DIRECT MAILING

Dostáváte do schránek reklamní letáky? Nebo plánujete jejich rozesílku? Co s nimi adresát udělá? Co všechno víte o člověku, kterému chcete zaslat leták? Co vám to přinese?

Toto jsou otázky, které by si člověk měl zodpovědět při přemýšlení o directmailingové kampani.

Proč dělat emailový direct marketing právě s námi? V ČR je cca 7,2 milionu relevantních emailových adres, o kterých víme spoustu informací a máme zajištěný souhlas se zasíláním obchodních sdělení.

Proč rozesílat reklamní leták formou emailu? Získáte detailní zpětnou vazbu, co vše vám to přineslo/vydělalo.

Directmailingové rozesílky by měly být součástí každé výkonové kampaně, jelikož svým poměrem cena/výkon předčí leckteré jiné formy a formáty reklamy.

K vašim investicím přistupujeme vždy jako k vlastním!

NA CO SE ZAMĚŘUJEME

  • Maximální zacílení rozesílky (víme o uživateli opravdu mnoho).
  • Efektivně kampaň v čase naplánujeme a rozložíme (víme, kdy je rozesílka nejlepší).
  • Optimalizujeme podobu directmailingu (víme, co lidé chtějí slyšet a co projde do každé schránky).
  • Detailně hodnotíme – pomůžeme vám identifikovat vašeho zákazníka.
  • Dále monetizujeme získaná data (např. formou remarketingu aj.).
  • Provádíme management, správu a vyhodnocení kampaní.
  • Přivedeme kvalitní návštěvnost za pár haléřů.

VÝSLEDEK

  • Návštěvnost

    Okamžité zvýšení návštěvnosti webu.

  • Relevantní návštěvníci

    Díky detailnímu cílení získáme odpovídající návštěvníky.

  • Prodej

    Zvýšíme průměrný konverzní poměr.

  • Rychlost

    Rozesílku realizujeme v řádech hodin od objednání.

  • Data

    Lepší přehled o vašich zákaznících nedostanete.

Zajímají vás naše úspěšné projekty? Podívejte se na naše reference.