Každoročně se oceňují nejefektivnější marketingové kampaně v soutěži Internet Effectivness Awards. V soutěži se klade důraz na jasné výsledky kampaní a na jejich efektivitu.

Letos se konference i slavnostní vyhlášení soutěže uskutečnilo v prostorách Microsoftu. My jsme se s Fragile účastnili dopolední Konference IEA Business Inspiration i gala večeru a slavnostního předávání cen. Podívejte na náš fotoreport z obou akcí.

Konference IEA Business Inspiration

Dopolední program se skládal ze dvou bloků prezentací zajímavých případových studií, které se do soutěže hlásily. Vybraní speakři nebyli vždy nutně vítězové jednotlivých kategorií. Porotci vybrali zajímavé case sudies, netradiční řešení a vytvořili akci, na které se účastníci mohli inspirovat. Na akci prezentovala i Eliška Kmochová, která vedla úspěšnou kampaň Zjisti, jaká jsi osobnost s produktem Pilot G-2.

Fragile na IEA získala celkem čtyři ocenění. Nejvíce bodovala kampaň s pery Pilot


Kampaň Zjisti, jaká jsi osobnost získala dvě 1. místa v kategoriích – Social media a Spotřební zboží a služby B2C.

U této kampaně byl nejdůležitější kreativní koncept a jeho efektivita, která vychází z předchozího výzkumu cílové skupiny. S psacími potřebami Pilot se vždy snažíme spojovat zábavu s edukací a náš záměr se osvědčil. Získané ocenění poroty nás proto velmi potěšilo.” komentuje úspěch Eliška Kmochová, Project Manager kampaně.

V kategorii Výkonnostní kampaň jsme se umístili na třetím místě

Třetí místo v kategorii výkonnostní kampaň se pak umístila kampaň Zvýšení prodeje jízdních kol – z online prostředí do offline s Intersportem.

Cílem této kampaně bylo prodávat produkt v offline prostředí pomocí online reklamy a zvýšit tak prodej jízdních kol a návštěvnost v kamenných prodejnách. Stěžejní částí bylo nastavení mechanismu kampaně, který umožňoval přesné dopočítání výsledků úspěšnosti kampaně.

Cenu převzal Peter PleškoLuckou Dobrou, Performance & Branding specialisté, kteří na kampani pracovali.

Dalším úspěchem Fragile je umístění se v kategorii Nejefektivnější agentura, kde pořadí určuje celkový počet získaných umístění v jednotlivých kategoriích. Fragile se umístila v tomto žebříčku spolu se Zaraguzou na třetím místě.

Umístit se v soutěži IEA je pro nás čest a ze získaných cen máme velkou radost. Máme sehrané týmy profesionálů, kteří se nebojí inovovat kampaně a vstřícné klienty, jejichž svěřené důvěry si vážíme.

Autorkou článku je
Dominika Vamberská
Marketing & PR Coordinator