Fragile agencyFragile agency
  • ÚVOD
  • O NÁS
  • NAŠI KLIENTI
  • SLUŽBY
  • KARIÉRA
  • BLOG
  • KONTAKT
  • |
  • ENG
  • facebook linkedin instagram

Držíme vás v obraze

Čtěte novinky a zajímavosti z online marketingu i naší kanceláře
Všechny kategorieAnalytikaBrandCase studyCopywritingDisplay reklamaFiremní kulturaInfluencer marketingKreativaPPCSEOSociální sítěStrategie

PODCAST: Dan Kafka se rozpovídal o naší agentuře v rozhovoru pro WebTop100

https://www.webtop100.cz/inspirace/podcast-webtop100-daniel-kafka
3.5.2022
Love0

NAPSALI O NÁS: V Young Lions jsme obsadili 2. a 3. místo v kategorii Digital

https://mam.cz/zpravy/akce/2022-04/young-lions-digital-vyhrali-vladimir-zikmund-a-krystof-macha-z-mccann-prague/
22.4.2022
Love0

NAPSALI O NÁS: Do vedení agentury Fragile nastupuje Šárka Wagenknecht

https://mam.cz/zpravy/lide/2022-02/do-vedeni-agentury-fragile-nastupuje-sarka-wagenknecht/
9.2.2022
Love0

PODCAST: Jiří Simonides o vítězné kampani LISTERINE ve WebTop100

https://www.webtop100.cz/inspirace/podcast-webtop100-jiri-simonides-fragile-najdi-svuj-typ-listerine
22.4.2022
Love0

ROZHOVOR: Denis Radabolski v Mladý podnikatel o Cookies a analytice v marketingu

https://mladypodnikatel.cz/cookies-a-analytika-v-marketingu-denis-radabolski-fragile-t43458
4.5.2022
Love0

Tisková zpráva: Skupina KNOWLIMITS dokončila převzetí agentury Fragile media

By Dan KafkaFragile World, Homepage
Praha, 17. prosince 2021 – Komunikační skupina KNOWLIMITS získala zbývající 50% podíl ve Fragile media. „Urychlení procesu akvizice potvrzuje nejen...
Přečíst článek
20.12.2021
Love20

Letošní ročník konference WebTop100 ve zkratce

By Lukáš TisoňAnalytika, Brand, Fragile World, Homepage, Influencer marketing, Kreativa, PPC, SEO, Sociální sítě, Uncategorized

Pokud jste se letos nezúčastnili konference WebTop100, nezoufejte a čtěte. 🙂

Přečíst článek
7.12.2020
Love23

Jak snadno získat cenné kontakty přes kampaně ve vyhledávací síti

By Lukáš TisoňFragile World, Homepage, PPC

Vytvořili jsme pro vás jednoduché řešení, jak dostat leady z formuláře přímo do vašeho e-mailu. Jak na to? Čtěte v našem článku.

Přečíst článek
16.6.2020
Love23

Jak prověřit texty?

By Lukáš TisoňCopywriting, Fragile World, Homepage

Pět neuvěřitelně jednoduchých způsobů, které prověří vaše texty

Přečíst článek
25.5.2020
Love18
  • « Předchozí
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • …
  • 13
  • Další »

Nejnovější příspěvky

  • NAPSALI O NÁS: KNOWLIMITS, jejíž jsme součástí, je opět jednička na trhu
  • ROAS v lead-gen kampaních: Jak měřit návratnost investic i bez okamžitých tržeb
  • Od hardsellu k autentičnosti: Proměna vizuální komunikace BENU
  • Kvalitní obsah nestačí. K úspěchu potřebujete výkonnostní strategii

INFORMACE

Newsletter
Zásady cookies
Zásady ochrany osobních údajů
Obchodní podmínky

Jsme hrdým členem KNOWLIMITS Group

Spolupracujeme s etnetera group

JSME ČLENEM CEE DIGITAL ALLIANCE

Férový tendr

Férový tendr

Jsme členem APEK

APEK

Kontakt

Fragile media s.r.o.
Pernerova 47
186 00 Praha 8
vchod Pernerova 49 – Forum Karlín


info@fragile.cz
Close Menu
  • ÚVOD
  • O NÁS
  • NAŠI KLIENTI
  • SLUŽBY
  • KARIÉRA
  • BLOG
  • KONTAKT
  • |
  • ENG
    • facebook
    • linkedin
    • instagram
    Spravovat Souhlas s cookies
    Abychom poskytli co nejlepší služby, používáme k ukládání a/nebo přístupu k informacím o zařízení, technologie jako jsou soubory cookies. Souhlas s těmito technologiemi nám umožní zpracovávat údaje, jako je chování při procházení nebo jedinečná ID na tomto webu. Nesouhlas nebo odvolání souhlasu může nepříznivě ovlivnit určité vlastnosti a funkce.
    Funkční Vždy aktivní
    Technické uložení nebo přístup je nezbytně nutný pro legitimní účel umožnění použití konkrétní služby, kterou si odběratel nebo uživatel výslovně vyžádal, nebo pouze za účelem provedení přenosu sdělení prostřednictvím sítě elektronických komunikací.
    Předvolby
    Technické uložení nebo přístup je nezbytný pro legitimní účel ukládání preferencí, které nejsou požadovány odběratelem nebo uživatelem.
    Statistiky
    Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro statistické účely. Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro anonymní statistické účely. Bez předvolání, dobrovolného plnění ze strany vašeho Poskytovatele internetových služeb nebo dalších záznamů od třetí strany nelze informace, uložené nebo získané pouze pro tento účel, obvykle použít k vaší identifikaci.
    Marketing
    Technické uložení nebo přístup je nutný k vytvoření uživatelských profilů za účelem zasílání reklamy nebo sledování uživatele na webových stránkách nebo několika webových stránkách pro podobné marketingové účely.
    Spravovat možnosti Spravovat služby Správa {vendor_count} prodejců Přečtěte si více o těchto účelech
    Zobrazit předvolby
    {title} {title} {title}