O nejlepších počinech z oblasti obsahového marketingu každoročně rozhodují odborníci v soutěži Fénix content marketing.
První místo v kategorii Social media kampaň
Fragile se podařilo obsadit první místo v kategorii Social media s kampaní Zjisti, jaký jsi typ studenta s produktem Pilot G-2. Značka Pilot je největší výrobce psacích potřeb na světě a v ČR ji zastupuje společnost Václav Čížek s. r. o.
Slavnostního předávání cen se účastnili zástupci týmu, kteří kampaň vedli a klient. Daniel Čížek, spolumajitel společnosti Václav Čížek při předávání ceny pronesl několik děkovných slov a na pódiu ho doprovodil Daniel Seman, Art Director společnosti Fragile.
![](https://www.fragile.cz/wp-content/uploads/DSB_0334-2.jpg)
„Největší přidanou hodnotou kampaně s Pilot G-2 byl kreativní koncept. Vytvořili jsme zábavný test pro vysokoškolské studenty, který je natolik bavil, že se šířil virálně.“ hodnotí Eliška Kmochová, Project Manager kampaně.
![](https://www.fragile.cz/wp-content/uploads/pilot-G-2-key.png)
Jsme moc pyšní na náš „pilotí“ tým, který kampaň dovedl až na první místo. Jmenovitě gratulujeme Elišce Kmochové, která kampaň vedla a skvělému kreativnímu duu – Dányjeli Semanovi a Klárce Stehlíkové.
![](https://www.fragile.cz/wp-content/uploads/results.png)
Vyhráli jsme hned dvakrát
Kromě toho se Fragile umístila i v kategorii Instagramová kampaň. Jedinečné využití influencerek a přenesení kampaně Sally Hansen – Insta DRI z onlinového prostředí do offlinu, si vysloužilo třetí místo. Neotřele koncipovaná kampaň, na které spolupracoval Aleš Vávra, Anna Vaňková a Jiří Simonides zvýšila počet sledujících na instagramovém profilu téměř na trojnásobek a úspěšně uvedla na trh nový produkt.
![](https://www.fragile.cz/wp-content/uploads/61239207_1940114349421882_319985169610047488_n.jpg)
Těšíme se na další skvělé kampaně a děkujeme klientům, že se s námi pouští do neotřelých projektů!
#klientizaodmenu
![](https://www.fragile.cz/wp-content/uploads/DSB_0531-3-2.jpg)
Dominika Vamberská
Marketing & PR Coordinator