Připravili jsme pro vás výběr toho nejlepšího z roku 2019. Díky, že jste u toho s námi!
![](https://www.fragile.cz/wp-content/uploads/fragile-2019.jpg)
Rok se s rokem sešel
Prosinec je za námi a my bilancujeme posledních dvanáct měsíců. Jak se nám dařilo, co se povedlo, kde bychom měli zabrat a jak se z toho všeho poučíme do toho dalšího, přelomového roku 2020.
Výhry v soutěžích
V minulém roce se nám podařilo umístit v několika marketingových soutěžích s brandovými i výkonnostními kampaněmi. Kampaň pro Pilot Pen získala dvě 1. místa v Internet Effectiveness Awards a 1. místo v soutěži Fénix content marketing. Na 3. příčce se také umístila v soutěži od WebTop100.
Naše kampaň s influencery, která launchovala nový produkt Insta DRI od Sally Hansen vysoutěžila 3. místo ve Fénix content marketingu. Výkonnostní ROPO kampaň pro Intersport skončila na 3. místě v Internet Effectiveness Awards.
A na 4. místě se umístila náborová kampaň Chytrá rodina pro Zdravotní pojišťovnu ministerstva vnitra ČR, pro kterou jsme vytvořili rebranding a od základu změnili marketingovou strategii značky. A v neposlední řadě musíme zmínit, že letošní ocenění Osobnost digitálního marketingu získal Dan Kafka.
![](https://www.fragile.cz/wp-content/uploads/DSC_0348-e1562158971815.jpg)
Chatboti stále na vzestupu
Pro několik klientů jsme jako doplněk kampaní vybrali chatbota, který se nám jako podpůrný nástroj při propagaci i podpoře prodeje osvědčil.
Pro výzvu Suchej únor jsme vytvořili chatbota Nepita, který motivoval uživatele k nepití alkoholu. Při launchování nové značky Sephora Collection jsme také využili chatbota. Tentokrát jsme jsme z chatbota udělali chatbotku a pojmenovali ji Slečna rozjasněná. Radila zákaznicím, jak se starat o svoji pleť a doporučovala jim produkty na míru. I my sami jsme rozjeli chatbota Frantu z Fragile, který rád vtipkuje a uživatelům dá vědět, když se v naší agentuře něco nového děje – ať už hledáme parťáka do týmu, nebo když vyjde nová případová studie na našem blogu.
![](https://www.fragile.cz/wp-content/uploads/IMG_4308.jpg)
V tomto roce jsme se rozrostli
Je to tak. V tomto roce jsme se rozrostli natolik, že už nám nestačily naše kanceláře. Přišli k nám noví kolegové a už jsme se zkrátka nevešli. Situaci jsme vyřešili a prostory rozšířili.
Zveme vás na prohlídku našimi vylepšenými kancelářemi, kterou vás provede Radim Pelánek, nový CEO agentury.
Vzděláváme, publikujeme, pořádáme akce
Je pro nás standard neustále se učit a zjišťovat, jak se marketing vyvíjí. V tomto roce jsme byli aktivní a zúčastnili se řady workshopů, přednášek a vzdělávacích programů. Stejně tak důležité je pro nás naše know-how šířit dál a inspirovat ostatní, jak ke kampaním přistupovat. Vystoupili jsme na řadě konferencí jako třeba na Social Restartu, PPC Restartu, konferenci Influencering, PPCEE a dalších.
Ve Fragile jsme uspořádali dvě setkání Fragile Talks se zajímavými osobnostmi a přátelsky si popovídali o jejich kariéře a o tom, jak se jim podařilo vybudovat úspěšné projekty. Setkali jsme se tady s Martinem Rozhoněm a Jindrou Fáborským.
Díky kolaboraci s organizací Femme Palette se ve Fragile konaly dva workshopy – Becoming unstoppable s business coachkou Ines Gaston a SEO workshop, kde vystoupil Kristián Smith z Fragile, Thea Zinner z eVisions a Mantas Ciuksys ze SocialBakers.
Zatím největší akcí, kterou jsme pořádali, byla celodenní konference s názvem Jak budovat brand e-shopu, od online videa po TV reklamu. Akci jsme uspořádali za podpory Asociace pro elektronickou komerci, zúčastnilo se jí přes 120 návštěvníků a my jsme je provedli tématem crossmediálních kampaní.
![](https://www.fragile.cz/wp-content/uploads/DSC_8487.jpg)
![](https://www.fragile.cz/wp-content/uploads/influencering-1-30-2.jpg)
Ve znamení influencer marketingu
Ve Fragile se tomuto fenoménu intenzivně věnujeme už více než tři roky. Letos jsme se do toho pořádně opřeli a jak už jsme zmínili, vystupovali na konferenci Influencering, která se tomuto tématu jako jediná v Česku věnuje a publikovali několik článků na toto téma. Chcete se o světě influencerů dozvědět víc? Podívejte se na rozhovor pro Zoomsphere s Luckou a Majklem.