Fragile agencyFragile agency
  • ÚVOD
  • O NÁS
  • NAŠI KLIENTI
  • SLUŽBY
  • KARIÉRA
  • BLOG
  • KONTAKT
  • |
  • ENG
  • facebook linkedin instagram

Držíme vás v obraze

Čtěte novinky a zajímavosti z online marketingu i naší kanceláře
Všechny kategorieAnalytikaBrandCase studyCopywritingDisplay reklamaFiremní kulturaInfluencer marketingKreativaPPCSEOSociální sítěStrategie

NAPSALI O NÁS: HR v době korony: jak se změnil nábor i komunikace se zaměstnanci?

https://www.mediar.cz/hr-v-dobe-korony-jak-se-zmenil-nabor-i-komunikace-se-zamestnanci/
8.3.2021
Love0

Tipy v době rouškové pro váš business i vaše kolegy

By Lukáš TisoňFragile World, Homepage, Strategie

Připravili jsme pro vás přehled tipů a rad, které se v době rouškové mohou hodit vám i vašim kolegům. 

Přečíst článek
18.3.2020
Love16

Case study: Influencer marketing s Lékárnou Hartmann

By Lukáš TisoňFragile World, Homepage, Influencer marketing, Sociální sítě

Každý marketingový nástroj přináší maximální možný efekt až ve chvíli, kdy se s ním správně a účelně zachází. Nejinak je tomu u influencer marketingu,…

Přečíst článek
13.2.2020
Love14

Fragile má nového strategického partnera KNOWLIMITS

By Lukáš TisoňFragile World, Homepage

Agentura Fragile posiluje svoji pozici na trhu díky novému strategickému partnerovi KNOWLIMITS Group – nezávislé komunikační skupině

Přečíst článek
3.2.2020
Love13

Case study: Sephora Good Skincare

By Lukáš TisoňFragile World, Homepage, Influencer marketing, Sociální sítě, Strategie

Jsme moc rádi, že jsme pro našeho předního klienta Sephora – jednoho z největších distribučních řetězců kosmetických produktů – mohli v září…

Přečíst článek
28.1.2020
Love13

Fragile – Best of 2019

By Lukáš TisoňFragile World, Homepage, Influencer marketing, PPC, Sociální sítě, Strategie
Připravili jsme pro vás výběr toho nejlepšího z roku 2019. Díky, že jste u toho s námi! Rok se s...
Přečíst článek
3.1.2020
Love14

NAPSALI O NÁS: Daniel Kafka je Osobností digitálního roku a s Fragile dosáhl ještě o stupínek výše

https://mam.cz/marketing/2019-11/daniel-kafka-s-fragile-jeste-o-stupinek-vyse/
22.11.2019
Love0

Fragile je v mezinárodní alianci CEE Digital Alliance a Dan Kafka je členem jeho představenstva

By Lukáš TisoňFragile World, Homepage
O CEE Digital Alliance CEE Digital Alliance sdružuje a zastřešuje 15 nezávislých online agentur oceněných titulem Google Premier Partner. Díky...
Přečíst článek
21.11.2019
Love13

Case study: Jak přistupovat k remarketingu

By Lukáš TisoňFragile World, Homepage, PPC

K remarketingu lze přistupovat různě. My kromě výsledků přinášíme i příjemnou uživatelskou zkušenost, kterou si návštěvník webu spojí s danou značkou.

Přečíst článek
11.11.2019
Love12
  • « Předchozí
  • 1
  • …
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • …
  • 13
  • Další »

Nejnovější příspěvky

  • NAPSALI O NÁS: KNOWLIMITS, jejíž jsme součástí, je opět jednička na trhu
  • ROAS v lead-gen kampaních: Jak měřit návratnost investic i bez okamžitých tržeb
  • Od hardsellu k autentičnosti: Proměna vizuální komunikace BENU
  • Kvalitní obsah nestačí. K úspěchu potřebujete výkonnostní strategii

INFORMACE

Newsletter
Zásady cookies
Zásady ochrany osobních údajů
Obchodní podmínky

Jsme hrdým členem KNOWLIMITS Group

Spolupracujeme s etnetera group

JSME ČLENEM CEE DIGITAL ALLIANCE

Férový tendr

Férový tendr

Jsme členem APEK

APEK

Kontakt

Fragile media s.r.o.
Pernerova 47
186 00 Praha 8
vchod Pernerova 49 – Forum Karlín


info@fragile.cz
Close Menu
  • ÚVOD
  • O NÁS
  • NAŠI KLIENTI
  • SLUŽBY
  • KARIÉRA
  • BLOG
  • KONTAKT
  • |
  • ENG
    • facebook
    • linkedin
    • instagram
    Spravovat Souhlas s cookies
    Abychom poskytli co nejlepší služby, používáme k ukládání a/nebo přístupu k informacím o zařízení, technologie jako jsou soubory cookies. Souhlas s těmito technologiemi nám umožní zpracovávat údaje, jako je chování při procházení nebo jedinečná ID na tomto webu. Nesouhlas nebo odvolání souhlasu může nepříznivě ovlivnit určité vlastnosti a funkce.
    Funkční Vždy aktivní
    Technické uložení nebo přístup je nezbytně nutný pro legitimní účel umožnění použití konkrétní služby, kterou si odběratel nebo uživatel výslovně vyžádal, nebo pouze za účelem provedení přenosu sdělení prostřednictvím sítě elektronických komunikací.
    Předvolby
    Technické uložení nebo přístup je nezbytný pro legitimní účel ukládání preferencí, které nejsou požadovány odběratelem nebo uživatelem.
    Statistiky
    Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro statistické účely. Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro anonymní statistické účely. Bez předvolání, dobrovolného plnění ze strany vašeho Poskytovatele internetových služeb nebo dalších záznamů od třetí strany nelze informace, uložené nebo získané pouze pro tento účel, obvykle použít k vaší identifikaci.
    Marketing
    Technické uložení nebo přístup je nutný k vytvoření uživatelských profilů za účelem zasílání reklamy nebo sledování uživatele na webových stránkách nebo několika webových stránkách pro podobné marketingové účely.
    Spravovat možnosti Spravovat služby Správa {vendor_count} prodejců Přečtěte si více o těchto účelech
    Zobrazit předvolby
    {title} {title} {title}