Fragile agencyFragile agency
  • ÚVOD
  • O NÁS
  • NAŠI KLIENTI
  • SLUŽBY
  • KARIÉRA
  • BLOG
  • KONTAKT
  • |
  • ENG
  • facebook linkedin instagram

Držíme vás v obraze

Čtěte novinky a zajímavosti z online marketingu i naší kanceláře
Všechny kategorieAnalytikaBrandCase studyCopywritingDisplay reklamaFiremní kulturaInfluencer marketingKreativaPPCSEOSociální sítěStrategie

Dan Kafka je v Boardu BlueAlliance. Co to pro nás znamená?

By Lukáš TisoňFragile World, Homepage

BlueAlliance je sdružení agentur ze zemí střední a východní Evropy. A druží se hlavně proto, aby si vzájemně pomáhaly s mezinárodními online aktivitami pro…

Přečíst článek
6.4.2018
Love9

Workshop s Google: Rostoucí české firmy a budování značky

By Lukáš TisoňFragile World, Homepage

Celkem 25 firem podnikajících zejména v oblasti FMCG, Beauty a Fashion se zúčastnilo workshopu „Jak budovat značku online“, který jsme uspořádali 3. 4. 2018…

Přečíst článek
5.4.2018
Love9

New Media Inspiration 2018 – Umělá inteligence

By Lukáš TisoňFragile World

Praktické využití AI (Artificial Intelligence) se stává součástí každodenního života. Ať jde o automatický překlad textů, využití chatbotů ke komunikaci se zákazníkem,…

Přečíst článek
26.3.2018
Love6

Zaujalo nás: co si úspěšní myslí o firemní kultuře?

By Lukáš TisoňFragile World, Homepage

I když to u nás (občas) vypadá dost nekulturně, opak je pravdou. Pohodovou atmosféru si střežíme a víme, že pravda a láska na pracovišti…

Přečíst článek
19.2.2018
Love8

6 tipů, jak pracovat s obsahem napříč trhy

By Lukáš TisoňFragile World, Homepage

Dostali jsme od České centrály cestovního ruchu (CzechTourism) důležitý úkol: zvýšit pomocí Facebooku povědomí o nabídce České republiky jako turistické destinace. A to…

Přečíst článek
8.2.2018
Love6

Fragile Talks: Libor Malý

By Lukáš TisoňFragile World, Homepage
Seriál akcí Fragile Talks je koncipován jako neformální inspirativní setkání s osobnostmi, které se prosadily v oblasti svého podnikání a...
Přečíst článek
8.2.2018
Love7

Instagram – jak bavit fanoušky v 15 sekundách

By Lukáš TisoňFragile World, Homepage

Začátkem prosince 2017 proběhla konference CopyCamp, na které se potkávají markeťáci, copywriteři, majitelé firem, kteří věří v sílu obsahu. Program byl nabitý…

Přečíst článek
23.1.2018
Love8

Získali jsme certifikaci od Seznam.cz

By Lukáš TisoňFragile World, Homepage

Stali jsme se certifikovanou agenturou pro společnost Seznam.cz, která potvrzuje naše zkušenosti a dovednosti při tvorbě a správě kampaní v reklamním systému Sklik.cz Jsme…

Přečíst článek
2.10.2017
Love6

Jak to jen děláme? Máme nové klienty!

By Lukáš TisoňFragile World, Homepage

Máme SEPHORU. Sephora Česká republika si naši agenturu vybrala na základě tříkolového výběrového řízení. Obsadili jsme tak pozici partnera, který bude zajišťovat…

Přečíst článek
21.7.2017
Love7
  • « Předchozí
  • 1
  • …
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • Další »

Nejnovější příspěvky

  • NAPSALI O NÁS: KNOWLIMITS, jejíž jsme součástí, je opět jednička na trhu
  • ROAS v lead-gen kampaních: Jak měřit návratnost investic i bez okamžitých tržeb
  • Od hardsellu k autentičnosti: Proměna vizuální komunikace BENU
  • Kvalitní obsah nestačí. K úspěchu potřebujete výkonnostní strategii

INFORMACE

Newsletter
Zásady cookies
Zásady ochrany osobních údajů
Obchodní podmínky

Jsme hrdým členem KNOWLIMITS Group

Spolupracujeme s etnetera group

JSME ČLENEM CEE DIGITAL ALLIANCE

Férový tendr

Férový tendr

Jsme členem APEK

APEK

Kontakt

Fragile media s.r.o.
Pernerova 47
186 00 Praha 8
vchod Pernerova 49 – Forum Karlín


info@fragile.cz
Close Menu
  • ÚVOD
  • O NÁS
  • NAŠI KLIENTI
  • SLUŽBY
  • KARIÉRA
  • BLOG
  • KONTAKT
  • |
  • ENG
    • facebook
    • linkedin
    • instagram
    Spravovat Souhlas s cookies
    Abychom poskytli co nejlepší služby, používáme k ukládání a/nebo přístupu k informacím o zařízení, technologie jako jsou soubory cookies. Souhlas s těmito technologiemi nám umožní zpracovávat údaje, jako je chování při procházení nebo jedinečná ID na tomto webu. Nesouhlas nebo odvolání souhlasu může nepříznivě ovlivnit určité vlastnosti a funkce.
    Funkční Vždy aktivní
    Technické uložení nebo přístup je nezbytně nutný pro legitimní účel umožnění použití konkrétní služby, kterou si odběratel nebo uživatel výslovně vyžádal, nebo pouze za účelem provedení přenosu sdělení prostřednictvím sítě elektronických komunikací.
    Předvolby
    Technické uložení nebo přístup je nezbytný pro legitimní účel ukládání preferencí, které nejsou požadovány odběratelem nebo uživatelem.
    Statistiky
    Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro statistické účely. Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro anonymní statistické účely. Bez předvolání, dobrovolného plnění ze strany vašeho Poskytovatele internetových služeb nebo dalších záznamů od třetí strany nelze informace, uložené nebo získané pouze pro tento účel, obvykle použít k vaší identifikaci.
    Marketing
    Technické uložení nebo přístup je nutný k vytvoření uživatelských profilů za účelem zasílání reklamy nebo sledování uživatele na webových stránkách nebo několika webových stránkách pro podobné marketingové účely.
    Spravovat možnosti Spravovat služby Správa {vendor_count} prodejců Přečtěte si více o těchto účelech
    Zobrazit předvolby
    {title} {title} {title}