Snídaně pro klienty

je série neformálních inspirativních setkání, kde se dozvíte, co zajímavého se ve Fragile událo v poslední době.

Těšte se na vydatné případové studie, tipy a novinky ze světa digitálního marketingu. Nedílnou součástí je networking, kde osobně probereme žhavá témata.

27. 3. 2019 od 9:00

ETNETERA HUB (2. patro budovy E) – Jankovcova 49, Praha

ÚNOR 2018

Jak budovat brand, od online videa po TV reklamu

V únoru jsme na konferenci Jak budovat brand, od online videa po TV reklamu prezentovali, jak přistupovat k brandovým kampaním chytře, aby zasáhly uživatele cílové skupiny ve správnou chvíli a na správných zařízeních. Na současnost i budoucnost crossmediálních kampaní se u snídaně podíváme z různých úhlů. Dozvíte se, jak kampaně vnímají konzumenti médií, tvůrci obsahu, zadavatelé reklamy ale i stratégové mediální komunikace.

Program akce

Do nového dne vás od 9:00 do 10:30 nakopnou 3 řečníci se svými prezentacemi, po kterých bude následovat networking.

  • Nejzajímavější mýty o českém televizním trhu
    Leoš Špachta, Sales Director agentury Fragile

  • Současné trendy konzumace online médií v praxi
    Dan Kafka, CEO agentury Fragile

  • Jak efektivně plánovat reklamu v TV
    Jan Lukáš, TSM Global

  • Kreativa pro online a TV kampaně
    Daniel Seman, Art Director agentury Fragile

Chci se zúčastnitChci se zúčastnit

Vstup na akci je zdarma, kapacita je omezena na 50 osob, podmínkou je registrace.