Vileda
Vileda čelila nové výzvě – oslovit Gen Z, která se vyhýbá tradiční reklamě a úklidu zrovna neholduje. Naším cílem bylo zvýšit povědomí o produktech Turbo mop a Actifibre hadřík a motivovat tuto generaci k nákupu. Jak jsme toho dosáhli? Vytvořili jsme vlastní reality show a přizvali influencery.
Věděli jsme, že polovina z Gen Z má AdBlock. A většina k reklamě důvěru zrovna nechová. Ale má jednu slabost – reality show. A co víc. Věděli jste, že na Tiktoku má #cleantok dvakrát větší sledovanost než #beautytok?
A tak jsme vytvořili reality show na míru, s hlavním mottem Čas Viledit domácnost. Dva týmy influencerů soutěžily v úklidových výzvách. Kampaň probíhala v několika fázích – teaser, tři díly reality show (1.díl, 2.díl, 3.díl) a hlasování fanoušků. Zapojilo se více než 50 dalších influencerů, kteří sdíleli promo kódy na e-shopu Vileda. Kampaň jsme zakončili tematickým eventem s vyhlášením vítězného týmu.
Na všechna videa se můžete podívat na TikToku Viledy. Více informací se dočtete i na Mediáři.
nárůst prodejů Turbo mopu (vs LY)
nárůst prodeje Actifibre hadříku (vs LY)
promované produkty byly na e-shopu několikrát vyprodány
zásah uživatelů na Metě
přehrání na TikToku
Team
Account Director – Michaela Mihók
Account Manager – Nikola Janočková
Brand & Communication strategist – Jan Marcinek
Creative director – Otakar Čihák
Idea Maker/Copywriter – Dana Yousifová
Art Director – Michaela Musílková
Social Media Specialist – Karolína Rubínová
Influencer Marketing Manager – Dominika Rejzlová, Karolína Kloučková, Michaela Kvapilová
Social Performance Team Leader – Jakub Jamrich
Social Performance Specialist – Michal Slavík
Produkce – Marko Iglić, Patrik Klema