Vileda

Čas Viledit domácnost: Reality show, která vyprodala e-shop

Vileda čelila nové výzvě – oslovit Gen Z, která se vyhýbá tradiční reklamě a úklidu zrovna neholduje. Naším cílem bylo zvýšit povědomí o produktech Turbo mop a Actifibre hadřík a motivovat tuto generaci k nákupu. Jak jsme toho dosáhli? Vytvořili jsme vlastní reality show a přizvali influencery.

NASTAL ČAS VYLEDIT DOMÁCNOST

Věděli jsme, že polovina z Gen Z má AdBlock. A většina k reklamě důvěru zrovna nechová. Ale má jednu slabost – reality show. A co víc. Věděli jste, že na Tiktoku má #cleantok dvakrát větší sledovanost než #beautytok?

A tak jsme vytvořili reality show na míru, s hlavním mottem Čas Viledit domácnost. Dva týmy influencerů soutěžily v úklidových výzvách. Kampaň probíhala v několika fázích – teaser, tři díly reality show (1.díl2.díl3.díl) a hlasování fanoušků. Zapojilo se více než 50 dalších influencerů, kteří sdíleli promo kódy na e-shopu Vileda. Kampaň jsme zakončili tematickým eventem s vyhlášením vítězného týmu.

Na všechna videa se můžete podívat na TikToku Viledy. Více informací se dočtete i na Mediáři.

Obrázek
Obrázek
Obrázek
67 %

nárůst prodejů Turbo mopu (vs LY)

159 %

nárůst prodeje Actifibre hadříku (vs LY)

E-shop

promované produkty byly na e-shopu několikrát vyprodány

4.8 M

zásah uživatelů na Metě

24 M

přehrání na TikToku

Team

Account Director – Michaela Mihók

Account Manager – Nikola Janočková

Brand & Communication strategist – Jan Marcinek

Creative director – Otakar Čihák

Idea Maker/Copywriter – Dana Yousifová

Art Director – Michaela Musílková

Social Media Specialist – Karolína Rubínová

Influencer Marketing Manager – Dominika Rejzlová, Karolína Kloučková, Michaela Kvapilová

Social Performance Team Leader – Jakub Jamrich

Social Performance Specialist – Michal Slavík

Produkce – Marko Iglić, Patrik Klema