Pilot

Neboj, chybuj, gumuj
s Pilot Pen FriXion

Po vypršení patentu na gumovací pera čelil Pilot FriXion tlaku levnější konkurence. Bylo nutné udržet loajalitu zákazníků a zároveň oslovit mladší generaci, pro kterou je kreativita a autenticita důležitější než dokonalost.

Vznikl koncept „Neboj, chybuj, gumuj“, který otočil komunikaci naruby – místo bezchybné práce jsme stavěli na tom, že chyby jsou přirozenou a pozitivní součástí učení. Kreativní kampaň běžela na TikToku, YouTube a Metě, doplněná o spolupráci s influencery a interaktivní soutěže. Díky tomu značka vystoupila z tradiční kategorie školních potřeb a stala se symbolem kreativity a sebevyjádření.

Obrázek
Obrázek
Obrázek
  • Kampaň „Neboj, chybuj, gumuj“ nejen splnila, ale výrazně překonala stanovené cíle, čímž potvrdila efektivitu naší strategie a kreativního přístupu. Výsledky kampaně ukazují, že důkladný výzkum, inovativní strategie a silné emoční spojení mohou přinést vynikající obchodní úspěchy i v těžkých tržních podmínkách.

    Michaela Mihók – Account Director

+ 25 %

povědomí o značce

7,4 M

celkový zásah CZ + SK

8,5 M

zhlédnutí na TikToku

1,5 M

zhlédnutí na YouTube

6,4 %

míra prokliku na přímý nákup (CTR)

2,9 %

míra prokliku na TikToku (CTR)

Team

Creative director – Otakar Čihák

Account director – Michaela Mihók

Copywriter & Idea maker – Dana Yousifová

Graphic designer – Jana Kepková