Zajímají Vás inovace, vize a trendy v digitálním marketingu? Chcete se více přiblížit světu virtuální reality a budoucnosti chytrých prodejen? Tak je tato událost přímo pro vás. Dozvíte se,  že nákupní proces není one-stop-shop a vše nelze měřit jen na konverze, ukážeme si využití umělé inteligence v online marketingu. Vezmeme vás do světa virtuální reality, představíme vám Chytrou prodejnu pro retail na bázi Google technologií a ukážeme si jak využít strojové rozpoznání přirozené řeči a obrazu ke zlepšení znalostí o zákaznících a lepšímu oslovení.

Future of Digital 2

12. 6. 2018 16:00

ETNETERA HUB

Jankovcova 1037/49, Praha, 2. patro budovy E

RegistraceProgram

Program akce:

15:30 – 16:00 – Registrace účastníků

16:00 – 16:05 – Úvodní slovo

16:05 – 16:25 – Matouš Ledvina, Google – Age of assistance

16:25 – 16:45 – Leoš Špachta, Fragile – AI & Personalizace kampaní 2.0

16:45 – 17:05 – Filip Hanzl, Etnetera Activate – Nejsou lidi? Svěřte nudnou práci strojům!

17:05 – 17:25 – krátká přestávka

17:25 – 17:45 – Michal Fanta, Etnetera – Každá vteřina se platí! S pomalým webem přicházíte o peníze.

17:45 – 18:05 – Ivan Kutil, Etnetera AppSatori – Inovujte pomocí Google Cloudu

18:05 – 18:25 – Milan Průcha, Pixman & Petr Jareš, Appsatori – Využití chytrých technologií v retailu

18:25 – 19:00 – Networking

Chci se zúčastnit

Age of Assistance

Po několik let si zákazníci a marketéři uvědomují vstup do doby “mobile first” ale ještě ne všichni jsou připraveni jí čelit. Jakým směrem se vyvíjí marketing v době, kdy je zákazník mocnější než kdy předtím? A dnes již stojíme na prahu nového trendu, jejímž středobodem je umělá inteligence a strojové učení. Vítejte v Age of assistance!

Matouš Ledvina, Google

Pracuji v Googlu jako Agency Performance Manager, tedy konzultant pro agentury a agenturní klienty se zaměřením na technické a technologicky-strategické konzultace pro performance marketing.

AI & Personalizace kampaní 2.0

Umělá inteligence pronikla do světa online marketingu teprve nedávno, nicméně její pokroky jsou rychlé a zásadní pro celé odvětví. Již nyní algoritmy zpracovávají obrovské množství informací a přizpůsobují reklamy na míru. Jaké nastanou inovace v online marketingu za pár let? Naplní se vize společnosti Google o kompletní automatizaci a personalizaci reklamy a jak do všeho zasáhne chystaná regulace sběru osobních údajů?

Leoš Špachta, Fragile

Digitálem protřelý, starý kocour online agentury Fragile media. Dá se říct, že šel okolo zrodu českého internetu. Zajímají ho nové možnosti online marketingu obohacené o využití umělé inteligence, automatizace, strojového učení a personalizace.

Nejsou lidi? Svěřte nudnou práci strojům!

Přestáváme být (konečně) zemí třetího světa s levnou a dostupnou pracovní silou. Kvalitních zaměstnanců je na trhu nedostatek, přitom zákazníci chtějí stále lepší a kvalitnější služby a je stále těžší a dražší je získat. Má-li vaše firma existovat i za pár let, je před vámi několik úkolů:

– zkvalitněte služby a současně snižte zátěž na prodavače, skladníky i zákaznickou podporu,
– nechte zákazníky vybrat si z vaší nabídky tak, že je to bude bavit,
– komunikujte kanály, které zákazníci skutečně využívají.

Ukážeme vám, že technologie i data již máte v rukách. Nečekejte na budoucnost, ta začíná nyní.

Filip Hanzl, Etnetera Activate

Filip je v Activate UX specialistou a strategem UX oddělení. Po studiu zůstal na ČVUT, kde pokračoval v uživatelském výzkumu a návrhu uživatelských rozhraní pro specifické cílové skupiny. Do Etnetery nastoupil před čtyřmi lety s cílem proměnit QA přístup “funguje/nefunguje” na “funguje/nefunguje pro uživatele”. Věnuje se uživatelskému výzkumu, testování, návrhu webů i aplikací a použitelnosti chatbotů jako náhrady tradičního interface. Pomáhá s laděním user experience (UX) a zaváděním personalizace všude tam, kde to může vést k vyšší uživatelské spokojenosti a plnění cílů dané aplikace.

Každá vteřina se platí! S pomalým webem přicházíte o peníze.

Už po jedné vteřině, kdy uživatel musí čekat bez jakékoliv odezvy, začíná ztrácet pozornost. Pokud je odezva delší než 3 vteřiny, web opouští až 50% uživatelů. Proto je důležité udržet pozornost návštěvníka i v průběhu načítání webu a je potřeba rychlost načítání průběžně monitorovat.

Michal Fanta, Etnetera

Už při studiu fakulty architektury na pražské ČVUT se věnoval tvorbě webů. Po prvním angažmá v roce 2000 ve společnosti Etnetera pracoval jako nezávislý vývojář, grafik, designer a architekt, aby se v roce 2012 do Etnetery zase vrátil. Začínal jako front-end developer na klientských projektech. Posledních 5 let využívá své zkušenosti z různých oborů při práci na produktech. Po vývoji nástroje pro zátěžové testování Smartmeter.io se věnuje službě Perflytics na monitoring výkonu webu. Funguje také jako konzultant.

Inovujte pomocí Google Cloudu

Google nabízí jednu z nejlepších cloud platforem. Nejde jen o evoluci stávajících IT služeb, ale revoluci v poskytování nových možností. Škálovatelná infrastraktura pro nárazové soutěže, integrace na hlasové asistenty přes Voice User Interface (např. objednávání zboží přes Google Home), sbírání dat ze senzorů (např. monitoring chování v prodejně) nebo připravené modely strojového učení pro rozpoznávání obrazu (např. analýza fotek na Instagramu), zvuku (např. archivace telefonních hovorů) a textu (např. analýza komentářů na sociálních sítích). To vše lze využít už dnes a my vám ukážeme jak snadné to je!

Ivan Kutil, AppSatori

Ivan patří k nejvýraznějším odborníkům na cloudové Google technologie v ČR. V roce 2011 spoluzaložil společnost AppSatori, která je nyní součástí skupiny Etnetera Group a.s. Od roku 2013 je zařazen do elitního programu Google Developer Expert na technologii Google Apps Script. Firmám pomáhá adaptovat inovace pomocí Google služeb. Dále své znalosti prezentuje na českých a zahraničních konferencích nebo formou článků. V poslední době se zajímá o strojové učení a jeho využití v businessu.

Využití chytrých technologií v retailu

Na bázi Google technologií lze postavit efektivní řešení Digital Signage v kamenných prodejnách a zaujmout tak zákazníka více než pouhým statickým obsahem. Pojďte se s námi podívat na zajímavé případy využití těchto technologií.

Milan Průcha, Pixman

Po absolvování studia ekonomie na VŠFS v průběhu své kariéry pracoval jako finanční analytik, business konzultant a projektový manažer na projektech pro klienty v komerční sféře i veřejné správě. Milan má v Pixmanu na starosti business development a náhled na technologie budoucnosti jako je virtuální / rozšířená realita případně koncept Chytré prodejny. V současné době se snaží podpořit klienty Pixu v jejich rozletu na internetu.

Petr Jareš, AppSatori

Petr je ředitelem společnosti AppSatori, která se zabývá produktovými inovacemi ve firmách za pomoci cloudových nástrojů. Důraz dává hlavně na rychlé prototypování, globálnost a reálnou monetizaci řešení.

AppSatori nevyvíjí jen pro své klienty, ale má i vlastní úspěšné produkty jako je SignatureSatori (nástroj pro centralizovanost podpisů ve firmách), Wasty.eu (IoT nástroj pro sledování odpadu ve městech) nebo Karl (Digital Signage pro retail, který vyvíjí ve spolupráci s agenturou Pixman).

2. ročník Future of Digital je u konce. Podívejte se na minulé ročníky:

Ve spolupráci s: