Spoluprací s influencery rozšíříte povědomí o značce a efektivně oslovíte potenciální zákazníky.

Propojíme vaši značku s těmi správnými influencery.

Influencer marketing je jednou z nejpopulárnějších technik online marketingu. Správně zacíleným influencer marketingem zosobníme váš brand pro stávající zákazníky a oslovíme ty nové. Zároveň pomůžeme vaší firmě či značce budovat důvěryhodnost, tvořit autentický obsah na sociálních sítích a zakládat vztah s klíčovými jednotlivci, kteří mají vliv na cílový segment trhu – vašeho cílového zákazníka.

Využijeme naplno potenciál influencer marketingu

  • Vyhledáme a navážeme spolupráci s relevantními osobnostmi sociálních sítí, případně blogů, které pro vaši značku vytvoří autentický obsah obohacený o vlastní kreativu a doporučí vaše produkty svým fanouškům.
  • Připravíme návrh kampaně tak, aby splňoval vaše požadavky a vyhovoval celkové marketingové strategii.
  • Po celou dobu spolupráce budeme klást důraz na důsledný monitoring celé kampaně, který zakončíme souhrnným vyhodnocením kampaně, v rámci kterého vám poskytneme i statistiky jednotlivých publikovaných výstupů.
  • Ztrácíte se v termínech sociálních sítí? Poradíme, na která čísla byste se měli u influencerů zaměřit – followers, reach, imprese, engagement. Vysvětlíme, o čem vás konkrétní ukazatele informují.
  • Nastavíme podmínky spolupráce tak, aby byla minimálně stejně výhodná, jako jiná placená propagace.

V čem vám influencer marketing pomůže?

01

Budování brand awareness

02

Budování komunity na sociálních sítích

03

Tvorba autentického obsahu, který je zpětně dohledatelný (například u blogových článků)

04

Řídit a zvýšit interakci se značkou

05

Oslovit nové publikum a udržet vztah se stávajícím, efektivně zasáhnout cílového zákazníka

06

Generovat prodej

07

Zlepšit reputaci značky, vybudování důvěryhodnosti

08

Zvýšit návštěvnost webových stránek či profilů na sociálních sítích

Jak na
influencer marketing

Se Zoomsphere jsme si povídali o tom, jak s tímto odvětvím social media marketingu pracujeme ve Fragile.

PŘEČTĚTE SI NÁŠ ČLÁNEK

Kdy nakupovat imprese u influencerů a kdy na Facebooku