PLÁNOVÁNÍ
A NÁKUP MÉDIÍ

Plánujeme, nakupujeme, optimalizujeme všechno, na co si vzpomenete – od klasických offline médií jako TV, tisk, rádio, venkovní reklama nebo třeba kino až po online média napříč přímým či programatickým (RTB) nákupem s podporou AdOps týmu – aplikujeme flexibilní přístup, který reaguje na to, co značka opravdu potřebuje.

Plánování & nákup
Vybíráme formáty, kanály i strategii podle toho, co značka opravdu potřebuje – brand awareness, výkon nebo klidně obojí.

Technologie
Máme vlastní nástroje na optimalizaci cross-mediálního zásahu využívající lokální kampaňová data, v digi prostředí pracujeme v Adformu, DV360, Teads a máme v malíčku i DMP, cookieless cílení nebo dynamický retargeting.

Formáty
Od klasických TV spotů, přes sponzoring, product placement, běžné i netradiční tiskové formáty, spoty i soutěže v rádiích, nestandardní OOH plochy až po bannery, videa od YouTube a Spotify až po Digital-Out-of-Home (DOOH) nebo Connected TV (CTV).

Měření & reporting
Pre/Post testy kreativy, Ekonometrie, Brand lift, jednotné měření přes Ad server, Attention measurement. Co se dá změřit, to vyhodnotíme, interpretujeme výsledky a doporučíme další postup.

Proč plánovat s námi?
Každou kampaň stavíme od nuly. Hledáme nové cesty, máme rádi chytré nápady a víme, jak to celé propojit s naplněním KPIs. Jsme sehraný tým s přehledem o trhu a chutí zkoušet víc.

ZPĚT

Plánujeme, nakupujeme, optimalizujeme všechno, na co si vzpomenete – od klasických offline médií jako TV, tisk, rádio, venkovní reklama nebo třeba kino až po online média napříč přímým či programatickým (RTB) nákupem s podporou AdOps týmu – aplikujeme flexibilní přístup, který reaguje na to, co značka opravdu potřebuje.

Plánování & nákup
Vybíráme formáty, kanály i strategii podle toho, co značka opravdu potřebuje – brand awareness, výkon nebo klidně obojí.

Technologie
Máme vlastní nástroje na optimalizaci cross-mediálního zásahu využívající lokální kampaňová data, v digi prostředí pracujeme v Adformu, DV360, Teads a máme v malíčku i DMP, cookieless cílení nebo dynamický retargeting.

Formáty
Od klasických TV spotů, přes sponzoring, product placement, běžné i netradiční tiskové formáty, spoty i soutěže v rádiích, nestandardní OOH plochy až po bannery, videa od YouTube a Spotify až po Digital-Out-of-Home (DOOH) nebo Connected TV (CTV).

Měření & reporting
Pre/Post testy kreativy, Ekonometrie, Brand lift, jednotné měření přes Ad server, Attention measurement. Co se dá změřit, to vyhodnotíme, interpretujeme výsledky a doporučíme další postup.

Proč plánovat s námi?
Každou kampaň stavíme od nuly. Hledáme nové cesty, máme rádi chytré nápady a víme, jak to celé propojit s naplněním KPIs. Jsme sehraný tým s přehledem o trhu a chutí zkoušet víc.