Jak to jen děláme? Máme nové klienty!

By Fragile World, Homepage

Máme SEPHORU. Sephora Česká republika si naši agenturu vybrala na základě tříkolového výběrového řízení. Obsadili jsme tak pozici partnera, který bude zajišťovat jak průběžnou správu sociálních sítí, tak online podporu výkonnostních kampaní – od jejich strategického plánování až po realizaci, optimalizaci a vyhodnocení.

Náš kreativní tým (Dányjel + Klárka) připravil komunikaci pro nový produkt společnosti Emco – veselé sušenky Biskiti. Sranda to tedy je. Podívejte se na YouTube reklamy s naším scénářem a produkcí:

Přečíst článek

Spustili jsme seriál pravidelných snídaní pro klienty

By Fragile World, Homepage

Spustili jsme pravidelné setkávací akce pro klienty, od kterých si slibujeme více představit svou práci na poli kreativních strategií a využití know-how z v oblasti sociálních sítí. První snídaně proběhla ve středu 21.6. 2017 v našich prostorách a v programu nechybělo představení nově vzniklého kreativního týmu a jeho práce na velké zakázce pro značku Jameson. Naši specialisté agentury představili pokročilé optimalizace YouTube kampaní a možnosti využití novinek na Instagramu pro firemní marketing.

Přečíst článek

Infografika: Inzerujte už na začátku roku, je to výhodnější!

By Fragile World

Obvyklá praxe říká, že nejvíce se vyplatí investovat do reklamy v předvánoční sezóně a v lednu naopak inzerci utlumit. Všichni to tak dělají, že? Q1 je vždycky slabší, nedá se nic dělat. My ve Fragile jsme se ale podívali na data našich lednových a prosincových kampaní z uplynulých let a zjistili jsme, že díky výhodnějším podmínkám dokážeme na začátku roku vytvářet kampaně, které vašemu byznysu přinesou ještě větší přínos než inzerce v prosinci. Přečíst článek