Každoročně se oceňují nejefektivnější marketingové kampaně v soutěži Internet Effectivness Awards. V soutěži se klade důraz na jasné výsledky kampaní a na jejich efektivitu. Přečíst článek
O nejlepších počinech z oblasti obsahového marketingu každoročně rozhodují odborníci v soutěži Fénix content marketing.
Každý rok se v ČR vybírá jen hrstka agentur, které si po splnění přísných kritérií zaslouží prestižní ocenění Klíčový Google Partner. I letos se Fragile podařilo tento status udržet a zařadit se tak mezi celkově 16 agentur, které mají právo používat označení Google Key Premium Partner. Přečíst článek
V předchozí kampani jsme pro sešity Oxford vytvořili novou brand identitu i komunikaci. Teď ale otočme list. V návaznosti jsme totiž nastartovali aktivační kampaň, kterou jsme v období letních prázdnin umístili na Instagram.
Jsem copywriter a neumím psát. Tedy na jeden zátah. Tuším taky, že v agentuře nejsem s tímto problémem jediná. Jenže mám štěstí. Našla jsem totiž Fragile, kde je sice pořád hromada práce, ale ne skála mezi vedením a zaměstnanci. A tak mi dávají volnost a já jim zase svolnost tvořit věci ne proto, že musím, abych měla na nájem, ale s radostí.
Jako jedni z prvních v ČR jsme se stali partnerskou agenturou největšího nákupního rádce v ČR Heureka.cz. Vstup do partnerského programu je potvrzením naší odbornosti a dovedností užívaných při tvorbě a správě kampaní ve zbožovém srovnavači Heureka.cz.