Hisense
V květnu jsme spustili 360° kampaň společnosti Hisense, oficiálního partnera mistrovství Evropy ve fotbale EURO2024. Tváří kampaně, která cílila na český i slovenský trh, se stal legendární fotbalista Jan Koller. Zahrnovala OOH, TV reklamu, PR, SoMe, online i výraznou spolupráci se společností Livesport.
Začátkem roku před námi stála nelehká výzva. Propojit fotbal, hi-tech produkty Hisense a Jana Kollera. Při tom zaujmout publikum napříč všemi kanály. Postavili jsme se k tomu čelem a vytvořili značce první komplexní kampaň na míru.
Možná jste si všimli, že koleje Prahy nějakou dobu brázdila tramvaj v tyrkysové barvě s Janem Kollerem v hlavní roli. Právě tím jsme odstartovali kampaň Hisense, která se stala hlavním sponzorem EURO2024.
V duchu hlavního claimu Se smyslem pro vítěznou sestavu se nesly i další aktivity jako byly exkluzivní soutěže o vstupenky na zápasy, hodnotnou Hi-Tech elektroniku od Hisense nebo merch. V centru Prahy se také objevily speciální obrazovky, které v reálném čase informovaly o stavu mistrovských utkání.
Nechyběly ani televizní a rozhlasové spoty, zapojení sociálních médií včetně kanálu Jana Kollera. Ten byl jedním z největších lákadel kampaně,o které Brand manažerka Hisense pro CZ i SK řekla: „Jsme nadšeni, že můžeme pro EURO 2024 představit tak komplexní a rozmanitou mediální aktivaci.”
Informace o kampani pro Hisense najdete také v článku na Mediáři 👉 Jan Koller byl tváří velké kampaně Hisense k Euru, od agentury Fragile
Team
Creative director – Otakar Čihák
Account director – Nina Stejskalová
Copywriter – Dana Yousifová
Graphic designer – Jana Kepková
Graphic designer – Dan Baudyš
Social media – Anna Vaňková
Social media – Michal Kotek
Fotograf – Patrik Klema