Fragile agencyFragile agency
  • ÚVOD
  • O NÁS
  • NAŠI KLIENTI
  • SLUŽBY
  • KARIÉRA
  • BLOG
  • KONTAKT
  • |
  • ENG
  • facebook linkedin instagram

Držíme vás v obraze

Čtěte novinky a zajímavosti z online marketingu i naší kanceláře
Všechny kategorieAnalytikaBrandCase studyCopywritingDisplay reklamaFiremní kulturaInfluencer marketingKreativaPPCSEOSociální sítěStrategie

To nejdůležitější, co jsme si přivezli z E-shop summitu

By Lukáš TisoňFragile World, Homepage

E-shop summit je podle nás akce, na které by neměl chybět nikdo, kdo to s prodejem na internetu myslí vážně. Co jsme si…

Přečíst článek
21.7.2017
Love4

Spustili jsme seriál pravidelných snídaní pro klienty

By Lukáš TisoňFragile World, Homepage

Spustili jsme pravidelné setkávací akce pro klienty, od kterých si slibujeme více představit svou práci na poli kreativních strategií a využití know-how z v oblasti…

Přečíst článek
22.6.2017
Love7

Leoš Špachta obchodním ředitelem

By Lukáš TisoňFragile World, Homepage

V červnu jsme rozšířili management o obchodního ředitele, kterým se stal Leoš Špachta. Jeho úkolem bude další strategický obchodní růst naší agentury,…

Přečíst článek
22.6.2017
Love5

9 důvodů proč redesignovat web

By Lukáš TisoňFragile World, SEO

Moderní (nová) webová prezentace je pro uživatele jistě atraktivnější po vzhledové stránce. V mnoha případech však dochází k redesignu webu z naprosto nelogických důvodů….

Přečíst článek
22.2.2017
Love6

Jak eliminovat pokles organické návštěvnosti v důsledku velkých změn na webu

By Lukáš TisoňFragile World

Při výrazném zásahu do technické či obsahové stránky webu je třeba vždy počítat s dočasným poklesem organické návštěvnosti. Co je třeba ošetřit, abychom tento…

Přečíst článek
7.2.2017
Love5

Rozhýbejte to: video je “must-have” vašich sociálních sítí

By Lukáš TisoňFragile World

Největším buzzwordem marketingu na sociálních sítích je už nějakou dobu slovo video a všechno napovídá tomu, že na ústupu ještě nějaký ten pátek…

Přečíst článek
26.1.2017
Love5

Infografika: Inzerujte už na začátku roku, je to výhodnější!

By Lukáš TisoňFragile World

Obvyklá praxe říká, že nejvíce se vyplatí investovat do reklamy v předvánoční sezóně a v lednu naopak inzerci utlumit. Všichni to tak dělají, že?…

Přečíst článek
24.1.2017
Love5

Nejčastější chyby redesignu webu z hlediska SEO

By Lukáš TisoňFragile World, SEO

Redesign stránek se ve většině případů pojí s výrazným zásahem nejen do podoby webové prezentace, ale především do jeho obsahu nebo technického řešení. Takové…

Přečíst článek
23.11.2016
Love6

Jedu na Web Summit. Fakt?! Fakt.

By Lukáš TisoňFragile World

Tak přesně to mi běží hlavou už asi dva měsíce, což je zhruba doba, po kterou svítí moje jméno u firemní registrace…

Přečíst článek
4.11.2016
Love5
  • « Předchozí
  • 1
  • …
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • Další »

Nejnovější příspěvky

  • NAPSALI O NÁS: KNOWLIMITS, jejíž jsme součástí, je opět jednička na trhu
  • ROAS v lead-gen kampaních: Jak měřit návratnost investic i bez okamžitých tržeb
  • Od hardsellu k autentičnosti: Proměna vizuální komunikace BENU
  • Kvalitní obsah nestačí. K úspěchu potřebujete výkonnostní strategii

INFORMACE

Newsletter
Zásady cookies
Zásady ochrany osobních údajů
Obchodní podmínky

Jsme hrdým členem KNOWLIMITS Group

Spolupracujeme s etnetera group

JSME ČLENEM CEE DIGITAL ALLIANCE

Férový tendr

Férový tendr

Jsme členem APEK

APEK

Kontakt

Fragile media s.r.o.
Pernerova 47
186 00 Praha 8
vchod Pernerova 49 – Forum Karlín


info@fragile.cz
Close Menu
  • ÚVOD
  • O NÁS
  • NAŠI KLIENTI
  • SLUŽBY
  • KARIÉRA
  • BLOG
  • KONTAKT
  • |
  • ENG
    • facebook
    • linkedin
    • instagram
    Spravovat Souhlas s cookies
    Abychom poskytli co nejlepší služby, používáme k ukládání a/nebo přístupu k informacím o zařízení, technologie jako jsou soubory cookies. Souhlas s těmito technologiemi nám umožní zpracovávat údaje, jako je chování při procházení nebo jedinečná ID na tomto webu. Nesouhlas nebo odvolání souhlasu může nepříznivě ovlivnit určité vlastnosti a funkce.
    Funkční Vždy aktivní
    Technické uložení nebo přístup je nezbytně nutný pro legitimní účel umožnění použití konkrétní služby, kterou si odběratel nebo uživatel výslovně vyžádal, nebo pouze za účelem provedení přenosu sdělení prostřednictvím sítě elektronických komunikací.
    Předvolby
    Technické uložení nebo přístup je nezbytný pro legitimní účel ukládání preferencí, které nejsou požadovány odběratelem nebo uživatelem.
    Statistiky
    Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro statistické účely. Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro anonymní statistické účely. Bez předvolání, dobrovolného plnění ze strany vašeho Poskytovatele internetových služeb nebo dalších záznamů od třetí strany nelze informace, uložené nebo získané pouze pro tento účel, obvykle použít k vaší identifikaci.
    Marketing
    Technické uložení nebo přístup je nutný k vytvoření uživatelských profilů za účelem zasílání reklamy nebo sledování uživatele na webových stránkách nebo několika webových stránkách pro podobné marketingové účely.
    Spravovat možnosti Spravovat služby Správa {vendor_count} prodejců Přečtěte si více o těchto účelech
    Zobrazit předvolby
    {title} {title} {title}