Programatický branding v roce 2018

By Fragile World, Homepage, PPC
Programatický branding je největší bannerový formát (v češtině nejvíce používaný název branding, skin nebo fireplace), který se úspěšně prosazuje napříč digitálním reklamním prostorem. Jde vlastně o jediný banner o rozměru 2000 x 1400 px, který se vkládá do pozadí stránky. A my jsme se rozhodli tento branding nakoupit na všech dostupných umístěních se stejným cílením a zjistit, jak si mezi sebou stojí. Přečíst článek

5 tipů jak se vyhnout nepříjemnostem s klamavou reklamou

By Fragile World, Sociální sítě

Stát se terčem internetových podvodníků není příjemné ani pro značku, ani pro její zákazníky. Nedávná zkušenost s klientem Aquapalace Praha nás přiměla sepsat několik jednoduchých tipů, jak se vyhnout nástrahám v podobě klamavé reklamy. Pro nás, kteří se pohybujeme v online marketingu, nebo těm, kterým označení URL, banner, identita značky, klamavá reklama nebo spam není cizí, mohou tyto tipy připadat až směšně jasné, možná zbytečné. Divili byste se, kolik uživatelů (vašich zákazníků) podvodníkům do dotazníku vyplní např. číslo kreditní karty.

Přečíst článek

IEA 2018: Odnášíme si zlato a stříbro

By Brand, Fragile World, Homepage, Influencer marketing, Lifestyle, PPC, Sociální sítě, Strategie

Slavíme! Letošní ročník soutěže efektivity digitálních projektů Internet Effectiveness Awards 2018  je za námi a co víc, rozhodně neodcházíme s prázdnou! 

 

IEA-2018

zleva Leoš Špachta, Dan Kafka, Klárka Stehlíková, Daniel Seman, Jirka Hejl, Michal Kapička, Peter Pleško a Lucka Ondrová Přečíst článek