Fragile agencyFragile agency
  • ÚVOD
  • O NÁS
  • NAŠI KLIENTI
  • SLUŽBY
  • KARIÉRA
  • BLOG
  • KONTAKT
  • |
  • ENG
  • facebook linkedin instagram

Držíme vás v obraze

Čtěte novinky a zajímavosti z online marketingu i naší kanceláře
Všechny kategorieAnalytikaBrandCase studyCopywritingDisplay reklamaFiremní kulturaInfluencer marketingKreativaPPCSEOSociální sítěStrategie

Ze soutěže IEA máme 4 ceny!

By Lukáš TisoňBrand, Fragile World, Homepage, Kreativa, PPC, Sociální sítě, Strategie

Každoročně se oceňují nejefektivnější marketingové kampaně v soutěži Internet Effectivness Awards. V soutěži se klade důraz na jasné výsledky kampaní a na jejich efektivitu.

Přečíst článek
3.7.2019
Love11

Vyhráli jsme 1. a 3. místo v soutěži Fénix content marketing

By Lukáš TisoňBrand, Copywriting, Fragile World, Homepage, Kreativa, Sociální sítě

O nejlepších počinech z oblasti obsahového marketingu každoročně rozhodují odborníci v soutěži Fénix content marketing.

Přečíst článek
30.5.2019
Love9

Získali jsme ocenění Klíčový Google Partner

By Lukáš TisoňBrand, Fragile World, Homepage, PPC

Každý rok se v ČR vybírá jen hrstka agentur, které si po splnění přísných kritérií zaslouží prestižní ocenění Klíčový Google Partner. I letos…

Přečíst článek
27.2.2019
Love8

#hashtag jako trend současnosti

bit.ly/hashtag_jako_trend
28.1.2019
Love0

Témata, která ovládnou Facebook v roce 2019

By Lukáš TisoňFragile World, Homepage, Sociální sítě

Co bude středem zájmu uživatelů v tomto roce? Facebook provedl studii témat, která zaznamenala největší nárůst mezi lednem 2017 a říjnem 2018….

Přečíst článek
28.1.2019
Love5

Čo prináša Facebook Attribution?

By Lukáš TisoňAnalytika, Fragile World, Homepage, PPC, Sociální sítě

Už nejaký ten piatok je v rámci Facebook Business managera prístupný nástroj Attribution, ktorý prináša nový pohľad na analytiku a správanie užívateľov na webe….

Přečíst článek
9.1.2019
Love3

NAPSALI O NÁS: Jak školačkám prodat sešity v létě? Na Instagramu

https://www.mediar.cz/fragile-jak-skolackam-prodat-sesity-oxford-v-lete-na-instagramu/
2.1.2019
Love0

Kdy nakupovat imprese u influencerů a kdy na Facebooku?

By Lukáš TisoňBrand, Fragile World, Homepage, Influencer marketing, Sociální sítě

„Dobrý den, XYZ, jménem našeho klienta bychom vám rádi nabídli spolupráci…“ – „Dobrý den. Účtuji si: 1 post IG 10 000…

Přečíst článek
11.12.2018
Love6

Google Tag Manager – jak funguje a k čemu slouží?

By Lukáš TisoňAnalytika, Fragile World, Homepage, PPC

Na trhu je celá řada systémů pro správu značek, ale tím nejpopulárnějším je jednoznačně Google Tag Manager. Ten využívá 82 %…

Přečíst článek
15.11.2018
Love5
  • « Předchozí
  • 1
  • …
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • …
  • 13
  • Další »

Nejnovější příspěvky

  • NAPSALI O NÁS: KNOWLIMITS, jejíž jsme součástí, je opět jednička na trhu
  • ROAS v lead-gen kampaních: Jak měřit návratnost investic i bez okamžitých tržeb
  • Od hardsellu k autentičnosti: Proměna vizuální komunikace BENU
  • Kvalitní obsah nestačí. K úspěchu potřebujete výkonnostní strategii

INFORMACE

Newsletter
Zásady cookies
Zásady ochrany osobních údajů
Obchodní podmínky

Jsme hrdým členem KNOWLIMITS Group

Spolupracujeme s etnetera group

JSME ČLENEM CEE DIGITAL ALLIANCE

Férový tendr

Férový tendr

Jsme členem APEK

APEK

Kontakt

Fragile media s.r.o.
Pernerova 47
186 00 Praha 8
vchod Pernerova 49 – Forum Karlín


info@fragile.cz
Close Menu
  • ÚVOD
  • O NÁS
  • NAŠI KLIENTI
  • SLUŽBY
  • KARIÉRA
  • BLOG
  • KONTAKT
  • |
  • ENG
    • facebook
    • linkedin
    • instagram
    Spravovat Souhlas s cookies
    Abychom poskytli co nejlepší služby, používáme k ukládání a/nebo přístupu k informacím o zařízení, technologie jako jsou soubory cookies. Souhlas s těmito technologiemi nám umožní zpracovávat údaje, jako je chování při procházení nebo jedinečná ID na tomto webu. Nesouhlas nebo odvolání souhlasu může nepříznivě ovlivnit určité vlastnosti a funkce.
    Funkční Vždy aktivní
    Technické uložení nebo přístup je nezbytně nutný pro legitimní účel umožnění použití konkrétní služby, kterou si odběratel nebo uživatel výslovně vyžádal, nebo pouze za účelem provedení přenosu sdělení prostřednictvím sítě elektronických komunikací.
    Předvolby
    Technické uložení nebo přístup je nezbytný pro legitimní účel ukládání preferencí, které nejsou požadovány odběratelem nebo uživatelem.
    Statistiky
    Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro statistické účely. Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro anonymní statistické účely. Bez předvolání, dobrovolného plnění ze strany vašeho Poskytovatele internetových služeb nebo dalších záznamů od třetí strany nelze informace, uložené nebo získané pouze pro tento účel, obvykle použít k vaší identifikaci.
    Marketing
    Technické uložení nebo přístup je nutný k vytvoření uživatelských profilů za účelem zasílání reklamy nebo sledování uživatele na webových stránkách nebo několika webových stránkách pro podobné marketingové účely.
    Spravovat možnosti Spravovat služby Správa {vendor_count} prodejců Přečtěte si více o těchto účelech
    Zobrazit předvolby
    {title} {title} {title}