Lidský mozek dokáže zpracovat obrázek 60 000 krát rychleji než slovo. Lidé potřebují vidět obrázek pouze 13 ms času, aby ho identifikovali. A za tak krátký čas by měl obrázek i zaujmout a upoutat pozornost uživatelů. Zejména v přehlceném newsfeedu, který se obrázky jen hemží. Proto na vizuální kreativě opravdu záleží! Je to první, co člověk uvidí a rozhodne se, zda bude obrázku a celému příspěvku věnovat více času nebo se „odscroluje“ dál.
Rozšířili jsme Fragile tým o Jirku Simonidese a Viléma Tericha z inovační farmy Basecamp by Home Credit. Jirka se bude z pozice account managera starat o klienty, spolupracovat s influencery a navrhovat komunikační strategie pro online marketingové kampaně.
V náročném dvoukolovém výběrovém řízení a v konkurenci klíčových Google Partner agentur jsme získali výkonností kampaně společnosti yachting°com (dříve Zindulka), provozující stejnojmenný portál na pronájem 15 000 lodí po celém světě. Společnost yachting°com, je v počtu nabízených lodí i realizovaných pronájmů nyní pátá v celosvětovém měřítku a jejím plánem je být do tří let globálním lídrem ve zprostředkování pronájmu lodí. Přečíst článek
Rok 2017 jsme uzavřeli s celkovým obratem převyšující 100 milionů Kč, 35 zaměstnanci a plány na rozvoj v oblastech marketingové automatizace, realizace integrovaných online a TV kampaní a kampaní v rámci CEE regionu. Podle magazínu Forbes 96 % firem nepřežije 10 let svého života, ale nám se to podařilo. Od 31. 12. 2017 slavíme 10 let na českém trhu! A to si zasloužilo pořádnou oslavu.
V prvním článku jsme vám přiblížili, jak se na Bali žije a pracuje naší Fragile expedici. Přečtěte si dojmy očima nováčka, který se po třech měsících vydal pracovat na druhý konec světa.
Pracujeme z ráje. Přesně řečeno ze Seaway Villy na Bali, která je součástí úchvatného projektu Joshua District. Kampaně tvoříme uprostřed rýžových polí, kde myšlenky plynou úplně jinak. Nápady přicházejí skoro tak spolehlivě, jako příliv. Aspoň ty dobré. Jak tu žijeme a co tu nejvíc milujeme? Tady je našich pět TOP!
David Špinar má za sebou téměř 20 let v internetovém byznysu a marketingu. Je zakladatelem agentury Dobrý web a jedné z největších českých online agentur H1.cz. Poté, co se rozloučil s agenturním prostředím, nastoupil do Google Česká republika, kde jako Head of Performance dva roky řídil obchodní tým se zaměřením na výkonnostní marketing a programatický nákup reklamy. S Googlem se rozloučil na podzim roku 2016 a stal se CEO skupiny Miton. Jeho velkou vášní je jeho rodinná farma v Mysleticích, kde spolu s manželku Lucií a dvěma dětmi chová vzácné plemeno Shirských koní, věnuje se také aktivně lukostřelbě.
BlueAlliance je sdružení agentur ze zemí střední a východní Evropy. A druží se hlavně proto, aby si vzájemně pomáhaly s mezinárodními online aktivitami pro klienty. Pomoci v neprobádaných online vodách za hranicemi není nikdy dost, a tak jsme o zařazení do skupiny BlueAlliance projevili zájem. To nestačilo.
Co musí digitální agentura splňovat, aby se do BlueAlliance dostala?