Fragile agencyFragile agency
  • ÚVOD
  • O NÁS
  • NAŠI KLIENTI
  • SLUŽBY
  • KARIÉRA
  • BLOG
  • KONTAKT
  • |
  • ENG
  • facebook linkedin instagram

Držíme vás v obraze

Čtěte novinky a zajímavosti z online marketingu i naší kanceláře
Všechny kategorieAnalytikaBrandCase studyCopywritingDisplay reklamaFiremní kulturaInfluencer marketingKreativaPPCSEOSociální sítěStrategie

Dan Kafka získal cenu Osobnost digitálního marketingu 2019

By Lukáš TisoňFragile World, Homepage, Kreativa
Zakladatel agentury Fragile Dan Kafka byl nominován na cenu Osobnost digitálního marketingu od Web Top 100 spolu s dalšími známými...
Přečíst článek
12.11.2019
Love13

NAPSALI O NÁS: Řízení Fragile přebírá Pelánek, Kafka bude stratég

https://www.mediar.cz/rizeni-fragile-prebira-pelanek-kafka-bude-strateg/?fbclid=IwAR3QdX3IvxfFCXzKVF0EiUYWeVhoSoPdMeDPoG-xSLg_VPcB_ZZwfNGXLwE
6.1.2020
Love0

NAPSALI O NÁS: Příručka marketéra: Jak jsme se naučili vyhrávat v marketingových soutěžích

https://tyinternety.cz/prirucka-marketera/prirucka-marketera-jak-jsme-se-naucili-vyhravat-v-marketingovych-soutezich/
20.8.2019
Love0

Fragile stopy na konferenci o influencer marketingu

By Lukáš TisoňBrand, Fragile World, Homepage, Influencer marketing, Kreativa, Sociální sítě, Strategie

Síla vlivu influencerů bylo stěžejní téma prostupující celou konferencí Influencering konané 16. října 2019 v pražském HubHub v paláci ARA. 

Přečíst článek
5.11.2019
Love13

Influencer marketing: Kdy se vyplatí spolupracovat s celebritou a kdy s mikroinfluencery?

By Lukáš TisoňBrand, Fragile World, Homepage, Influencer marketing, Sociální sítě

Fenomén influencer marketing je v dnešní době téměř mainstreamovým pojmem, do kterého investuje velké množství firem nemalé částky.

Přečíst článek
5.9.2019
Love12

Fragile Talks s Martinem Rozhoněm

By Lukáš TisoňBrand, Fragile World, Homepage, PPC, Strategie

Pravidelně pořádáme Fragile Talks – přátelská setkání s hosty z oblasti e-commerce, businessu, marketingu a dalších.

Přečíst článek
10.10.2019
Love12

NAPSALI O NÁS: Eliška Kmochová (Fragile): Jak vznikla oceňovaná kampaň pro značku Pilot Pen?

https://mladypodnikatel.cz/eliska-kmochova-fragile-jak-vznikla-ocenovana-kampan-pro-znacku-pilot-pen-t36650
20.8.2019
Love0

Fragile Case Study – Suchej únor a chatboti

By Lukáš TisoňBrand, Fragile World, Homepage, Sociální sítě, Strategie

Doby, kdy byli chatboti novinkou, jsou již dávno pryč. I přesto tento nástroj může přinést mnoho zajímavých a pro uživatele stále neokoukaných…

Přečíst článek
25.7.2019
Love11

NAPSALI O NÁS: Fragile slaví úspěchy v soutěži Internet Effectiveness Awards

https://www.mediar.cz/fragile-slavi-uspechy-v-soutezi-internet-effectiveness-awards/
24.7.2019
Love0
  • « Předchozí
  • 1
  • …
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • …
  • 13
  • Další »

Nejnovější příspěvky

  • NAPSALI O NÁS: KNOWLIMITS, jejíž jsme součástí, je opět jednička na trhu
  • ROAS v lead-gen kampaních: Jak měřit návratnost investic i bez okamžitých tržeb
  • Od hardsellu k autentičnosti: Proměna vizuální komunikace BENU
  • Kvalitní obsah nestačí. K úspěchu potřebujete výkonnostní strategii

INFORMACE

Newsletter
Zásady cookies
Zásady ochrany osobních údajů
Obchodní podmínky

Jsme hrdým členem KNOWLIMITS Group

Spolupracujeme s etnetera group

JSME ČLENEM CEE DIGITAL ALLIANCE

Férový tendr

Férový tendr

Jsme členem APEK

APEK

Kontakt

Fragile media s.r.o.
Pernerova 47
186 00 Praha 8
vchod Pernerova 49 – Forum Karlín


info@fragile.cz
Close Menu
  • ÚVOD
  • O NÁS
  • NAŠI KLIENTI
  • SLUŽBY
  • KARIÉRA
  • BLOG
  • KONTAKT
  • |
  • ENG
    • facebook
    • linkedin
    • instagram
    Spravovat Souhlas s cookies
    Abychom poskytli co nejlepší služby, používáme k ukládání a/nebo přístupu k informacím o zařízení, technologie jako jsou soubory cookies. Souhlas s těmito technologiemi nám umožní zpracovávat údaje, jako je chování při procházení nebo jedinečná ID na tomto webu. Nesouhlas nebo odvolání souhlasu může nepříznivě ovlivnit určité vlastnosti a funkce.
    Funkční Vždy aktivní
    Technické uložení nebo přístup je nezbytně nutný pro legitimní účel umožnění použití konkrétní služby, kterou si odběratel nebo uživatel výslovně vyžádal, nebo pouze za účelem provedení přenosu sdělení prostřednictvím sítě elektronických komunikací.
    Předvolby
    Technické uložení nebo přístup je nezbytný pro legitimní účel ukládání preferencí, které nejsou požadovány odběratelem nebo uživatelem.
    Statistiky
    Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro statistické účely. Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro anonymní statistické účely. Bez předvolání, dobrovolného plnění ze strany vašeho Poskytovatele internetových služeb nebo dalších záznamů od třetí strany nelze informace, uložené nebo získané pouze pro tento účel, obvykle použít k vaší identifikaci.
    Marketing
    Technické uložení nebo přístup je nutný k vytvoření uživatelských profilů za účelem zasílání reklamy nebo sledování uživatele na webových stránkách nebo několika webových stránkách pro podobné marketingové účely.
    Spravovat možnosti Spravovat služby Správa {vendor_count} prodejců Přečtěte si více o těchto účelech
    Zobrazit předvolby
    {title} {title} {title}