Slavíme 10 let na trhu

By Fragile World, Homepage, Lifestyle

Rok 2017 jsme uzavřeli s celkovým obratem převyšující 100 milionů Kč, 35 zaměstnanci a plány na rozvoj v oblastech marketingové automatizace, realizace integrovaných online a TV kampaní a kampaní v rámci CEE regionu. Podle magazínu Forbes 96 % firem nepřežije 10 let svého života, ale nám se to podařilo. Od 31. 12. 2017 slavíme 10 let na českém trhu! A to si zasloužilo pořádnou oslavu.

Přečíst článek

Seaway Villa jako domov digi nomádů. Jak se v ní žije a pracuje naší Fragile expedici?

By Fragile World

Pracujeme z ráje. Přesně řečeno ze Seaway Villy na Bali, která je součástí úchvatného projektu Joshua District. Kampaně tvoříme uprostřed rýžových polí, kde myšlenky plynou úplně jinak. Nápady přicházejí skoro tak spolehlivě, jako příliv. Aspoň ty dobré. Jak tu žijeme a co tu nejvíc milujeme? Tady je našich pět TOP!

Přečíst článek

Očima Leoše Špachty: Fragile Talks s Davidem Špinarem

By Brand, Homepage, Lifestyle

David Špinar má za sebou téměř 20 let v internetovém byznysu a marketingu. Je zakladatelem agentury Dobrý web a jedné z největších českých online agentur H1.cz. Poté, co se rozloučil s agenturním prostředím, nastoupil do Google Česká republika, kde jako Head of Performance dva roky řídil obchodní tým se zaměřením na výkonnostní marketing a programatický nákup reklamy. S Googlem se rozloučil na podzim roku 2016 a stal se CEO skupiny Miton. Jeho velkou vášní je jeho rodinná farma v Mysleticích, kde spolu s manželku Lucií a dvěma dětmi chová vzácné plemeno Shirských koní, věnuje se také aktivně lukostřelbě.

Přečíst článek

Dan Kafka je v Boardu BlueAlliance. Co to pro nás znamená?

By Fragile World, Homepage

BlueAlliance je sdružení agentur ze zemí střední a východní Evropy. A druží se hlavně proto, aby si vzájemně pomáhaly s mezinárodními online aktivitami pro klienty. Pomoci v neprobádaných online vodách za hranicemi není nikdy dost, a tak jsme  o zařazení do skupiny BlueAlliance projevili zájem. To nestačilo.

Co musí digitální agentura splňovat, aby se do BlueAlliance dostala?

Přečíst článek

Workshop s Google: Rostoucí české firmy a budování značky

By Fragile World, Homepage

Celkem 25 firem podnikajících zejména v oblasti FMCG, Beauty a Fashion se zúčastnilo workshopu „Jak budovat značku online“, který jsme uspořádali 3. 4. 2018 v konferenčním prostoru českého zastoupení společnosti Google.

Dan-Google

Dan Kafka, konferenční prostory společnosti Google

Úvodní část zajistili manažeři Google Jana Štrbová a Martin Svoboda. Provedli zástupce firem současnými trendy vývoje chování uživatelů internetu, které vyplývají ze studií Google Consumer Barometr. Doporučeními Google jsou:

Přečíst článek

New Media Inspiration 2018 – Umělá inteligence

By Fragile World

Praktické využití AI (Artificial Intelligence) se stává součástí každodenního života. Ať jde o automatický překlad textů, využití chatbotů ke komunikaci se zákazníkem, či automatizaci prodejních procesů v eshopu ve světě virtuálním, nebo inteligentní ovládání  domácnosti nebo dokonce samořídící automobily v reálném světě. K umělé inteligenci se upínají očekávání zvídavé veřejnosti, investorů, ale i naděje marketérů, pro které ML (Machine Learning) představuje možnost přesnějšího a efektivnějšího cílení reklam.

Přečíst článek

Zaujalo nás: co si úspěšní myslí o firemní kultuře?

By Fragile World, Homepage

I když to u nás (občas) vypadá dost nekulturně, opak je pravdou. Pohodovou atmosféru si střežíme a víme, že pravda a láska na pracovišti vítězí. Pro úspěch komunikační agentury je dobrá firemní kultura jednou z nejdůležitějších ingrediencí úspěchu. A tak jsme si přišli na talk show Culture Rocks od Cocuma a Rockaway poslechnout, jak se k firemním kulturám staví jinde. Tohle nás zaujalo:

Lucie Tvarůžková, zakladatelka Zonky, svým lidem neříká, že projekt je skvělý a perfektní. Na to si musí každý zaměstnanec přijít sám. Manažerova úloha je pro práci nadchnout a vzbudit zájem.

Zdroj: Culture Rocks, Facebook page

Přečíst článek