přijaly Natálka Kotková, Nikol Trojanová a Romana Böhmová, kterou možná znáte jako Na skok v kuchyni. Romana nás krok za krokem naučila svůj skvělý salát se slanou granolou a Niky vysvětlila, jak ho co nejlépe nafotit. Když začalo zapadat sluníčko, čekal nás ještě  kurz focení Golden hour, ze kterého si odnesla každá dívka krásnou fotku u Vltavy.

Udělej si víkend v týdnu

Užít si víkendovou chvilku i během pracovního dne? To bylo hlavním tématem našich eventů pro Zlatopramen Radler. Trochu si i ve všední den oddechnout a odpoutat se od každodenního stresu. Zapojení influenceři se ptali svých sledujících, co by chtěli v týdnu zažít a na co normálně nemají při práci čas. Od každého influencera jsme vybrali jeden komentář a voila, námět na tři eventy byl na světě.

Zpěvák Milan Peroutka uspořádal pro výherkyni soukromý koncert v Grébovce. K tomu ještě dostala knížku a lístky na Slávii.

S Anetou Synkovou jsme se vydali na Koupaliště Motol. Spolu s výherkyní doplavala na molo, kde obě čekal brunch a vychlazený Zlatopramen Radler.

event-zlatopramen

Nikol Moravcová vybrala slečnu, která promeškala své líbánky kvůli zranění. Darovali jsme jí poukaz na pobyt na hausbótu a u Žlutých lázní si obě užily zábavu na longboardu, včetně slalomu z plechovek.

event-zlatopramen

Videa z eventů pro Zlatopramen Radler:

Všechny eventy byly  velmi úspěšné. Podařilo se nám propojit dvě různé „bubliny“ – fanouškovskou a influencerskou. Jedinečnou atmosféru každého setkání dokazuje nespočet postů a stories, které ji přenesly ke všem, kteří vybrané influencery sledují. Věříme, že pro všechny zúčastněné to byl zážitek, který jen tak nezmizí.

kristina-rudisova

Autorem článku je
Kristina Rudišová
Social Media Specialist

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru a sledujte tak pravidelně novinky ze světa Fragile.