Odnesli jsme si zlato z Internet Effectiveness Awards i IMC Czech Awards a bylo toho mnohem víc. Které kampaně nejvíc zabodovaly?
Dobrý nápad je základem úspěšné kampaně. Ale co to vlastně znamená “dobrý”? A jak poznat, že máte v ruce něco,...
Přečíst článekVileda čelila nové výzvě – oslovit Gen Z, která se vyhýbá tradiční reklamě a úklidu zrovna neholduje. Naším cílem bylo...
Přečíst článekSpolupráce s content creatory se stala klíčem k úspěchu komunikace BioLife na TikToku. Místo globálních videí jsme vsadili na spolupráci...
Přečíst článekVizuální styl značky na sociálních sítích dokáže zásadně ovlivnit její vnímání i úspěšnost komunikace. Jak vytvořit grafiku, která nejen zaujme,...
Přečíst článekDěti, které kdysi začaly psát s Pilot FriXion, už dávno nejsou dětmi. Gen Z dorostla do mladé dospělosti a na...
Přečíst článekJak vytvořit slavnostní zážitek, který spojí atmosféru Vánoc s prezentací klíčových produktových řad? Pro značku Neutrogena jsme uspořádali unikátní vánoční...
Přečíst článekPříběhy značek jsou zásadní pro úspěch v dnešním konkurenčním prostředí. Lidé sledují značky se skvělými příběhy, které navíc dosahují lepších...
Přečíst článekV květnu jsme spustili 360° kampaň společnosti Hisense, oficiálního partnera mistrovství Evropy ve fotbale EURO2024. Tváří kampaně, která cílila na...
Přečíst článekPřečíst článek