Fragile agencyFragile agency
  • ÚVOD
  • O NÁS
  • NAŠI KLIENTI
  • SLUŽBY
  • KARIÉRA
  • BLOG
  • KONTAKT
  • |
  • ENG
  • facebook linkedin instagram

Články o analytice

Čtěte novinky a zajímavosti ze světa webové analytiky
Všechny kategorieAnalytikaBrandCase studyCopywritingDisplay reklamaFiremní kulturaInfluencer marketingKreativaPPCSEOSociální sítěStrategie

ROAS v lead-gen kampaních: Jak měřit návratnost investic i bez okamžitých tržeb

By marketaAnalytika, PPC
ROAS (Return on Advertising Spend) je jednou z klíčových metrik efektivity v digitálním marketingu – ukazuje, kolik korun tržeb nám...
Přečíst článek
22.4.2025
Love21

Od sledujících k reálnému dopadu: Jak Instagram redefinuje úspěch a jaké metriky teď sledovat?

By marketaAnalytika, Sociální sítě
Instagram neustále upravuje své algoritmy, aby zlepšil uživatelský zážitek a přizpůsobil se aktuálním trendům. Poslední změny, které přišly během uplynulého...
Přečíst článek
28.1.2025
Love21

Jak mít více dat pro reklamní systémy a rozhodování?

By marketaAnalytika, PPC, SEO
Reklamní platformy dnešní doby fungují již z velké části na principu strojového učení a automatizace. V obecné rovině platí přímá...
Přečíst článek
18.12.2024
Love21

Proč napojit Google Analytics 4 na BigQuery?

By marketaAnalytika, PPC, SEO
Získejte plnou kontrolu nad svými daty. Napojení Google Analytics 4 (GA4) na BigQuery (BQ) vám umožní plný přístup k nezkresleným...
Přečíst článek
12.12.2024
Love21

Chcete lepší výsledky z kampaní? Využijte sílu automatizace cílení

By marketaAnalytika, PPC
Aktuální trend v digitálním marketingu nese jméno “Cookieless cílení”. Jednotlivé reklamní platformy se předhání ve způsobech, jakým nabídnou svým zákazníkům...
Přečíst článek
25.10.2024
Love21

Chytřejší marketing díky prediktivní analytice: Získejte náskok před konkurencí

By marketaAnalytika
Díky prediktivní analytice již dnes známe odpovědi na klíčové otázky vašeho businessu, které vás v budoucnu s největší pravděpodobností čekají....
Přečíst článek
25.10.2024
Love21

Jak jednoduše přidat příspěvek influencera do reklam na TikToku?

By adelaAnalytika, Fragile World, Homepage
Spolupracujete s influencerem a chcete propagovat jeho příspěvek na TikToku? Ve správci reklam to jde velmi snadno. Bez sdílení přístupů...
Přečíst článek
6.3.2024
Love22

Nový Režim Souhlasu (Consent Mode 2.0) – nepřicházíte o data?

By Barbora BalášováAnalytika, Fragile World, Homepage
Využíváte ve svých Google Ads kampaních remarketing? A víte, že o něj můžete bez implementace určitých požadavků ze strany Google...
Přečíst článek
6.2.2024
Love23

Konference Data Restart 2022

By Lukáš TisoňAnalytika, Homepage, PPC, SEO

Ročník ve znamení datového modelování

Přečíst článek
21.11.2022
Love31
  • 1
  • 2
  • Další »

Nejnovější příspěvky

  • NAPSALI O NÁS: KNOWLIMITS, jejíž jsme součástí, je opět jednička na trhu
  • ROAS v lead-gen kampaních: Jak měřit návratnost investic i bez okamžitých tržeb
  • Od hardsellu k autentičnosti: Proměna vizuální komunikace BENU
  • Kvalitní obsah nestačí. K úspěchu potřebujete výkonnostní strategii

INFORMACE

Newsletter
Zásady cookies
Zásady ochrany osobních údajů
Obchodní podmínky

Jsme hrdým členem KNOWLIMITS Group

Spolupracujeme s etnetera group

JSME ČLENEM CEE DIGITAL ALLIANCE

Férový tendr

Férový tendr

Jsme členem APEK

APEK

Kontakt

Fragile media s.r.o.
Pernerova 47
186 00 Praha 8
vchod Pernerova 49 – Forum Karlín


info@fragile.cz
Close Menu
  • ÚVOD
  • O NÁS
  • NAŠI KLIENTI
  • SLUŽBY
  • KARIÉRA
  • BLOG
  • KONTAKT
  • |
  • ENG
    • facebook
    • linkedin
    • instagram
    Spravovat Souhlas s cookies
    Abychom poskytli co nejlepší služby, používáme k ukládání a/nebo přístupu k informacím o zařízení, technologie jako jsou soubory cookies. Souhlas s těmito technologiemi nám umožní zpracovávat údaje, jako je chování při procházení nebo jedinečná ID na tomto webu. Nesouhlas nebo odvolání souhlasu může nepříznivě ovlivnit určité vlastnosti a funkce.
    Funkční Vždy aktivní
    Technické uložení nebo přístup je nezbytně nutný pro legitimní účel umožnění použití konkrétní služby, kterou si odběratel nebo uživatel výslovně vyžádal, nebo pouze za účelem provedení přenosu sdělení prostřednictvím sítě elektronických komunikací.
    Předvolby
    Technické uložení nebo přístup je nezbytný pro legitimní účel ukládání preferencí, které nejsou požadovány odběratelem nebo uživatelem.
    Statistiky
    Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro statistické účely. Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro anonymní statistické účely. Bez předvolání, dobrovolného plnění ze strany vašeho Poskytovatele internetových služeb nebo dalších záznamů od třetí strany nelze informace, uložené nebo získané pouze pro tento účel, obvykle použít k vaší identifikaci.
    Marketing
    Technické uložení nebo přístup je nutný k vytvoření uživatelských profilů za účelem zasílání reklamy nebo sledování uživatele na webových stránkách nebo několika webových stránkách pro podobné marketingové účely.
    Spravovat možnosti Spravovat služby Správa {vendor_count} prodejců Přečtěte si více o těchto účelech
    Zobrazit předvolby
    {title} {title} {title}