Zajímají Vás inovace, vize a trendy v digitálním marketingu? Chcete se více přiblížit světu virtuální reality a budoucnosti chytrých prodejen? Tak je tato událost přímo pro vás. Dozvíte se, že nákupní proces není one-stop-shop a vše nelze měřit jen na konverze, ukážeme si využití umělé inteligence v online marketingu. Vezmeme vás do světa virtuální reality, představíme vám Chytrou prodejnu pro retail na bázi Google technologií a ukážeme si jak využít strojové rozpoznání přirozené řeči a obrazu ke zlepšení znalostí o zákaznících a lepšímu oslovení.

Future of Digital

15. 11. 2017 16:00

ETNETERA HUB

Jankovcova 1037/49, Praha, 2. patro budovy E

RegistraceProgram

Program akce:

15:30 – 16:00 – Registrace účastníků

16:00 – 16:05 – Úvodní slovo

16:05 – 16:25 – Martin Svoboda, Google – Future of Digital Marketing 2018

16:25 – 16:45 – Daniel Kafka, Fragile – Využití umělé inteligence v online marketingu

16:45 – 17:05 – Jiří Štěpán, Etnetera Activate – Umělá inteligence a vaši zákazníci

17:05 – 17:25 – krátká přestávka

17:25 – 17:45 – Martin Petrovický, Etnetera – Virtuální realita v reálu

17:45 – 18:05 – Milan Průcha, Pixman & Petr Jareš, Appsatori – Využití chytrých technologií v retailu

18:05 – 18:25 – Networking

Chci se zúčastnit

Future of Digital Marketing 2018

Dozvíte se, že nákupní proces není one-stop-shop a vše nelze měřit jen na konverze, představíme vám non-last click atribution jako MUST, komunikaci značek v roce 2018 – reakce na zkrácený attention span digitálního člověka a exportní příležitosti a využití Google dat ke kvalifikovanému rozhodnutí a kontrole nad komunikací na celém světě.

Martin Svoboda, Google

Martin v Googlu pomáhá klientů ze Střední a Východní Evropy s jejich digitální transformací a růstem. Pomáhá klientům integrovat digitální komunikaci do jejich plánů a s její pomocí růst i za hranice Evropy.

Využití umělé inteligence v online marketingu

Naše společnost se nachází na pokraji diametrálních změn, které masové nasazení umělých inteligencí přinese. Jak AI ovlivní on-line marketing? A co můžeme čekat v blízké budoucnosti? To vše vám představíme včetně reálných ukázek z praxe.

Dan Kafka, Fragile

Digitálem protřelý zakladatel a ředitel agentury Fragile media. Dá se říct, že byl u zrodu českého internetu. Provozoval ve své době největší hudební portál techno.cz a stál u rozjezdu online aktivit společnosti První multimediální. Nejčastěji ho potkáte na některé z odborných konferencí, kde inspiruje lidi k inovacím v online prostředí, v zasedačce Fragile media posouvat všechny online projekty kupředu, na motorce či pod vodní hladinou jako potapěče, který extrémní sporty miluje skoro tak, jako digitální marketing.

Umělá inteligence a vaši zákazníci

Co umí dnešní chatboti? Jak využít strojové rozpoznání přirozené řeči a obrazu ke zlepšení znalostí o zákaznících a lepšímu oslovení. A jak nám může AI pomoci v optimalizaci nákladů na  emailové kampaně.

Jiří Štěpán, Etnetera Activate

Jirka absolvoval studium výpočetní techniky na ČVUT. Jeho profesní kariéra je spjatá se společností Etnetera, kam nastoupil v roce 1998 jako vývojář www aplikací. Od té doby postupně pracoval jako projektový manažer, analytik, obchodník a business konzultant na projektech pro klíčové zákazníky společnosti. V současné době řídí online konzultační firmu Etnetera Activate, která se specializuje na datově orientované inovace v digitálních kanálech a pomáhá svým klientům aktivovat skrytý potenciál jejich podnikání na internetu.

Virtuální realita v reálu

Představíme průběh typického projektu využívajícího primárně technologie VR / AR. Zmíníme specifika i úskalí takového projektu, na co by měl být klient připraven, co by měl od dodavatele očekávat a co by měl být připraven naopak na oplátku do projektu dát.

Martin Petrovický, Etnetera

Po vystudování systémového inžernýrství v Liberci a 3D grafiky na University of Wales, nastoupil Martin jako projekťák do První multimediální. Agenturu v roce 2010 koupila Etnetera a Martin se v ní posunul do role Account Managera. Zkušenosti sbíral na značkách jako NIVEA, Porsche nebo Allianz. Od roku 2014 se stará hlavně o klíčového klienta ŠKODA a spolupracuje s celou řadou oddělení – od technického vývoje přes distribuční síť po mezinárodní marketing. Na virtuální realitě ho nejvíc baví prolínání odlišných oborů.

Chytrá prodejna pro retail

Na bázi Google technologií vám představíme koncept a use case chytré kamenné prodejny. Formou nasazení jednoduše dostupného hardware s využítím Google Cloud Platform můžeme sbírat zajímavá data a vyhodnocovat z nových úhlů pohledu procesy na prodejnách pro koncové zákazníky. V blízké budoucnosti tato technologie umožní posunout Váš retail-shop na další level.

Milan Průcha, Pixman

Po absolvování studia ekonomie na VŠFS v průběhu své kariéry pracoval jako finanční analytik, business konzultant a projektový manažer na projektech pro klienty v komerční sféře i veřejné správě. Milan má v Pixmanu na starosti business development a náhled na technologie budoucnosti jako je virtuální / rozšířená realita případně koncept Chytré prodejny. V současné době se snaží podpořit klienty Pixu v jejich rozletu na internetu.

Ivan Kutil, AppSatori

Ivan patří k nejvýraznějším odborníkům na Google technologie v ČR. V roce 2011 spoluzaložil společnost AppSatori, která je nyní součástí skupiny Etnetera Group a.s. Od roku 2013 je zařazen do elitního programu Google Developer Expert na technologii Google Apps Script.
Firmám pomáhá adaptovat inovace pomocí Google služeb. Dále své znalosti prezentuje na českých a zahraničních konferencí nebo formou článků. V poslední době se zajímá o strojové účení a jeho využití v businessu.

1. ročník Future of Digital je u konce, podívejte se na další plánované akce:

Ve spolupráci s: