Workshop s Google: Rostoucí české firmy a budování značky

By Fragile World, Homepage

Celkem 25 firem podnikajících zejména v oblasti FMCG, Beauty a Fashion se zúčastnilo workshopu „Jak budovat značku online“, který jsme uspořádali 3. 4. 2018 v konferenčním prostoru českého zastoupení společnosti Google.

Dan-Google

Dan Kafka, konferenční prostory společnosti Google

Úvodní část zajistili manažeři Google Jana Štrbová a Martin Svoboda. Provedli zástupce firem současnými trendy vývoje chování uživatelů internetu, které vyplývají ze studií Google Consumer Barometr. Doporučeními Google jsou:

Přečíst článek

New Media Inspiration 2018 – Umělá inteligence

By Fragile World

Praktické využití AI (Artificial Intelligence) se stává součástí každodenního života. Ať jde o automatický překlad textů, využití chatbotů ke komunikaci se zákazníkem, či automatizaci prodejních procesů v eshopu ve světě virtuálním, nebo inteligentní ovládání  domácnosti nebo dokonce samořídící automobily v reálném světě. K umělé inteligenci se upínají očekávání zvídavé veřejnosti, investorů, ale i naděje marketérů, pro které ML (Machine Learning) představuje možnost přesnějšího a efektivnějšího cílení reklam.

Přečíst článek

Zaujalo nás: co si úspěšní myslí o firemní kultuře?

By Fragile World, Homepage

I když to u nás (občas) vypadá dost nekulturně, opak je pravdou. Pohodovou atmosféru si střežíme a víme, že pravda a láska na pracovišti vítězí. Pro úspěch komunikační agentury je dobrá firemní kultura jednou z nejdůležitějších ingrediencí úspěchu. A tak jsme si přišli na talk show Culture Rocks od Cocuma a Rockaway poslechnout, jak se k firemním kulturám staví jinde. Tohle nás zaujalo:

Lucie Tvarůžková, zakladatelka Zonky, svým lidem neříká, že projekt je skvělý a perfektní. Na to si musí každý zaměstnanec přijít sám. Manažerova úloha je pro práci nadchnout a vzbudit zájem.

Zdroj: Culture Rocks, Facebook page

Přečíst článek

6 tipů, jak pracovat s obsahem napříč trhy

By Fragile World, Homepage

Dostali jsme od České centrály cestovního ruchu (CzechTourism) důležitý úkol: zvýšit pomocí Facebooku povědomí o nabídce České republiky jako turistické destinace. A to rovnou na pěti zahraničních trzích zároveň. Zakázka obsahovala mimo jiné správu obsahu na Facebookové stránkách CzechTourism na těchto trzích: Rusko, Německo, Polsko, Francie, Benelux.

CzechTourism nám při výrobě” nechal naprosto volné ruce a tím jsme museli řešit zásadní otázku: Jak přemýšlet nad obsahem pro více cizích trhů najednou? – vymysleli jsme hned několik soutěží, využili statické posty, 360° fotografie i video. Kde se nejvíc soutěží a je pravda, že francouzi jsou suchaři (i) na sociálních sítích? Čtěte!

Přečíst článek

Fragile Talks: Libor Malý

By Fragile World, Homepage

Seriál akcí Fragile Talks je koncipován jako neformální inspirativní setkání s osobnostmi, které se prosadily v oblasti svého podnikání a navíc nás zaujaly svým přesahem v rovině osobních aktivit a zájmů. Prvním hostem byl Libor Malý, zakladatel Jobs.cz, Prace.cz , úspěšný podnikatel, který na českém trhu vybudoval firmu LMC s.r.o., která se stala největším poskytovatelem online služeb na trhu práce.

FragileTalks-Libor

FragileTalks-Libor

Fragile-talks_Libor-Maly

Přečíst článek

Jak to jen děláme? Máme nové klienty!

By Fragile World, Homepage

Máme SEPHORU. Sephora Česká republika si naši agenturu vybrala na základě tříkolového výběrového řízení. Obsadili jsme tak pozici partnera, který bude zajišťovat jak průběžnou správu sociálních sítí, tak online podporu výkonnostních kampaní – od jejich strategického plánování až po realizaci, optimalizaci a vyhodnocení.

Náš kreativní tým (Dányjel + Klárka) připravil komunikaci pro nový produkt společnosti Emco – veselé sušenky Biskiti. Sranda to tedy je. Podívejte se na YouTube reklamy s naším scénářem a produkcí:

Přečíst článek