Fragile agencyFragile agency
  • ÚVOD
  • O NÁS
  • NAŠI KLIENTI
  • SLUŽBY
  • KARIÉRA
  • BLOG
  • KONTAKT
  • |
  • ENG
  • facebook linkedin instagram

Držíme vás v obraze

Čtěte novinky a zajímavosti z online marketingu i naší kanceláře
Všechny kategorieAnalytikaBrandCase studyCopywritingDisplay reklamaFiremní kulturaInfluencer marketingKreativaPPCSEOSociální sítěStrategie

Virtuální influencerka – jak jsme s ní navázali spolupráci?

By Barbora BalášováCase study, Fragile World, Homepage
Zapomeňte na klasické influencery. Do reklamy přicházejí virtuální influenceři, tedy digitální bytosti, povětšinou vytvořené pomocí umělé inteligence, kteří se ve...
Přečíst článek
9.10.2023
Love22

Nábor a role seniorních specialistů v agentuře

By Michaela KlvaňaFragile World, Homepage
Jak vypadá život specialisty v agentuře? Zeptali jsme se Michala Sajka na nábor seniorních odborníků a na to, jak funguje...
Přečíst článek
5.9.2023
Love22

Slavíme 15 let Fragile!

By Lukáš TisoňFragile World, Homepage

Uběhlo to jako voda a my už máme silnou pubertu. A že je co slavit!

Přečíst článek
26.5.2023
Love19

NAPSALI O NÁS: Jsme Agentura roku v kategorii Nejlepší aktivita pro rozvoj talentů

https://mam.cz/zpravy/akce/agentura-roku/2023-04/agenturou-roku-je-mccann-prague/
19.5.2023
Love0

NAPSALI O NÁS: Jsme na shortlistu v soutěži Agentura roku v kategorii Nejlepší místo, kde pracovat

https://mam.cz/zpravy/akce/agentura-roku/2023-03/odhalujeme-shortlist-pro-nejlepsi-misto-kde-pracovat/
20.4.2023
Love0

NENECHTE SI UJÍT: Korelační studie vlivu engagementu na výkon brandových kampaní

https://www.mediar.cz/ma-engagement-vliv-na-vykon-brandove-kampane-overili-jsme-to-v-korelacni-studii/
9.1.2023
Love0

NAPSALI O NÁS: Využití Seznam Brand Liftu jako nástroj k doměření výsledků TV kampaně Beefeater

https://blog.seznam.cz/2022/12/jak-podporit-tv-kampan-v-online-prostredi-zamerte-se-na-frekvenci/
28.12.2022
Love0

NAPSALI O NÁS: Máme zlato ze soutěže IMC Czech Awards v kategorii Sociální média a brandový obsah

https://www.mediar.cz/imc-czech-awards-grand-prix-pro-13-minut-mccann-opet-nejlepsi-agenturou/
6.9.2022
Love0

NAPSALI O NÁS: KNOWLIMITS, jejíž jsme součástí, je nejsilnější mediální agenturou v ČR

https://mam.cz/zpravy/2022-05/knowlimits-se-stava-nejvetsi-agenturou-na-trhu/
3.6.2022
Love0
  • « Předchozí
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • …
  • 13
  • Další »

Nejnovější příspěvky

  • NAPSALI O NÁS: KNOWLIMITS, jejíž jsme součástí, je opět jednička na trhu
  • ROAS v lead-gen kampaních: Jak měřit návratnost investic i bez okamžitých tržeb
  • Od hardsellu k autentičnosti: Proměna vizuální komunikace BENU
  • Kvalitní obsah nestačí. K úspěchu potřebujete výkonnostní strategii

INFORMACE

Newsletter
Zásady cookies
Zásady ochrany osobních údajů
Obchodní podmínky

Jsme hrdým členem KNOWLIMITS Group

Spolupracujeme s etnetera group

JSME ČLENEM CEE DIGITAL ALLIANCE

Férový tendr

Férový tendr

Jsme členem APEK

APEK

Kontakt

Fragile media s.r.o.
Pernerova 47
186 00 Praha 8
vchod Pernerova 49 – Forum Karlín


info@fragile.cz
Close Menu
  • ÚVOD
  • O NÁS
  • NAŠI KLIENTI
  • SLUŽBY
  • KARIÉRA
  • BLOG
  • KONTAKT
  • |
  • ENG
    • facebook
    • linkedin
    • instagram
    Spravovat Souhlas s cookies
    Abychom poskytli co nejlepší služby, používáme k ukládání a/nebo přístupu k informacím o zařízení, technologie jako jsou soubory cookies. Souhlas s těmito technologiemi nám umožní zpracovávat údaje, jako je chování při procházení nebo jedinečná ID na tomto webu. Nesouhlas nebo odvolání souhlasu může nepříznivě ovlivnit určité vlastnosti a funkce.
    Funkční Vždy aktivní
    Technické uložení nebo přístup je nezbytně nutný pro legitimní účel umožnění použití konkrétní služby, kterou si odběratel nebo uživatel výslovně vyžádal, nebo pouze za účelem provedení přenosu sdělení prostřednictvím sítě elektronických komunikací.
    Předvolby
    Technické uložení nebo přístup je nezbytný pro legitimní účel ukládání preferencí, které nejsou požadovány odběratelem nebo uživatelem.
    Statistiky
    Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro statistické účely. Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro anonymní statistické účely. Bez předvolání, dobrovolného plnění ze strany vašeho Poskytovatele internetových služeb nebo dalších záznamů od třetí strany nelze informace, uložené nebo získané pouze pro tento účel, obvykle použít k vaší identifikaci.
    Marketing
    Technické uložení nebo přístup je nutný k vytvoření uživatelských profilů za účelem zasílání reklamy nebo sledování uživatele na webových stránkách nebo několika webových stránkách pro podobné marketingové účely.
    Spravovat možnosti Spravovat služby Správa {vendor_count} prodejců Přečtěte si více o těchto účelech
    Zobrazit předvolby
    {title} {title} {title}