Praktické využití AI (Artificial Intelligence) se stává součástí každodenního života. Ať jde o automatický překlad textů, využití chatbotů ke komunikaci se zákazníkem, či automatizaci prodejních procesů v eshopu ve světě virtuálním, nebo inteligentní ovládání domácnosti nebo dokonce samořídící automobily v reálném světě. K umělé inteligenci se upínají očekávání zvídavé veřejnosti, investorů, ale i naděje marketérů, pro které ML (Machine Learning) představuje možnost přesnějšího a efektivnějšího cílení reklam.
I když to u nás (občas) vypadá dost nekulturně, opak je pravdou. Pohodovou atmosféru si střežíme a víme, že pravda a láska na pracovišti vítězí. Pro úspěch komunikační agentury je dobrá firemní kultura jednou z nejdůležitějších ingrediencí úspěchu. A tak jsme si přišli na talk show Culture Rocks od Cocuma a Rockaway poslechnout, jak se k firemním kulturám staví jinde. Tohle nás zaujalo:
Lucie Tvarůžková, zakladatelka Zonky, svým lidem neříká, že projekt je skvělý a perfektní. Na to si musí každý zaměstnanec přijít sám. Manažerova úloha je pro práci nadchnout a vzbudit zájem.
Zdroj: Culture Rocks, Facebook page
Dostali jsme od České centrály cestovního ruchu (CzechTourism) důležitý úkol: zvýšit pomocí Facebooku povědomí o nabídce České republiky jako turistické destinace. A to rovnou na pěti zahraničních trzích zároveň. Zakázka obsahovala mimo jiné správu obsahu na Facebookové stránkách CzechTourism na těchto trzích: Rusko, Německo, Polsko, Francie, Benelux.
CzechTourism nám při „výrobě” nechal naprosto volné ruce a tím jsme museli řešit zásadní otázku: Jak přemýšlet nad obsahem pro více cizích trhů najednou? – vymysleli jsme hned několik soutěží, využili statické posty, 360° fotografie i video. Kde se nejvíc soutěží a je pravda, že francouzi jsou suchaři (i) na sociálních sítích? Čtěte!
Stali jsme se certifikovanou agenturou pro společnost Seznam.cz, která potvrzuje naše zkušenosti a dovednosti při tvorbě a správě kampaní v reklamním systému Sklik.cz Jsme v TOP 16 v České republice.
Máme SEPHORU. Sephora Česká republika si naši agenturu vybrala na základě tříkolového výběrového řízení. Obsadili jsme tak pozici partnera, který bude zajišťovat jak průběžnou správu sociálních sítí, tak online podporu výkonnostních kampaní – od jejich strategického plánování až po realizaci, optimalizaci a vyhodnocení.
Náš kreativní tým (Dányjel + Klárka) připravil komunikaci pro nový produkt společnosti Emco – veselé sušenky Biskiti. Sranda to tedy je. Podívejte se na YouTube reklamy s naším scénářem a produkcí:
Spustili jsme pravidelné setkávací akce pro klienty, od kterých si slibujeme více představit svou práci na poli kreativních strategií a využití know-how z v oblasti sociálních sítí. První snídaně proběhla ve středu 21.6. 2017 v našich prostorách a v programu nechybělo představení nově vzniklého kreativního týmu a jeho práce na velké zakázce pro značku Jameson. Naši specialisté agentury představili pokročilé optimalizace YouTube kampaní a možnosti využití novinek na Instagramu pro firemní marketing.