Fragile agencyFragile agency
  • ÚVOD
  • O NÁS
  • NAŠI KLIENTI
  • SLUŽBY
  • KARIÉRA
  • BLOG
  • KONTAKT
  • |
  • ENG
  • facebook linkedin instagram

Články o obsahovém marketingu

Čtěte novinky a zajímavosti z content marketingu
Všechny kategorieAnalytikaBrandCase studyCopywritingDisplay reklamaFiremní kulturaInfluencer marketingKreativaPPCSEOSociální sítěStrategie

Od hardsellu k autentičnosti: Proměna vizuální komunikace BENU

By marketaBrand, Case study, Kreativa, Sociální sítě
Vizuální styl značky na sociálních sítích dokáže zásadně ovlivnit její vnímání i úspěšnost komunikace. Jak vytvořit grafiku, která nejen zaujme,...
Přečíst článek
8.4.2025
Love21

Pilot píše nový příběh na TikToku: Obsah, který roste se svou komunitou

By marketaBrand, Case study, Kreativa, Sociální sítě
Děti, které kdysi začaly psát s Pilot FriXion, už dávno nejsou dětmi. Gen Z dorostla do mladé dospělosti a na...
Přečíst článek
13.3.2025
Love21

Jak pomáháme značkám vyprávět jejich příběh

By marketaBrand, Kreativa, Strategie
Příběhy značek jsou zásadní pro úspěch v dnešním konkurenčním prostředí. Lidé sledují značky se skvělými příběhy, které navíc dosahují lepších...
Přečíst článek
4.10.2024
Love21

Vytvořili jsme historicky největší kampaň pro Hisense s Janem Kollerem

By marketaBrand, Case study, Homepage, Kreativa
V květnu jsme spustili 360° kampaň společnosti Hisense, oficiálního partnera mistrovství Evropy ve fotbale EURO2024. Tváří kampaně, která cílila na...
Přečíst článek
28.8.2024
Love22

AI ve službách copywriterů: Jak využívám ChatGPT bez ztráty vlastního hlasu

By marketaCopywriting, Homepage, Kreativa
Umělá inteligence už vyvolala nemalé množství diskuzí i analýz. Copywriteři, kteří dosud nezačlenili nástroje jako ChatGPT do svého arzenálu, by...
Přečíst článek
25.4.2024
Love22

3 AI tipy pro socialní sítě & kreativu

By Barbora BalášováFragile World, Homepage, Kreativa, Sociální sítě
Vizuální prezentace, trendy i novinky. To vše hraje ve světě sociálních sítí značek velice důležitou roli. Ale jak být stále...
Přečíst článek
3.11.2023
Love22

Náš úspěšný rok 2022 aneb na soutěžích to cinkalo!

By Lukáš TisoňBrand, Homepage, Kreativa, Sociální sítě, Strategie

Odnesli jsme si zlato z Internet Effectiveness Awards i IMC Czech Awards a bylo toho mnohem víc. Které kampaně nejvíc zabodovaly?

Přečíst článek
10.2.2023
Love20

Viva la AI revolución i v reklamním světě

By Lukáš TisoňBrand, Homepage, Kreativa, Strategie

AI: hudba, texty a kresby budoucnosti?

Přečíst článek
25.1.2023
Love34

NAPSALI O NÁS: Filtry pro rozšířenou realitu (AR) šestkrát jinak

https://www.mediar.cz/filtry-pro-rozsirenou-realitu-ar-sestkrat-jinak/
8.2.2022
Love0
  • 1
  • 2
  • 3
  • Další »

Nejnovější příspěvky

  • NAPSALI O NÁS: KNOWLIMITS, jejíž jsme součástí, je opět jednička na trhu
  • Z nuly na osm milionů: Jak jsme pro BioLife rozjeli TikTok a vybudovali komunitu dárců
  • ROAS v lead-gen kampaních: Jak měřit návratnost investic i bez okamžitých tržeb
  • Od hardsellu k autentičnosti: Proměna vizuální komunikace BENU

INFORMACE

Newsletter
Zásady cookies
Zásady ochrany osobních údajů
Obchodní podmínky

Jsme hrdým členem KNOWLIMITS Group

Spolupracujeme s etnetera group

JSME ČLENEM CEE DIGITAL ALLIANCE

Férový tendr

Férový tendr

Jsme členem APEK

APEK

Kontakt

Fragile media s.r.o.
Pernerova 47
186 00 Praha 8
vchod Pernerova 49 – Forum Karlín


info@fragile.cz
Close Menu
  • ÚVOD
  • O NÁS
  • NAŠI KLIENTI
  • SLUŽBY
  • KARIÉRA
  • BLOG
  • KONTAKT
  • |
  • ENG
    • facebook
    • linkedin
    • instagram
    Spravovat Souhlas s cookies
    Abychom poskytli co nejlepší služby, používáme k ukládání a/nebo přístupu k informacím o zařízení, technologie jako jsou soubory cookies. Souhlas s těmito technologiemi nám umožní zpracovávat údaje, jako je chování při procházení nebo jedinečná ID na tomto webu. Nesouhlas nebo odvolání souhlasu může nepříznivě ovlivnit určité vlastnosti a funkce.
    Funkční Vždy aktivní
    Technické uložení nebo přístup je nezbytně nutný pro legitimní účel umožnění použití konkrétní služby, kterou si odběratel nebo uživatel výslovně vyžádal, nebo pouze za účelem provedení přenosu sdělení prostřednictvím sítě elektronických komunikací.
    Předvolby
    Technické uložení nebo přístup je nezbytný pro legitimní účel ukládání preferencí, které nejsou požadovány odběratelem nebo uživatelem.
    Statistiky
    Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro statistické účely. Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro anonymní statistické účely. Bez předvolání, dobrovolného plnění ze strany vašeho Poskytovatele internetových služeb nebo dalších záznamů od třetí strany nelze informace, uložené nebo získané pouze pro tento účel, obvykle použít k vaší identifikaci.
    Marketing
    Technické uložení nebo přístup je nutný k vytvoření uživatelských profilů za účelem zasílání reklamy nebo sledování uživatele na webových stránkách nebo několika webových stránkách pro podobné marketingové účely.
    Spravovat možnosti Spravovat služby Správa {vendor_count} prodejců Přečtěte si více o těchto účelech
    Zobrazit předvolby
    {title} {title} {title}