Zvýšení povědomí o značce SEDUO

Online a TV kampaň

Cíl kampaně

Hlavním cílem kampaně bylo zvýšení povědomí o značce SEDUO.CZ.

Nový kreativní koncept

Využití silné online + TV kampaně se správně zvoleným timingem nákupu TV reklamy mimo hlavní sezónu, který nám umožnil získat větší výkon pro budování brandu.

Výsledky kampaně

7

unikátních cookies na internetu

53

zobrazení online videoreklamy

Návštěvnost webu Seduo.cz byla v době kampaně vyšší o

630

V průběhu kampaně se

10

navýšil počet registrací

Vyhodnocení

TV reklama pozitivně ovlivnila mimo jiné objem zobrazení reklamy ve vyhledávání a snížila cenu za proklik a díky kampani v TV byla výrazně posílená celková efektivita online reklamních kanálů.

Kampaň na zvýšení povědomí o značce SEDUO.CZ byla díky strategickému zaměření s využitím online a TV médií velkým úspěchem. Za 9 měsíců od startu kampaně má projekt 180 000 registrovaných studentů, kteří mohou využít celkem 231 spuštěných kurzů, z toho 124 videokurzů. Značka SEDUO si vybudovala velmi slušné povědomí a kampaň naplnila své cíle.

Dominik ZosinčukMarketing Manager, LMC s.r.o.
Pojďme do toho společně

Jsme připraveni na další úspěšnou spolupráci.

Dejte nám vědět, o jaké služby máte zájem.