Fragile agencyFragile agency
  • ÚVOD
  • O NÁS
  • NAŠI KLIENTI
  • SLUŽBY
  • KARIÉRA
  • BLOG
  • KONTAKT
  • |
  • ENG
  • facebook linkedin instagram

Držíme vás v obraze

Čtěte novinky a zajímavosti z online marketingu i naší kanceláře
Všechny kategorieAnalytikaBrandCase studyCopywritingDisplay reklamaFiremní kulturaInfluencer marketingKreativaPPCSEOSociální sítěStrategie

Brand safety v krizových obdobích

By Lukáš TisoňFragile World, PPC

Jak chráníme vaše značky nejen při covid krizi

Přečíst článek
13.5.2020
Love24

KNOWLIMITS majetkově vstupuje do Fragile media

By Lukáš TisoňBrand, Fragile World

KNOWLIMITS Group kupuje 50% podíl ve Fragile media: 25% podíl od Etnetera Group, 25% podíl od Daniela Kafky, zakladatele Fragile media.

Přečíst článek
24.4.2020
Love15

Marketing vs. Covid-19: Kdo vede?

By Lukáš TisoňFragile World

Již od začátku roku mapujeme české trendy v marketingu 2020. S aktuální dobou jsme se ale rozhodli zmapovat také dopady koronavirové krize na český…

Přečíst článek
22.4.2020
Love20

YouTube jako levný a efektivní nástroj na udržení kontaktu se zákazníky

By Lukáš TisoňFragile World, PPC

Zadržet dech bez hlubokého nádechu. Asi tak nějak by se dal popsat aktuální stav u mnoha podnikatelů a firem. Jak dlouho se…

Přečíst článek
20.4.2020
Love19

Komunikace na sociálních sítích v době virové v praxi

By Lukáš TisoňFragile World, Sociální sítě

Když není sociální kontakt, tak tu jsou sociální sítě!

Přečíst článek
6.4.2020
Love18

Využíváte příležitostí pro váš brand, které přináší dnešní doba?

By Lukáš TisoňFragile World, Homepage, Strategie

Každá nejasná doba je zároveň i příležitost, využijte ji

Přečíst článek
30.3.2020
Love19

5 tipů, jak se zabavit na Instagramu v době karanténové!

By Lukáš TisoňFragile World, Homepage, Influencer marketing, Sociální sítě

Tak schválně, kolikrát už jste dnes viděli fotku ve feedu nebo Stories člověka, kterého sledujete?

Přečíst článek
24.3.2020
Love15

Chcete začít s onlajnem? Pomůžeme vám

By Lukáš TisoňFragile World, Homepage, Strategie

E-commerce je jednou z oblastí, která v této době rapidně roste. Pokud chcete začít s online prodejem, teď je ta správná doba.

Přečíst článek
23.3.2020
Love16

Data Restart – snad ne poslední dobrá konference v tomto roce

By Lukáš TisoňFragile World, Homepage, PPC

Pořadatelé koncertů, divadla a bohužel i organizátoři konferencí zažívají krušné časy. Poslední konference, které jsme se účastnili, byla Data Restart. A byla…

Přečíst článek
21.3.2020
Love16
  • « Předchozí
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • …
  • 13
  • Další »

Nejnovější příspěvky

  • NAPSALI O NÁS: KNOWLIMITS, jejíž jsme součástí, je opět jednička na trhu
  • ROAS v lead-gen kampaních: Jak měřit návratnost investic i bez okamžitých tržeb
  • Od hardsellu k autentičnosti: Proměna vizuální komunikace BENU
  • Kvalitní obsah nestačí. K úspěchu potřebujete výkonnostní strategii

INFORMACE

Newsletter
Zásady cookies
Zásady ochrany osobních údajů
Obchodní podmínky

Jsme hrdým členem KNOWLIMITS Group

Spolupracujeme s etnetera group

JSME ČLENEM CEE DIGITAL ALLIANCE

Férový tendr

Férový tendr

Jsme členem APEK

APEK

Kontakt

Fragile media s.r.o.
Pernerova 47
186 00 Praha 8
vchod Pernerova 49 – Forum Karlín


info@fragile.cz
Close Menu
  • ÚVOD
  • O NÁS
  • NAŠI KLIENTI
  • SLUŽBY
  • KARIÉRA
  • BLOG
  • KONTAKT
  • |
  • ENG
    • facebook
    • linkedin
    • instagram
    Spravovat Souhlas s cookies
    Abychom poskytli co nejlepší služby, používáme k ukládání a/nebo přístupu k informacím o zařízení, technologie jako jsou soubory cookies. Souhlas s těmito technologiemi nám umožní zpracovávat údaje, jako je chování při procházení nebo jedinečná ID na tomto webu. Nesouhlas nebo odvolání souhlasu může nepříznivě ovlivnit určité vlastnosti a funkce.
    Funkční Vždy aktivní
    Technické uložení nebo přístup je nezbytně nutný pro legitimní účel umožnění použití konkrétní služby, kterou si odběratel nebo uživatel výslovně vyžádal, nebo pouze za účelem provedení přenosu sdělení prostřednictvím sítě elektronických komunikací.
    Předvolby
    Technické uložení nebo přístup je nezbytný pro legitimní účel ukládání preferencí, které nejsou požadovány odběratelem nebo uživatelem.
    Statistiky
    Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro statistické účely. Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro anonymní statistické účely. Bez předvolání, dobrovolného plnění ze strany vašeho Poskytovatele internetových služeb nebo dalších záznamů od třetí strany nelze informace, uložené nebo získané pouze pro tento účel, obvykle použít k vaší identifikaci.
    Marketing
    Technické uložení nebo přístup je nutný k vytvoření uživatelských profilů za účelem zasílání reklamy nebo sledování uživatele na webových stránkách nebo několika webových stránkách pro podobné marketingové účely.
    Spravovat možnosti Spravovat služby Správa {vendor_count} prodejců Přečtěte si více o těchto účelech
    Zobrazit předvolby
    {title} {title} {title}