Fragile agencyFragile agency
  • ÚVOD
  • O NÁS
  • NAŠI KLIENTI
  • SLUŽBY
  • KARIÉRA
  • BLOG
  • KONTAKT
  • |
  • ENG
  • facebook linkedin instagram

Držíme vás v obraze

Čtěte novinky a zajímavosti z online marketingu i naší kanceláře
Všechny kategorieAnalytikaBrandCase studyCopywritingDisplay reklamaFiremní kulturaInfluencer marketingKreativaPPCSEOSociální sítěStrategie

Otevřeli jsme se sešity Oxford letní školu za odměnu

By Lukáš TisoňBrand, Copywriting, Fragile World, Homepage, Influencer marketing, PPC, Sociální sítě, Strategie

V předchozí kampani jsme pro sešity Oxford vytvořili novou brand identitu i komunikaci. Teď ale otočme list. V návaznosti jsme totiž nastartovali…

Přečíst článek
6.11.2018
Love5

Rozptýlení povoleno. Jak se pracuje ve svobodné firmě?

By Lukáš TisoňBrand, Copywriting, Fragile World

Jsem copywriter a neumím psát. Tedy na jeden zátah. Tuším taky, že v agentuře nejsem s tímto problémem jediná. Jenže mám štěstí. Našla jsem…

Přečíst článek
2.11.2018
Love6

NAPSALI O NÁS: Jak Fragile vyzkoušela vzdálenou kancelář na Bali

https://www.mediar.cz/jak-fragile-vyzkousela-vzdalenou-kancelar-na-bali/
18.10.2018
Love0

Stali jsme se partnery Heureka.cz

By Lukáš TisoňBrand, Fragile World, Homepage, PPC

Jako jedni z prvních v ČR jsme se stali partnerskou agenturou největšího nákupního rádce v ČR Heureka.cz. Vstup do partnerského programu je potvrzením naší…

Přečíst článek
10.9.2018
Love5

Programatický branding v roce 2018

By Lukáš TisoňFragile World, Homepage, PPC

Programatický branding je největší bannerový formát (v češtině nejvíce používaný název branding, skin nebo fireplace), který se úspěšně prosazuje napříč digitálním…

Přečíst článek
14.8.2018
Love4

Video rozhovor: Daniel Kafka, 10 let budování agentury, vytváření firemní kultury, hledání odborníků na trhu práce

https://mladypodnikatel.cz/daniel-kafka-fragile-10-let-budovani-agentury-vytvareni-firemni-kultury-hledani-odborniku-na-trhu-prace-t35336
7.8.2018
Love0

5 tipů jak se vyhnout nepříjemnostem s klamavou reklamou

By Lukáš TisoňFragile World, Sociální sítě

Stát se terčem internetových podvodníků není příjemné ani pro značku, ani pro její zákazníky. Nedávná zkušenost s klientem Aquapalace Praha nás…

Přečíst článek
24.7.2018
Love3

Naše povedené posty s vysokým zásahem

By Lukáš TisoňBrand, Fragile World, Sociální sítě

V minulém článku  jsme vám dali tipy na kreativu, která frčí na Facebooku. A jelikož nás každý den mile překvapí výsledky příspěvků z naší…

Přečíst článek
18.7.2018
Love6

Jak jsme z “neznámých sešitů” udělali sešity na jedničku

By Lukáš TisoňBrand, Copywriting, Fragile World, Homepage, Sociální sítě, Strategie

Sešity Oxford jsou sice perfektní pomocník každého školáka, jenže o jejich kvalitách se před kampaní zatím moc nevědělo. A to hlavně kvůli…

Přečíst článek
11.7.2018
Love7
  • « Předchozí
  • 1
  • …
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • …
  • 13
  • Další »

Nejnovější příspěvky

  • NAPSALI O NÁS: KNOWLIMITS, jejíž jsme součástí, je opět jednička na trhu
  • ROAS v lead-gen kampaních: Jak měřit návratnost investic i bez okamžitých tržeb
  • Od hardsellu k autentičnosti: Proměna vizuální komunikace BENU
  • Kvalitní obsah nestačí. K úspěchu potřebujete výkonnostní strategii

INFORMACE

Newsletter
Zásady cookies
Zásady ochrany osobních údajů
Obchodní podmínky

Jsme hrdým členem KNOWLIMITS Group

Spolupracujeme s etnetera group

JSME ČLENEM CEE DIGITAL ALLIANCE

Férový tendr

Férový tendr

Jsme členem APEK

APEK

Kontakt

Fragile media s.r.o.
Pernerova 47
186 00 Praha 8
vchod Pernerova 49 – Forum Karlín


info@fragile.cz
Close Menu
  • ÚVOD
  • O NÁS
  • NAŠI KLIENTI
  • SLUŽBY
  • KARIÉRA
  • BLOG
  • KONTAKT
  • |
  • ENG
    • facebook
    • linkedin
    • instagram
    Spravovat Souhlas s cookies
    Abychom poskytli co nejlepší služby, používáme k ukládání a/nebo přístupu k informacím o zařízení, technologie jako jsou soubory cookies. Souhlas s těmito technologiemi nám umožní zpracovávat údaje, jako je chování při procházení nebo jedinečná ID na tomto webu. Nesouhlas nebo odvolání souhlasu může nepříznivě ovlivnit určité vlastnosti a funkce.
    Funkční Vždy aktivní
    Technické uložení nebo přístup je nezbytně nutný pro legitimní účel umožnění použití konkrétní služby, kterou si odběratel nebo uživatel výslovně vyžádal, nebo pouze za účelem provedení přenosu sdělení prostřednictvím sítě elektronických komunikací.
    Předvolby
    Technické uložení nebo přístup je nezbytný pro legitimní účel ukládání preferencí, které nejsou požadovány odběratelem nebo uživatelem.
    Statistiky
    Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro statistické účely. Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro anonymní statistické účely. Bez předvolání, dobrovolného plnění ze strany vašeho Poskytovatele internetových služeb nebo dalších záznamů od třetí strany nelze informace, uložené nebo získané pouze pro tento účel, obvykle použít k vaší identifikaci.
    Marketing
    Technické uložení nebo přístup je nutný k vytvoření uživatelských profilů za účelem zasílání reklamy nebo sledování uživatele na webových stránkách nebo několika webových stránkách pro podobné marketingové účely.
    Spravovat možnosti Spravovat služby Správa {vendor_count} prodejců Přečtěte si více o těchto účelech
    Zobrazit předvolby
    {title} {title} {title}