Fragile agencyFragile agency
  • ÚVOD
  • O NÁS
  • NAŠI KLIENTI
  • SLUŽBY
  • KARIÉRA
  • BLOG
  • KONTAKT
  • |
  • ENG
  • facebook linkedin instagram

Články o sociálních sítích

Čtěte novinky a zajímavosti ze světa sociálních sítí
Všechny kategorieAnalytikaBrandCase studyCopywritingDisplay reklamaFiremní kulturaInfluencer marketingKreativaPPCSEOSociální sítěStrategie

Jak jsme s influencery zvýšili popularitu řemeslných oborů

By marketaCase study, Homepage, Influencer marketing, Sociální sítě
Influenceři v kampani pro státní správu? Ale ano! Loni v říjnu jsme pomohli Moravskoslezskému kraji odstartovat kampaň iniciativy Řemeslo má...
Přečíst článek
16.7.2024
Love22

# Hashtag ještě není dead

By marketaCopywriting, Homepage, Sociální sítě
Hashtagy vznikly jako nástroj pro kategorizaci obsahu na Twitteru, ale rychle se rozšířily na všechny sociální sítě. Používáme je na...
Přečíst článek
4.7.2024
Love22

Jak nastavit účel kampaně na TikToku

By marketaHomepage, PPC, Sociální sítě
Nastavujete první reklamy na TikToku a nevíte jak začít? Přesně pro vás je tento komplexní průvodce. Krok za krokem projdeme...
Přečíst článek
19.3.2024
Love22

3 AI tipy pro socialní sítě & kreativu

By Barbora BalášováFragile World, Homepage, Kreativa, Sociální sítě
Vizuální prezentace, trendy i novinky. To vše hraje ve světě sociálních sítí značek velice důležitou roli. Ale jak být stále...
Přečíst článek
3.11.2023
Love22

Mýty o Generaci Z

By Lukáš TisoňHomepage, Sociální sítě

Jsou to opravdu jen na technologiích závislí lenoši, co nic nevydrží?

Přečíst článek
30.5.2023
Love22

7 social media trendů, které stojí za vaši pozornost

By Lukáš TisoňHomepage, Sociální sítě

Musí naše značka být opravdu na TikToku? A dává smysl využívat chatGPT? Jsou ti influenceři stále relevantní?

Přečíst článek
29.3.2023
Love22

Průvodce k vytvoření úspěšné globální stránky na Facebooku

By Lukáš TisoňHomepage, Sociální sítě

K čemu slouží Globální stránka a jaké jsou její výhody pro vaše podnikání?

Přečíst článek
9.3.2023
Love20

Náš úspěšný rok 2022 aneb na soutěžích to cinkalo!

By Lukáš TisoňBrand, Homepage, Kreativa, Sociální sítě, Strategie

Odnesli jsme si zlato z Internet Effectiveness Awards i IMC Czech Awards a bylo toho mnohem víc. Které kampaně nejvíc zabodovaly?

Přečíst článek
10.2.2023
Love20

Průvodce Facebook Collaborative Ads

By Lukáš TisoňHomepage, Sociální sítě

Využijte možnosti propagace na maximum i bez e-shopu.

Přečíst článek
30.12.2022
Love20
  • « Předchozí
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • …
  • 8
  • Další »

Nejnovější příspěvky

  • NAPSALI O NÁS: KNOWLIMITS, jejíž jsme součástí, je opět jednička na trhu
  • Jak poznat dobrý kreativní koncept: Průvodce pro značky a brand manažery
  • Čas Viledit domácnost: Reality show, která vyprodala e-shop
  • UGC vs. CC: Pojďme si to konečně ujasnit

INFORMACE

Newsletter
Zásady cookies
Zásady ochrany osobních údajů
Obchodní podmínky

Jsme hrdým členem KNOWLIMITS Group

Spolupracujeme s etnetera group

JSME ČLENEM CEE DIGITAL ALLIANCE

Férový tendr

Férový tendr

Jsme členem APEK

APEK

Kontakt

Fragile media s.r.o.
Pernerova 47
186 00 Praha 8
vchod Pernerova 49 – Forum Karlín


info@fragile.cz
Close Menu
  • ÚVOD
  • O NÁS
  • NAŠI KLIENTI
  • SLUŽBY
  • KARIÉRA
  • BLOG
  • KONTAKT
  • |
  • ENG
    • facebook
    • linkedin
    • instagram
    Na této webové stránce používáme tzv. cookies

    Některé nezbytně potřebujeme používat pro zajištění fungování stránky (technické), k těm nepotřebujeme váš souhlas. Ostatní cookies používáme na základě vašeho souhlasu k personalizaci obsahu a reklam, poskytování funkcí sociálních sítí a analýze návštěvnosti. Informace o používání našeho webu můžeme sdílet s partnery v oblasti sociálních sítí, reklamy a analytiky. Tito partneři tyto údaje mohou zkombinovat s dalšími informacemi, které jste jim poskytli nebo které získali v důsledku toho, že používáte jejich služby. Díky tomu se vám například může zobrazovat obsah, který pro vás může být zajímavý.  Pro více informací se podívejte sem.

    Funkční Vždy aktivní
    Technické uložení nebo přístup je nezbytně nutný pro legitimní účel umožnění použití konkrétní služby, kterou si odběratel nebo uživatel výslovně vyžádal, nebo pouze za účelem provedení přenosu sdělení prostřednictvím sítě elektronických komunikací.
    Předvolby
    Technické uložení nebo přístup je nezbytný pro legitimní účel ukládání preferencí, které nejsou požadovány odběratelem nebo uživatelem.
    Statistiky
    Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro statistické účely. Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro anonymní statistické účely. Bez předvolání, dobrovolného plnění ze strany vašeho Poskytovatele internetových služeb nebo dalších záznamů od třetí strany nelze informace, uložené nebo získané pouze pro tento účel, obvykle použít k vaší identifikaci.
    Marketing
    Technické uložení nebo přístup je nutný k vytvoření uživatelských profilů za účelem zasílání reklamy nebo sledování uživatele na webových stránkách nebo několika webových stránkách pro podobné marketingové účely.
    Spravovat možnosti Spravovat služby Správa {vendor_count} prodejců Přečtěte si více o těchto účelech
    Zobrazit předvolby
    {title} {title} {title}