Stát se terčem internetových podvodníků není příjemné ani pro značku, ani pro její zákazníky. Nedávná zkušenost s klientem Aquapalace Praha nás přiměla sepsat několik jednoduchých tipů, jak se vyhnout nástrahám v podobě klamavé reklamy. Pro nás, kteří se pohybujeme v online marketingu, nebo těm, kterým označení URL, banner, identita značky, klamavá reklama nebo spam není cizí, mohou tyto tipy připadat až směšně jasné, možná zbytečné. Divili byste se, kolik uživatelů (vašich zákazníků) podvodníkům do dotazníku vyplní např. číslo kreditní karty.
Přečíst článek
Slavíme! Letošní ročník soutěže efektivity digitálních projektů Internet Effectiveness Awards 2018 je za námi a co víc, rozhodně neodcházíme s prázdnou!
zleva Leoš Špachta, Dan Kafka, Klárka Stehlíková, Daniel Seman, Jirka Hejl, Michal Kapička, Peter Pleško a Lucka Ondrová Přečíst článek
Svět virtuální reality a budoucnost chytrých prodejen. Tohle téma přilákalo více než 40 hostů na Future of Digital 2, které se uskutečnilo 12. 6. v prostorách ETNETERA HUB. Využití umělé inteligence a virtuální reality v online marketingu se stává neodmyslitelnou skutečností. Jak těmito nástroji zasáhnout zákazníka, nám prozradilo několik povolaných osob.
… a na další rychlé změny, které ovlivňují výkon PPC kampaní
Společně s naším klientem, který je významným prodejcem nadzemních bazénů, trampolín a dalšího vybavení na zahradu, jsme byli postaveni před výzvu. Věděli jsme, že aktuální počasí a teplota mají velký vliv na chování nakupujících, který se ve výsledku projevuje výraznou změnou ceny za konverzi. Proto je pro udržení přiměřené návratnosti investic výhodné měnit CPC (cost per click) tak rychle, jako se mění počasí. Jak ale na to? Přečíst článek
Lidský mozek dokáže zpracovat obrázek 60 000 krát rychleji než slovo. Lidé potřebují vidět obrázek pouze 13 ms času, aby ho identifikovali. A za tak krátký čas by měl obrázek i zaujmout a upoutat pozornost uživatelů. Zejména v přehlceném newsfeedu, který se obrázky jen hemží. Proto na vizuální kreativě opravdu záleží! Je to první, co člověk uvidí a rozhodne se, zda bude obrázku a celému příspěvku věnovat více času nebo se „odscroluje“ dál.