Dostali jsme od České centrály cestovního ruchu (CzechTourism) důležitý úkol: zvýšit pomocí Facebooku povědomí o nabídce České republiky jako turistické destinace. A to…
Začátkem prosince 2017 proběhla konference CopyCamp, na které se potkávají markeťáci, copywriteři, majitelé firem, kteří věří v sílu obsahu. Program byl nabitý…
Stali jsme se certifikovanou agenturou pro společnost Seznam.cz, která potvrzuje naše zkušenosti a dovednosti při tvorbě a správě kampaní v reklamním systému Sklik.cz Jsme…
Máme SEPHORU. Sephora Česká republika si naši agenturu vybrala na základě tříkolového výběrového řízení. Obsadili jsme tak pozici partnera, který bude zajišťovat…
E-shop summit je podle nás akce, na které by neměl chybět nikdo, kdo to s prodejem na internetu myslí vážně. Co jsme si…
Spustili jsme pravidelné setkávací akce pro klienty, od kterých si slibujeme více představit svou práci na poli kreativních strategií a využití know-how z v oblasti…
V červnu jsme rozšířili management o obchodního ředitele, kterým se stal Leoš Špachta. Jeho úkolem bude další strategický obchodní růst naší agentury,…
Moderní (nová) webová prezentace je pro uživatele jistě atraktivnější po vzhledové stránce. V mnoha případech však dochází k redesignu webu z naprosto nelogických důvodů….
Při výrazném zásahu do technické či obsahové stránky webu je třeba vždy počítat s dočasným poklesem organické návštěvnosti. Co je třeba ošetřit, abychom tento…
Největším buzzwordem marketingu na sociálních sítích je už nějakou dobu slovo video a všechno napovídá tomu, že na ústupu ještě nějaký ten pátek…
Obvyklá praxe říká, že nejvíce se vyplatí investovat do reklamy v předvánoční sezóně a v lednu naopak inzerci utlumit. Všichni to tak dělají, že?…