Fragile agencyFragile agency
  • ÚVOD
  • O NÁS
  • NAŠI KLIENTI
  • SLUŽBY
  • KARIÉRA
  • BLOG
  • KONTAKT
  • |
  • ENG
  • facebook linkedin instagram

Držíme vás v obraze

Čtěte novinky a zajímavosti z online marketingu i naší kanceláře
Všechny kategorieAnalytikaBrandCase studyCopywritingDisplay reklamaFiremní kulturaInfluencer marketingKreativaPPCSEOSociální sítěStrategie

Marketing festival: data + emoce = VSL

By Lukáš TisoňFragile World

Fragile se vydal na událost roku ve 14 lidech, což je dle informací z networkingů nejhojnější počet ze všech přítomných agentur. Přijeli jsme ve složení…

Přečíst článek
24.10.2016
Love5

Spravujeme sociální sítě pro CzechTourism

By Lukáš TisoňFragile World

Příspěvková organizace Ministerstva pro místní rozvoj pro podporu cestovního ruchu CzechTourism svěřila propagaci 700. výroční narození císaře Karla IV. do našich rukou…

Přečíst článek
19.10.2016
Love5

4 křehké tipy, kterými krotíme time-management

By Lukáš TisoňFragile World

Máme jasně stanovené cíle, usilujeme o vyšší efektivitu a chceme méně prokrastinovat. Chceme být jednoduše lepší a efektivnější než jsme dnes. Existují jednoduchá…

Přečíst článek
17.10.2016
Love6

Spustili jsme dynamický remarketing na Skliku

By Lukáš TisoňFragile World

V úterý 20. září se Sklik vytasil s dynamickým remarketingem, který jsme pro naše klienty neváhali ihned spustit. Jaký je a jak nás to s ním zatím…

Přečíst článek
30.9.2016
Love5

7 důvodů, proč jsme přešli na automatizovaný reporting

By Lukáš TisoňFragile World

Mohli jsme neustále dokola vyplňovat složité reporty ručně. Jenže my jsme řekli ne. Hrdě vám představujeme Tarase, automatizovaný reporting takřka…

Přečíst článek
2.9.2016
Love5

Fragile media oficiálně klíčový partner Google

By Lukáš TisoňFragile World

Jak jste již mohli z našich stránek postřehnout, s Google intenzivně spolupracujeme  na vysoké úrovni – jako Klíčový Google Partner.

Přečíst článek
2.7.2014
Love6

6 tipů na efektivní linkbuilding

By Lukáš TisoňFragile World

V poslední době se stále častěji setkávám s návody, co všechno se nesmí dělat v linkbuildingu a minimum příkladů, co opravdu funguje v roce…

Přečíst článek
1.7.2014
Love7

Fragile media vestoje

By Lukáš TisoňFragile World

Práce v sedě je pro většinu z nás pohodlná, přináší nám ale spoustu zdravotních rizik – přibírání, časté bolesti zad, zhoršování zraku, hemeroidy…

Přečíst článek
18.6.2014
Love6

8 kroků jak výrazně zlepšit webové stránky

By Lukáš TisoňFragile World

Jak zlepšit web, tak aby na něj chodilo výrazně více návštěvníků? Jak prodávat více svých produktů, nebo mít více poptávek po nabízené službě? Jak se…

Přečíst článek
28.4.2014
Love8
  • « Předchozí
  • 1
  • …
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • Další »

Nejnovější příspěvky

  • NAPSALI O NÁS: KNOWLIMITS, jejíž jsme součástí, je opět jednička na trhu
  • ROAS v lead-gen kampaních: Jak měřit návratnost investic i bez okamžitých tržeb
  • Od hardsellu k autentičnosti: Proměna vizuální komunikace BENU
  • Kvalitní obsah nestačí. K úspěchu potřebujete výkonnostní strategii

INFORMACE

Newsletter
Zásady cookies
Zásady ochrany osobních údajů
Obchodní podmínky

Jsme hrdým členem KNOWLIMITS Group

Spolupracujeme s etnetera group

JSME ČLENEM CEE DIGITAL ALLIANCE

Férový tendr

Férový tendr

Jsme členem APEK

APEK

Kontakt

Fragile media s.r.o.
Pernerova 47
186 00 Praha 8
vchod Pernerova 49 – Forum Karlín


info@fragile.cz
Close Menu
  • ÚVOD
  • O NÁS
  • NAŠI KLIENTI
  • SLUŽBY
  • KARIÉRA
  • BLOG
  • KONTAKT
  • |
  • ENG
    • facebook
    • linkedin
    • instagram
    Spravovat Souhlas s cookies
    Abychom poskytli co nejlepší služby, používáme k ukládání a/nebo přístupu k informacím o zařízení, technologie jako jsou soubory cookies. Souhlas s těmito technologiemi nám umožní zpracovávat údaje, jako je chování při procházení nebo jedinečná ID na tomto webu. Nesouhlas nebo odvolání souhlasu může nepříznivě ovlivnit určité vlastnosti a funkce.
    Funkční Vždy aktivní
    Technické uložení nebo přístup je nezbytně nutný pro legitimní účel umožnění použití konkrétní služby, kterou si odběratel nebo uživatel výslovně vyžádal, nebo pouze za účelem provedení přenosu sdělení prostřednictvím sítě elektronických komunikací.
    Předvolby
    Technické uložení nebo přístup je nezbytný pro legitimní účel ukládání preferencí, které nejsou požadovány odběratelem nebo uživatelem.
    Statistiky
    Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro statistické účely. Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro anonymní statistické účely. Bez předvolání, dobrovolného plnění ze strany vašeho Poskytovatele internetových služeb nebo dalších záznamů od třetí strany nelze informace, uložené nebo získané pouze pro tento účel, obvykle použít k vaší identifikaci.
    Marketing
    Technické uložení nebo přístup je nutný k vytvoření uživatelských profilů za účelem zasílání reklamy nebo sledování uživatele na webových stránkách nebo několika webových stránkách pro podobné marketingové účely.
    Spravovat možnosti Spravovat služby Správa {vendor_count} prodejců Přečtěte si více o těchto účelech
    Zobrazit předvolby
    {title} {title} {title}