Nástroj pro automatizovaný import nákladových dat k získání přesných a aktuálních informací o výkonu jako PNO či ROAS. Data jsou získaná z různých marketingových zdrojů a jsou viditelná přímo v Google Analytics 4. Sledujte tak efektivitu vašich investic do reklamy ze systémů Meta Ads, Sklik, Heureka, Zboží a mnoho dalších přímo ve svém účtu Google Analytics 4.

Jak nástroj získat?

Stačí tři jednoduché kroky:

1

Požádejte o přístup k nástroji

Vyplňte požadované údaje a odešlete formulář.
2

Nastavte import dat do GA4

Vyplňte přístupové údaje do marketingových nástrojů a potvrďte import v GA4 podle instrukcí, které vám pošleme.
3

Analyzujte ROAS či PNO v GA4

Sledujte efektivitu investic v jednotlivých kanálech a kampaních přímo v GA4 nebo přes Looker Studio.

Získejte přístup k Beta verzi

Časté dotazy

Do kdy je nástroj zdarma?

Náš nástroj je k dispozici zdarma až do konce srpna. Budete tak mít dostatek času si nástroj vyzkoušet a zhodnotit jeho výhody.

Jaká bude následně cena placené verze?

Cena bude poté 355 Kč měsíčně pro jednoho klienta, a to bez ohledu na počet marketingových systémů. Pro agentury, které potřebují nastavit import nákladů pro více svých klientů, nabízíme zajímavé podmínky spolupráce. Neváhejte nás kontaktovat!

Kdo vyvinul tento nástroj?

Nástroj byl vyvinut ve spolupráci mezi společnostmi Etnetera ActivateFragile. Díky kombinaci našich odborných znalostí a zkušeností jsme vytvořili automatizovaný a efektivní nástroj pro import nákladových dat.

Je potřeba nějaké nastavení v marketingových nástrojích?

Aby mohl cost import fungovat správně, tak je nutné, aby se v URL reklam nacházel parametr utm_id. Přidat tento parametr je možné v administraci příslušných systémů nebo za pomoci nástroje Mergado pro zbožové srovnávače.

V případě zbožových srovnávačů, které nemohou využít nástroj Mergado, použijeme jako utm_id hodnotu source/medium z Google Analytics ve formátu source_medium, tedy například seznam_cpc.

Co znamená, že nástroj je v Beta verzi?

To znamená, že stále pracujeme na jeho vylepšování a zajišťujeme, aby byl stabilní a spolehlivý. S vaší zpětnou vazbou a podporou můžeme přinést další vylepšení a rozšíření funkcí.

Jak je zajištěna bezpečnost přístupových údajů do marketingových systémů?

Zabezpečení přístupových údajů je naší prioritou. Veškeré přístupové údaje jsou ve spreadsheetu na Google Disku uživatele, který není sdílen s poskytovatelem. Poskytovatel nemá přístup k přihlašovacím informacím uživatele. Uživatel má plnou kontrolu nad sdílením přístupových údajů a zabezpečením svého Google účtu. Při používání nástroje se přihlašování do reklamních systémů provádí prostřednictvím speciálního kódu na serverech společnosti Google, které jsou důvěryhodné a zajištěné.

Jak jsou chráněny osobní údaje uživatele?

Zásady ochrany osobních údajů jsou zohledněny v souladu se standardními postupy a předpisy.

Jak vás mohu kontaktovat?

Stačí vyplnit poptávkový formulář a případné dotazy doplnit do komentáře. Budeme se snažit vám odpovědět v co nejkratším čase a ke všem dotazům a poptávkám přistupujeme individuálně.