Fragile agencyFragile agency
  • ÚVOD
  • O NÁS
  • NAŠI KLIENTI
  • SLUŽBY
  • KARIÉRA
  • BLOG
  • KONTAKT
  • |
  • ENG
  • facebook linkedin instagram

Články o marketingové strategii

Čtěte novinky a zajímavosti o marketingových strategiích
Všechny kategorieAnalytikaBrandCase studyCopywritingDisplay reklamaFiremní kulturaInfluencer marketingKreativaPPCSEOSociální sítěStrategie

Využíváte příležitostí pro váš brand, které přináší dnešní doba?

By Lukáš TisoňFragile World, Homepage, Strategie

Každá nejasná doba je zároveň i příležitost, využijte ji

Přečíst článek
30.3.2020
Love19

Chcete začít s onlajnem? Pomůžeme vám

By Lukáš TisoňFragile World, Homepage, Strategie

E-commerce je jednou z oblastí, která v této době rapidně roste. Pokud chcete začít s online prodejem, teď je ta správná doba.

Přečíst článek
23.3.2020
Love16

Tipy v době rouškové pro váš business i vaše kolegy

By Lukáš TisoňFragile World, Homepage, Strategie

Připravili jsme pro vás přehled tipů a rad, které se v době rouškové mohou hodit vám i vašim kolegům. 

Přečíst článek
18.3.2020
Love16

Case study: Sephora Good Skincare

By Lukáš TisoňFragile World, Homepage, Influencer marketing, Sociální sítě, Strategie

Jsme moc rádi, že jsme pro našeho předního klienta Sephora – jednoho z největších distribučních řetězců kosmetických produktů – mohli v září…

Přečíst článek
28.1.2020
Love13

Fragile – Best of 2019

By Lukáš TisoňFragile World, Homepage, Influencer marketing, PPC, Sociální sítě, Strategie
Připravili jsme pro vás výběr toho nejlepšího z roku 2019. Díky, že jste u toho s námi! Rok se s...
Přečíst článek
3.1.2020
Love14

Fragile stopy na konferenci o influencer marketingu

By Lukáš TisoňBrand, Fragile World, Homepage, Influencer marketing, Kreativa, Sociální sítě, Strategie

Síla vlivu influencerů bylo stěžejní téma prostupující celou konferencí Influencering konané 16. října 2019 v pražském HubHub v paláci ARA. 

Přečíst článek
5.11.2019
Love13

Fragile Talks s Martinem Rozhoněm

By Lukáš TisoňBrand, Fragile World, Homepage, PPC, Strategie

Pravidelně pořádáme Fragile Talks – přátelská setkání s hosty z oblasti e-commerce, businessu, marketingu a dalších.

Přečíst článek
10.10.2019
Love12

Fragile Case Study – Suchej únor a chatboti

By Lukáš TisoňBrand, Fragile World, Homepage, Sociální sítě, Strategie

Doby, kdy byli chatboti novinkou, jsou již dávno pryč. I přesto tento nástroj může přinést mnoho zajímavých a pro uživatele stále neokoukaných…

Přečíst článek
25.7.2019
Love11

Ze soutěže IEA máme 4 ceny!

By Lukáš TisoňBrand, Fragile World, Homepage, Kreativa, PPC, Sociální sítě, Strategie

Každoročně se oceňují nejefektivnější marketingové kampaně v soutěži Internet Effectivness Awards. V soutěži se klade důraz na jasné výsledky kampaní a na jejich efektivitu.

Přečíst článek
3.7.2019
Love11
  • « Předchozí
  • 1
  • 2
  • 3
  • Další »

Nejnovější příspěvky

  • NAPSALI O NÁS: KNOWLIMITS, jejíž jsme součástí, je opět jednička na trhu
  • Čas Viledit domácnost: Reality show, která vyprodala e-shop
  • UGC vs. CC: Pojďme si to konečně ujasnit
  • Z nuly na osm milionů: Jak jsme pro BioLife rozjeli TikTok a vybudovali komunitu dárců

INFORMACE

Newsletter
Zásady cookies
Zásady ochrany osobních údajů
Obchodní podmínky

Jsme hrdým členem KNOWLIMITS Group

Spolupracujeme s etnetera group

JSME ČLENEM CEE DIGITAL ALLIANCE

Férový tendr

Férový tendr

Jsme členem APEK

APEK

Kontakt

Fragile media s.r.o.
Pernerova 47
186 00 Praha 8
vchod Pernerova 49 – Forum Karlín


info@fragile.cz
Close Menu
  • ÚVOD
  • O NÁS
  • NAŠI KLIENTI
  • SLUŽBY
  • KARIÉRA
  • BLOG
  • KONTAKT
  • |
  • ENG
    • facebook
    • linkedin
    • instagram
    Na této webové stránce používáme tzv. cookies

    Některé nezbytně potřebujeme používat pro zajištění fungování stránky (technické), k těm nepotřebujeme váš souhlas. Ostatní cookies používáme na základě vašeho souhlasu k personalizaci obsahu a reklam, poskytování funkcí sociálních sítí a analýze návštěvnosti. Informace o používání našeho webu můžeme sdílet s partnery v oblasti sociálních sítí, reklamy a analytiky. Tito partneři tyto údaje mohou zkombinovat s dalšími informacemi, které jste jim poskytli nebo které získali v důsledku toho, že používáte jejich služby. Díky tomu se vám například může zobrazovat obsah, který pro vás může být zajímavý.  Pro více informací se podívejte sem.

    Funkční Vždy aktivní
    Technické uložení nebo přístup je nezbytně nutný pro legitimní účel umožnění použití konkrétní služby, kterou si odběratel nebo uživatel výslovně vyžádal, nebo pouze za účelem provedení přenosu sdělení prostřednictvím sítě elektronických komunikací.
    Předvolby
    Technické uložení nebo přístup je nezbytný pro legitimní účel ukládání preferencí, které nejsou požadovány odběratelem nebo uživatelem.
    Statistiky
    Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro statistické účely. Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro anonymní statistické účely. Bez předvolání, dobrovolného plnění ze strany vašeho Poskytovatele internetových služeb nebo dalších záznamů od třetí strany nelze informace, uložené nebo získané pouze pro tento účel, obvykle použít k vaší identifikaci.
    Marketing
    Technické uložení nebo přístup je nutný k vytvoření uživatelských profilů za účelem zasílání reklamy nebo sledování uživatele na webových stránkách nebo několika webových stránkách pro podobné marketingové účely.
    Spravovat možnosti Spravovat služby Správa {vendor_count} prodejců Přečtěte si více o těchto účelech
    Zobrazit předvolby
    {title} {title} {title}