Pilot
Neboj, chybuj, gumuj
s Pilot Pen FriXion
Po vypršení patentu na gumovací pera čelil Pilot FriXion tlaku levnější konkurence. Bylo nutné udržet loajalitu zákazníků a zároveň oslovit mladší generaci, pro kterou je kreativita a autenticita důležitější než dokonalost.
Vznikl koncept „Neboj, chybuj, gumuj“, který otočil komunikaci naruby – místo bezchybné práce jsme stavěli na tom, že chyby jsou přirozenou a pozitivní součástí učení. Kreativní kampaň běžela na TikToku, YouTube a Metě, doplněná o spolupráci s influencery a interaktivní soutěže. Díky tomu značka vystoupila z tradiční kategorie školních potřeb a stala se symbolem kreativity a sebevyjádření.
povědomí o značce
celkový zásah CZ + SK
zhlédnutí na TikToku
zhlédnutí na YouTube
míra prokliku na přímý nákup (CTR)
míra prokliku na TikToku (CTR)
Team
Creative director – Otakar Čihák
Account director – Michaela Mihók
Copywriter & Idea maker – Dana Yousifová
Graphic designer – Jana Kepková
Kampaň „Neboj, chybuj, gumuj“ nejen splnila, ale výrazně překonala stanovené cíle, čímž potvrdila efektivitu naší strategie a kreativního přístupu. Výsledky kampaně ukazují, že důkladný výzkum, inovativní strategie a silné emoční spojení mohou přinést vynikající obchodní úspěchy i v těžkých tržních podmínkách.
Michaela Mihók – Account Director