V úterý 20. září se Sklik vytasil s dynamickým remarketingem, který jsme pro naše klienty neváhali ihned spustit. Jaký je a jak nás to s ním zatím baví? Zde jsou naše tři naše hlavní dojmy z prvního týdne používání. Máme pro vás dvě dobré a jednu horší zprávu.

  1. U kampaně pro Marimex držíme PNO pod 5 %! Hurá!
  2. Z funkčního modelu dynamického remarketingu mají klienti radost, takže se chystáme Sklik dynamický remarketing nastartovat i v dalších kampaních.
  3. Překážkou je, že klient (e-shop) musí být napojený na Zboží.cz, což může dynamické plány někdy trošku překazit. Na rozdíl od AdWords od Googlu.

Malé opakování: co vlastně je dynamický remarketing?

Díky tomuto typu cílení oslovujete v obsahové síti uživatele, kteří již web v minulosti navštívili. V reklamách jim zobrazujeme produkty, které si v minulosti prohlíželi, ale nenakoupili.

Jaké výhody přináší?

  • rychlé nastavení,
  • vysoký konverzní poměr,
  • výrazně lepší využití investice do reklamy.

Dynamický remarketing přináší více konverzí oproti statickému remarketingu, protože cílí na konkrétní uživatele přesně s nabídkou, o kterou projevili zájem.

Proč tedy vsadit na remaketing?

Potenciální zákazníci často váhají a porovnávají produkty s konkurencí. Než se opravdu rozmyslí, zda produkt nakoupí, odcházejí a znovu se vracejí. A právě toto publikum přivedete zpět na své stránky. Malá investice do remarketingu vám návštěvníky na web vrátí a tím zvýší šanci, že nákup dokončí.

Získáte reklamu, která k vám přivede nerozhodné zákazníky, výhodu před konkurencí a podpoříte marketingové aktivity.

13Rada na závěr

Nezapomeňte kampaň rozdělit do sestav a cílit na publika podle doby od návštěvy webu s rozdílnou frekvencí zobrazení a cenou za proklik.

Autor: Klára Špačková