V minulém článku jsme vám dali tipy na kreativu, která frčí na Facebooku. A jelikož nás každý den mile překvapí výsledky příspěvků z naší dílny, chceme se s vámi podělit o ty, které byly úspěšné právě díky tomu, že vystoupily ze stereotypu. Tak koukejte, co by nemělo chybět na žádném firemním profilu. Přečíst článek
Slavíme! Letošní ročník soutěže efektivity digitálních projektů Internet Effectiveness Awards 2018 je za námi a co víc, rozhodně neodcházíme s prázdnou!
zleva Leoš Špachta, Dan Kafka, Klárka Stehlíková, Daniel Seman, Jirka Hejl, Michal Kapička, Peter Pleško a Lucka Ondrová Přečíst článek
Svět virtuální reality a budoucnost chytrých prodejen. Tohle téma přilákalo více než 40 hostů na Future of Digital 2, které se uskutečnilo 12. 6. v prostorách ETNETERA HUB. Využití umělé inteligence a virtuální reality v online marketingu se stává neodmyslitelnou skutečností. Jak těmito nástroji zasáhnout zákazníka, nám prozradilo několik povolaných osob.
V prvním článku jsme vám přiblížili, jak se na Bali žije a pracuje naší Fragile expedici. Přečtěte si dojmy očima nováčka, který se po třech měsících vydal pracovat na druhý konec světa.
David Špinar má za sebou téměř 20 let v internetovém byznysu a marketingu. Je zakladatelem agentury Dobrý web a jedné z největších českých online agentur H1.cz. Poté, co se rozloučil s agenturním prostředím, nastoupil do Google Česká republika, kde jako Head of Performance dva roky řídil obchodní tým se zaměřením na výkonnostní marketing a programatický nákup reklamy. S Googlem se rozloučil na podzim roku 2016 a stal se CEO skupiny Miton. Jeho velkou vášní je jeho rodinná farma v Mysleticích, kde spolu s manželku Lucií a dvěma dětmi chová vzácné plemeno Shirských koní, věnuje se také aktivně lukostřelbě.
Přečíst článek