Vileda čelila nové výzvě – oslovit Gen Z, která se vyhýbá tradiční reklamě a úklidu zrovna neholduje. Naším cílem bylo...
Přečíst článekSpolupráce s content creatory se stala klíčem k úspěchu komunikace BioLife na TikToku. Místo globálních videí jsme vsadili na spolupráci...
Přečíst článekVizuální styl značky na sociálních sítích dokáže zásadně ovlivnit její vnímání i úspěšnost komunikace. Jak vytvořit grafiku, která nejen zaujme,...
Přečíst článekDěti, které kdysi začaly psát s Pilot FriXion, už dávno nejsou dětmi. Gen Z dorostla do mladé dospělosti a na...
Přečíst článekV květnu 2023 jsme zahájili spolupráci s e-shopem Olivie, který se specializuje na prodej stříbrných i zlatých šperků. Naším hlavním...
Přečíst článekJak vytvořit slavnostní zážitek, který spojí atmosféru Vánoc s prezentací klíčových produktových řad? Pro značku Neutrogena jsme uspořádali unikátní vánoční...
Přečíst článekJak oslovit širokou cílovou skupinu, podpořit prodej přes mobilní aplikaci a zároveň dosáhnout skvělé visibility kreativy? To byla výzva, které...
Přečíst článekS Českými drahami jsme v létě rozjeli influencer kampaň “Vlakem do Polska”, která měla jasný cíl – ukázat, že vlak...
Přečíst článekE-shop se stříbrnými šperky Olivie koncem června 2024 připravoval ikonickou akci Night Shopping. Klient si od ní sliboval zvýšený traffic...
Přečíst článek