”Fragile nebullshituje, ale maká! A to často nad rámec briefu. Drží krok s trendy a doporučuje pro daný segment relevantní formáty a řešení! Co je pro mne nejdůležitější, stále jsou to lidé, kteří nepoklonkují klientovi, ale jsou rovnocenými partnery pro diskuzi a strategická rozhodnutí! Fragile RULEZ ??????
Jarda HažJan Becher Pernod Ricard
”Fragile je skvělým PARTNEREM pro řešení online kampaní. Poradí, vysvětlí, vyřeší, navrhnou, zhodnotí. Oceňuji naprostou profesionalitu a velmi vstřícný přístup, rychlost a kvalitu dodání. Baví mne, že u nich NIC NENÍ NEMOŽNÉ a vždy se dohodneme na řešení, které funguje. Paráda, víc takových!
Petra BalcarováWMC Grey
”Dovolte mi poděkovat celému týmu Fragile za skvělou spolupráci. Moc si vzájemného partnerství vážíme.
Radana KoppováCzech Tourism
”Díky spolupráci s Fragile se nám díky využití inovací stále daří naplňovat ambiciózní plány růstu obratu našeho eshopu při zachování efektivity vynaložených prostředků na on-line marketing.
Ondřej ŠimekMarimex CZ
”Jsou pečliví, cílevědomí a schopní vyjednávat, když je potřeba optimalizovat běžící kampaně na maximum. Spolupráce s Fragile Media je pro nás zkrátka zárukou stále se zvyšujícího výkonu.
Katarína StrakováZP MV ČR
”O výkonnostní i brandové kampaně máme postaráno opravdu kvalitně. Kromě vysoké profesionality si u Fragile ceníme toho, že jednání vždy probíhají na přátelské bázi s viditelným zájmem o náš business. Je to velmi přínosná a příjemná spolupráce, která nás moc baví.
Lucie ČervinkováVERMONT Holding a.s.
”Výsledky brandliftu a zároveň našeho ad-hoc výzkumu nám potvrdily, že kreativa i plán kampaně vyšly výborně. Cíle jsme dokonce překonali, takže za nás kampaň klapla a rozhodli jsme se ji s novým videem prodloužit ještě v říjnu/listopadu s vyšším rozpočtem.
Tomáš HvězdaJan Becher Pernod Ricard
”Fragile byla pro nás jasná volba. Od začátku pracujeme na všem jen s naprostými profesionály a kluci a holky z Fragile nejsou výjimkou. Dostáváme od nich profi a fungující službu. Proto, tuhle partu doporučujeme každému, kdo hledá toho správného partnera pro “správu onlajnu”.
David HoffmanTony Adam’s Barbershop
”Kampaň nám pomohla zvýšit a posílit povědomí o značce v cílové skupině. Zároveň splnila naše očekávání v počtu výsledných konverzí, které jsme mohli následně zobchodovat s návštěvníky v našich showroomech a na naší expozici na výstavě For Habitat.
Zdeněk KohákALUKOV a.s.
”Kampaň na zvýšení povědomí o značce SEDUO.CZ byla díky strategickému zaměření s využitím online a TV médií úspěchem. Za 9 měsíců od startu kampaně má projekt 180 000 registrovaných studentů, kteří mohou využít celkem 231 spuštěných kurzů, z toho 124 videokurzů. Značka SEDUO si vybudovala slušné povědomí. LMC se chce naplno soustředit na další vývoj produktů pro pracovní trh a online vzdělávání v evropském měřítku.
Dominik ZocinčukLMC s.r.o.
”Spolupráce s Fragile si velmi vážím. Před více než rokem jsme hledali agenturu, která bude přicházet s novými nápady a pomůže nám zlepšit výsledky výkonnostních on-line kanálů. Uplynulý rok zcela předčil naše očekávání. Kromě bezproblémové spolupráce narostly i on-line prodeje napříč hlavní i vedlejší sezónou a to i přes nepříznivou tržní situaci. Partnerství s Fragile nám však přineslo nejen splněné obchodní cíle. Díky řadě nápadů na nejrůznější inovace se kterými Fragile přichází, vidím také budoucí milníky, kterých musí naše společnost dosáhnout, abychom posunuli prodeje ještě dál.
Jan ŠrámekCK Neckermann
”Velmi brzy jsme si uvědomili, že být aktivní v online je pro náš marketing důležité. Proto jsme před více jak 8 lety začali hledat, a na doporučení, zvolili agenturu Fragile. Začali jsme s návrhy a realizací větších digitálních konceptů pro značku Pilot a po vybudování vzájemné důvěry jsme přidali i správu sociálních sítí a projekty pro další brandy, které naše společnost zastupuje. Po celou dobu spolupráce se nám skvěle daří oslovovat cílovou skupinu a vytvářet pro ni kvalitní a hravý content. Aktivovali jsme nový brand školních sešitů, a díky dobře promyšlené kampani vyprodali celý sklad. Ve Fragile jsme našli silného partnera, na kterého je spolehnutí. Společně se těšíme na další chystané kampaně.